View Full Version : De Gouden F1
Thomaske
27-03-2004, 20:42
Juist een blaadje gevonden van het volgende:
START ZELF in pole position
De Gouden Formule 1
De grootste Formule 1-wedstrijd van het land
Spannende en... met een REUZEGROTE PRIJZENPOT: reischeques, palmcomputers, autoproducten, pc-spellen, cd-roms, deelname aan kartingwedstrijden, circuitdopen... dit alles voor een totale waarde van meer dan €50.000!
Tijdens de 1ste speeldag speel je GRATIS* mee!
* Grote Prijs van Bahrein op 04/04/04, max. 5 gratis ploegen.
Surf nu naar Gouden F1 (www.goudenF1.be) en schrijf je in!
Een initiatief van Het Laatste Nieuws met Sport Magazine
Dit is dus een teken dat ze de autosportliefhebbers nog niet vergeten zijn.
Originally posted by Thomaske_GLPK
Dit is dus een teken dat ze de autosportliefhebbers nog niet vergeten zijn.
Nou voor dit soort onzin mogen ze mij als autosportliefhebber vergeten, zou ik helemaal niet erg vinden.
Niets meer, niets minder dan de zoveelste poging om geld af te troggelen van Jan met de korte achternaam. Eerste wedstrijd gratis, de rest simpelweg betalen.
De prijzen? Waardeloos, je zal als 15-jarige maar worden afgescheept met een broodoven :rolleyes: Door dergelijke prijzen kan ik ook pronken met 50.000 euro...........de werkelijke waarde van de prijzen is een fractie van de genoemde 50.000 Het riekt naar geldklopperij.........
Trouwens, deze site zet aan tot gok gedrag bij minderjarigen..........zie nergens op de site staan dat het verboden is voor minderjarigen :no:
0 op 10 voor het Laatste Nieuws :D
@Thomaske_GLPK
Door dit soort threads attendeer je eigenlijk mensen op negatieve autosport onderwerpen maar dat is mijn bescheiden mening ;) De Paddock staat voor promotie van de autosport.
Bart.Vandecavey
27-03-2004, 22:57
Originally posted by Marshal
Jan met de korte achternaam.
Wie?
ik had me een ploegje gemaakt en scoorde 525 punten. niet slecht hé ;) ze zeiden op die site dat die moeilijk beter kon ;)
Inschrijvingen ga ik zoiezo niet doen, reden: betalen...
Thomaske
28-03-2004, 08:31
Marshall je hebt gelijk maar het is toch eens fijn om te zien wat je kan als je zoals yvdp doet. Gewoon een ploegje maken maar u niet inschrijven want vind het ook maar wat zwak hoor zo de eerste keer "GRATIS" en dan ook nog minder jarige laten meedoen maarja als zij zich daar goed mee voelen.
@ yvdp: Zeker niet slecht! Welke rijders enzo had je genomen?
boosterke
28-03-2004, 09:58
ik denk dat dieje altijd zegt dat je een topploeg hebt tot als het erop aan zal komen
Originally posted by Marshal
Trouwens, deze site zet aan tot gok gedrag bij minderjarigen..........zie nergens op de site staan dat het verboden is voor minderjarigen :no:
Ik weet dat toen ik nog 15 was, ik ook alleen maar dacht aan gokken, gokken en nog eens gokken. Mijn zakgeld was dan ook zo enorm toereikend ;)
Uiteraard verdient Het laatste Nieuws hier meer aan dan de deelnemer van het spel, maar is dat niet altijd zo bij dit soort spellen?
Het is de mensen meestal te doen om de spanning van: "Was ik in de buurt of niet?". Dat daar een prijs aan vasthangt is mooi meegenomen, maar iemand die echt voor het geld meedoet, die maakt met De Gouden F1 een slechte keuze.
Ik wil het voor een stuk vergelijken met De Paddock prono. Elke week opnieuw doe je mee om na te gaan hoe het staat met je inzicht qua strategie, snelheid, gepoch, ... .
Dat je daar beter in bent dan een aantal mensen is prettig, dat je op het einde de beste bent is het streefdoel, dat je daar een prijs mee kan winnen is mooi meegenomen, ... maar je doet het hem om het plezier.
Of je daar voor moet betalen om je nationaal te kunnen meten met anderen of niet, die keuze maak je zelf.
Ik ga aan De Gouden F1 niet deelnemen, maar net als De Gouden Elf vind ik het een origineel initiatief.
Originally posted by Thomaske_GLPK
Marshall je hebt gelijk maar het is toch eens fijn om te zien wat je kan als je zoals yvdp doet. Gewoon een ploegje maken maar u niet inschrijven want vind het ook maar wat zwak hoor zo de eerste keer "GRATIS" en dan ook nog minder jarige laten meedoen maarja als zij zich daar goed mee voelen.
@ yvdp: Zeker niet slecht! Welke rijders enzo had je genomen?
alonso, da matta, panis, fisichella, massa en webber
:)
voor de rest weet ik het ni echt meer
allé, motor van ferrari had ik er ook insteken :)
Ach dit is zo's spel wat elke krant ieder jaar uit de kast haalt.
Rallyloverke
29-03-2004, 10:32
Bij een concurrerende krant hebben ze toch ook Megabike/Megascore. Ik doe jaarlijks met één ploeg mee bij deze en het is plezant om dan eens een keertje "dicht" te eindigen. Het is in ieder geval een pak goedkoper dan elke week Lotto spelen.
Ieder jaar doe ik mee op dit adres (http://www.pronof1.com/) .
Men moet zich alleen inschrijven en een pronostiek geven voor de trainingen en voor de race gedurende het hele jaar. Voor het ogenblik sta ik 361ste met 1097 punten. :D Best wel plezant.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.