PDA

View Full Version : Touring Cup 2004 - Race 1


VASer
28-03-2004, 18:26
Zonnige dag om van start te gaan met de Touring Cup.
Het aantal deelnemersveld viel al bij al toch mee.
Wat vooral opviel was dat heel wat zogenaamde "dikke" wagens werden bestuurd door piloten die nog heel wat te leren hebben.
Als je ziet op welke manier sommige Porsches en ook de Marcos rond reden??

Foto van vandaag zijn online op www.vlaamseautosport.tk (http://www.vlaamseautosport.tk) .

Mistery
28-03-2004, 18:44
VASer, met alle respect, maar ik denk niet dat je de piloten van de Marcos als 'onervaren' of 'nog veel te leren' mag beschouwen. Iedereen kan natuurlijk altijd nog bijleren, maar deze heren hebben toch al behoorlijk wat ervaring. Maar één van hen komt hier regelmatig op het forum, hij zal het zelf wel uitleggen..., nietwaar B.V.S. ?

BTW, Nice pics ;)

Mark
28-03-2004, 20:54
Wat betreft nivo van één TC-piloot..................

Aan de kraag oppakken en van het circuit sodemieteren, die kerel kwam vandaag bij ons aan de draad vragen wat nu de betekenis was van de witte vlag. De rest van de valggen snapte hij wel......Wij zijn maar zo beleefd geweest om netjes een antwoord te geven............wie het was? Geen idee, een ouwe grijze clown zonder naam op de overall.

TC 2004 in het algemeen:

Het gaat hard achteruit, maar 33 starters voor een 4 uurs race.........waarschijnlijk ga ik een deja-vu gevoel krijgen bij de eerste race van het BTCS ;)

Kelly Jamers
28-03-2004, 22:13
ik vond het, ondanks een super rem probleem, een toffe race.
t was effe wennen aan zowel de wagen maar ook aan de remmen want amai zulle...
T viel 3 keer voor da k mijne rempedaal nie vond, bleek dat m plat op de bodem lag...en da juist toen we derde algemeen lagen...
Dan maar volle gaazz de pitlane in, ja, wa moest k doen, k had niks rem. Voor effe dan toch...
Natuurlijk te hard en daarna zwarte vlag die k blijkbaar te laat gezien heb...
Ondanks dat alles mogen we nie klagen.
Mijn doelstelling voor vandaag was 1.47 draaien en uitrijden, k heb ze allebei gedaan en daar ben ik zeer tevreden mee voor mijn eerste race met de Porsche...

JV1
28-03-2004, 22:26
Originally posted by Kelly Jamers
ik vond het, ondanks een super rem probleem, een toffe race.
t was effe wennen aan zowel de wagen maar ook aan de remmen want amai zulle...
T viel 3 keer voor da k mijne rempedaal nie vond, bleek dat m plat op de bodem lag...en da juist toen we derde algemeen lagen...
Dan maar volle gaazz de pitlane in, ja, wa moest k doen, k had niks rem. Voor effe dan toch...
Natuurlijk te hard en daarna zwarte vlag die k blijkbaar te laat gezien heb...
Ondanks dat alles mogen we nie klagen.
Mijn doelstelling voor vandaag was 1.47 draaien en uitrijden, k heb ze allebei gedaan en daar ben ik zeer tevreden mee voor mijn eerste race met de Porsche...

Ik ben heel trots op je meid! ik heb vandaag aan je gedacht :D maar blijkbaar hebben de kaarsjes toch niet echt geholpen :confused: en dan de zwarte vlag mmm raar dat je dat niet gezien hebt er staat toch het nummer van je auto bij :confused: maar goed ik hoor nog wel van je

Kelly Jamers
28-03-2004, 22:28
ja maar ik had die vlag nie gezien.
Ineens stonden ze met het bord stop and go bijna op de piste toen kon ik er niet langst kijken.
Het was ook tegen het einde van de race aan en bij het opkomen van het rechte stuk stond de zon vrij laag en zie je of let je niet altijd of er al dan niet iemand met een zwarte vlag staat.

JV1
28-03-2004, 22:30
Originally posted by Kelly Jamers
ja maar ik had die vlag nie gezien.
Ineens stonden ze met het bord stop and go bijna op de piste toen kon ik er niet langst kijken.
Het was ook tegen het einde van de race aan en bij het opkomen van het rechte stuk stond de zon vrij laag en zie je of let je niet altijd of er al dan niet iemand met een zwarte vlag staat.

Ow oke duidelijk, maar heb je daar dan nog aftrek van tijd van gehad of zo?

Kelly Jamers
28-03-2004, 22:33
enkel de stop and go, jammer want ik was net terug voor die derde plaats aan het gaan...
we mogen echt niet klagen maar toch: volgende keer beter...

