View Full Version : Klaverblad in Lummen
Mechanic
25-03-2004, 09:52
Deze morgen gehoord op Radio 1. Eind 2005 wordt er gestart met de volledige heraanleg van het klaverblad. Vermoedelijke duur der werken 5 jaar. Wat gaat dit geven voor Zolder? Volgens Gazet van Antwerpen einde werken half 2006 en kostprijs 40 miljoen euro. Het nieuwe klaverblad zou 2 rijbanen boven elkaar hebben. Ben eens benieuwd.
Daar zijn ze al JAREN over aan het spreken. Triestig dat er eerst nog eens een dode moet vallen vooraleer er terug schot in de zaak komt....
KLAVERBLAD LUMMEN WORDT HERAANGELEGD
Het project moet in 2009 af zijn en zal zo'n 40 miljoen euro kosten.
Bron : VRT TT
Eind van de werken niet in 2006 maar 2009. Tijdens de werken zou het bestaande klaverblad open blijven... Als daar maar geen ongelukken van komen !!!
In HBvL stond zelfs een plan. Er zou een bijkomende afrit komen aan van de parking ter hoogte van het industriepark van Lummen.
C U
Snelle Japie
26-03-2004, 00:47
Originally posted by Pascal
Er zou een bijkomende afrit komen aan van de parking ter hoogte van het industriepark van Lummen. [/B]
Ocharme, nu gaat de politie niet meer op hun parkingske kunnen staan om te gaan flitsen :)
De blauwe peugeot 406 heeft een nieuwkomertje bij, voortaan flitsen ze daar met een donkergrijze Opel Vectra (nieuw model).
Dit zou het moeten worden
Originally posted by Snelle Japie
Ocharme, nu gaat de politie niet meer op hun parkingske kunnen staan om te gaan flitsen :)
De blauwe peugeot 406 heeft een nieuwkomertje bij, voortaan flitsen ze daar met een donkergrijze Opel Vectra (nieuw model).
Zelfs een donkergrijze Passat... laatste model...
effe off topic, maar niet onbelangrijk hé... ;)
Snelle Japie
26-03-2004, 11:12
Het is wel sjiek hoe het gaat gemaakt worden maar dat de files volgens mij niet weghouden daar. Als de auto's die van Antwerpen komen, en de auto's die van Hasselt komen, gaan invoegen op de E314 gaat dat volgens mij toch ook nogal wat geven dus aanschuiven gaat er volgens mij toch nog iets of wa inzitten.
Files, tot daar aan toe, maar het project zal in elk geval een levensgevaarlijke situatie ongedaan maken. En dat is toch het belangrijkste denk ik.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.