PDA

View Full Version : VDB - Segers: touring-cup race 1


bart VDB
27-03-2004, 09:52
Lichte paniek donderdag tijdens de training toen Tom crachte in de chicane.Blijkbaar de banden nog niet warm en het is gebeurd.
Heel wat plaatwerk-schade aan de megane maar blijkbaar geen mechanische onderdelen geraakt. Een grondige check-up na de training bracht toch nog enige, welliswaar lichte schade aan de cardan aan het oppervlak.
De onderdelen werden donderdag nog besteld maar werden verkeerd geleverd. Dus opnieuw bestellen met spoeddienst.
Momenteel is mijn mecanieker de onderdelen halen (ze werden deze nacht nog geleverd) zodat we de meg. nog verder kunnen terug ineensteken.
We zullen zeker klaarzijn en morgen vertrekken we dus terug met goede moed.
Wij hopen op een feilloze race en de rest zullen we wel zien.
Tot in Zolder !!!

Van den Broeck Bart - Segers Tom / Renault Megane / box 14

Driesco
27-03-2004, 10:49
Succes mannen

Thomaske
27-03-2004, 19:23
Veel succes en blijf op de baan hé :D

Mark
28-03-2004, 23:19
Originally posted by bart VDB
Lichte paniek donderdag tijdens de training toen Tom crachte in de chicane.

Deze soms?

http://cms3.wireitup.nl/fastcompany/fotoboek.php?foto=3781
www.autosport.nl

Raceboy
28-03-2004, 23:37
Jep die is het. Maar vandaag enige megane aan de finish. :D

Marnik
29-03-2004, 09:21
toch vrij goed herstelt in de race was hij zo te zien
http://users.skynet.be/marnikm/foto's%20ZTC%20ZSP%20280304/IMG_1369.JPG

GM RACING
29-03-2004, 11:33
Beste Bart,
Tof dat je uitgereden bent als enige Megane, proficiat! ik was reeds weg richting huiswaarts...met de staart tussen m'n poten.
Ik wist ook trouwens niets van je accident op donderdag, tamelijk ruig zo te zien op foto, hoe je niet op mij gedacht had voor je cardans ik had er nog liggen van de cup versie... onbruikbaar voor onze wagen.
Bedankt voor het lenen van je decibelmeter, ik ben vergeten vragen of de wagen moet rijden of stilstaan .... anders zijn er nog te meten rollawaaien van de boite, wielen enz.... enige toelichting ???
Doei
Luc
GM RACING :)