VASer
28-03-2004, 22:33
Originally posted by Mistery
VASer, met alle respect, maar ik denk niet dat je de piloten van de Marcos als 'onervaren' of 'nog veel te leren' mag beschouwen. Iedereen kan natuurlijk altijd nog bijleren, maar deze heren hebben toch al behoorlijk wat ervaring. Maar één van hen komt hier regelmatig op het forum, hij zal het zelf wel uitleggen..., nietwaar B.V.S. ?

BTW, Nice pics ;)

Onervaren zijn ze zeker niet, maar de Marcos, de vele pk's, hebben ze zeker nog niet onder de knie.

Dat kan, race, na race, alleen maar beter worden, 't is tenslotte nieuw speelgoed voor hen.

JV1
28-03-2004, 22:39
Originally posted by Kelly Jamers
enkel de stop and go, jammer want ik was net terug voor die derde plaats aan het gaan...
we mogen echt niet klagen maar toch: volgende keer beter...

Dus als je de Stop & Go niet hebt gehad dan had je gewoon podium!!!!

TH Racing
28-03-2004, 22:49
Originally posted by Kelly Jamers
ik vond het, ondanks een super rem probleem
Daarmee dat een piloot van ons aan het klagen was, dat jullie zo vroeg remde...

Kelly Jamers
29-03-2004, 08:47
Originally posted by TH Racing
Daarmee dat een piloot van ons aan het klagen was, dat jullie zo vroeg remde...

mag ik eerst vragen wie die piloot was?

we moesten wel want het was echt verradelijk.
normaal staan op de porsche fantastische remmen, gisteren nie...

ik heb het een paar keer voor gehad dat er een tragere deelnemer voor mij zat en dat ik m wou uitremmen in bv 90° en dat m toch nog instuurde, jongens toch, ik kwam nie stil zulle... Ma da weet iemand anders natuurlijk nie he...

Inderdaad zonder die stop and go hadden we op het podium gestaan...

B.V.S.
29-03-2004, 09:09
Originally posted by VASer
Onervaren zijn ze zeker niet, maar de Marcos, de vele pk's, hebben ze zeker nog niet onder de knie.

Dat kan, race, na race, alleen maar beter worden, 't is tenslotte nieuw speelgoed voor hen.

Hier moet ik toch even ingrijpen...
'k heb liever dat je eerst twee klokken hoort luiden alvorens veronderstellingen te maken... ;)

De Marcos is uitgerust met een 2.0 liter turbomotor... het "topvermogen" van deze wagen is inderdaad hoog, nl 380pk.
Dit wil niet zeggen dat we met dit vermogen starten in een uithoudingsrace.
Ik heb met zo'n zware wagens nog vrij weinig ervaring. Mijn vader wel iets meer, maar ook hij heeft toch ook even nodig om aan de Marcos te wennen.
Om deze reden hebben we er bewust voor gekozen om rustig te beginnen, dwz. met een lage turbodruk. Als ik je vertel dat we deze race met ongeveer 260 à 270 pk gereden hebben, dan durf ik zelfs gerust te zeggen dat we dit niet slecht gedaan hebben.
Dominiek Paret heeft ons een dikke proficiat gewenst... en hij is nu ook niet dadelijk een onervaren man hé.
We hebben trouwens 3 à 4 ronden verloren door een klein mechanisch probleempje. Voor de rest hebben we de hele race constant 1.49 - 1.50 gedraaid.
Ik denk dat je met deze manier van werken veel meer respect verdient, dan in het begin alle registers open te trekken en gekke dingen te gaan doen...
De volgende races gaan we het vermogen opdrijven... Er staan nog een aantal aanpassingen op het programma, maar dat is interne keuken... dus wacht het seizoen maar rustig af...

Kelly Jamers
29-03-2004, 09:12
Bartje,
ik vind dat gij dat goed gedaan hebt!
ge moet het maar doen he, in zo'n machieneke stappen...

B.V.S.
29-03-2004, 09:14
Originally posted by Kelly Jamers
Bartje,
ik vind dat gij dat goed gedaan hebt!
ge moet het maar doen he, in zo'n machieneke stappen...

Mercikes... wij begrijpen mekaar hé ;)
Ook nen dikke proficiat voor jullie...!!

mse
29-03-2004, 09:16
ja bart ook van onze kant nice job
het zal altijd zo zijn en velen kunnen de stelling bijtreden.
de beste stuurlui staan aan wal, dat denken sommige toch
http://users.skynet.be/marnikm/foto's%20ZTC%20ZSP%20280304/IMG_1247.JPG

mse
29-03-2004, 09:17
Originally posted by Kelly Jamers
Bartje,
ik vind dat gij dat goed gedaan hebt!
ge moet het maar doen he, in zo'n machieneke stappen...
http://users.skynet.be/marnikm/foto's%20ZTC%20ZSP%20280304/IMG_1565.JPG
nice car kelly

Megane
29-03-2004, 09:20
Proficiat hé fam. BVS. ;)

Kelly Jamers
29-03-2004, 09:21
Originally posted by mse
http://users.skynet.be/marnikm/foto's%20ZTC%20ZSP%20280304/IMG_1565.JPG
nice car kelly

hebt ge mij in dienen bocht rechtdoor de pitlane zien invliegen?

Marnik
29-03-2004, 09:24
ja kelly, je reeds bijna over mijn voeten! remmen zat er niet in zeker ?

Kelly Jamers
29-03-2004, 09:28
nee, k was mijne pedaal kwijt, die lag plat op de bodem, zomaar ineens, dus ik kon nie remmen...
ik verschoot wel effe zulle...

R.T.
29-03-2004, 11:01
Een DIKKE proficiat Bart en Jef!!! En wat betreft de commentaren, we lopen al lang genoeg samen om te weten wat jullie kunnen, er zijn altijd 'mensen' die 'denken' dat ze beter weten en kunnen.....

Kelly Jamers
29-03-2004, 11:03
VAS'er wie zijt gij eigenlijk??
Zijt gij een nieuweling in de "autosportwereld"?

VASer
29-03-2004, 11:56
Originally posted by Kelly Jamers
VAS'er wie zijt gij eigenlijk??
Zijt gij een nieuweling in de "autosportwereld"?

Nieuweling? Ik volg het Belgische autosportgebeuren al sinds 1990. ;)

Als je binnenkort je definitieve VAS vergunning krijgt, ga je direkt weten wie ik ben. :D

B.V.S.
29-03-2004, 12:14
Originally posted by VASer
Nieuweling? Ik volg het Belgische autosportgebeuren al sinds 1990. ;)


serieus?

ikke
29-03-2004, 12:22
Originally posted by VASer
Zonnige dag om van start te gaan met de Touring Cup.
Het aantal deelnemersveld viel al bij al toch mee.
Wat vooral opviel was dat heel wat zogenaamde "dikke" wagens werden bestuurd door piloten die nog heel wat te leren hebben.
Als je ziet op welke manier sommige Porsches en ook de Marcos rond reden??

Foto van vandaag zijn online op www.vlaamseautosport.tk (http://www.vlaamseautosport.tk) .

1° ik ben zondag ook een aandachtig toeschouwer geweest en ik vraag me af vas er met welke kennis van zaken jij spreekt.
als je lid bent van het vascommite zou ik me schamen in naam van de VAS.
Hoe wagens hun race indelen is hun zaak in een uithoudingsrace telt alleen de finisch.
2° je foto's op je site zijn al van even bedenkelijke kwaliteit als je reactie op dit forum. kijk eens naar andere site naar het werk wat die jongens afleveren.

Kelly Jamers
29-03-2004, 13:13
Originally posted by VASer
Nieuweling? Ik volg het Belgische autosportgebeuren al sinds 1990. ;)

Als je binnenkort je definitieve VAS vergunning krijgt, ga je direkt weten wie ik ben. :D

ge zijt precies zo hard voor bepaalde mensen, vandaar dat k dacht dat ge nieuw waart.
Ge zijt toch niet die meneer die gisteren bij edwin zijn vriendin was of wel?

pompierke
29-03-2004, 13:20
Originally posted by VASer
Nieuweling? Ik volg het Belgische autosportgebeuren al sinds 1990. ;)

Als je binnenkort je definitieve VAS vergunning krijgt, ga je direkt weten wie ik ben. :D
Dat is lang hoor !!!
Ik al sinds 1976 dat is....hoeveel jaar? ;)

Kelly Jamers
29-03-2004, 13:26
hey pompierke,
da s lang geleden...

ICEMAN
29-03-2004, 13:35
Kellyke meid, ge hebt wreed goed gereden! Jammer van die remproblemen. K heb u toch gezegd da t u ging lukke e. K zal u sffs de foto's van gister doorsture.

Kelly Jamers
29-03-2004, 13:43
Mercie!
K had zelf nie verwacht dat het zo goed ging lukken...
Nu maar hopen dat we kunnen verder doen zoals we gestart zijn he en zelfs nog iets beter... vb met iets of wat defitge remmen...

ICEMAN
29-03-2004, 13:48
k verwacht wel da ge de strijd zult moeten aangaan met Speedlover. Of rijd Van Roey nog wedstrijden? Ik las dat die ingeschreven waren als guest net zoals de Wauters brothers.

Kelly Jamers
29-03-2004, 13:54
Voor de Wauterskes was het een voorbereiding op het Belcar seizoen omdat ze afgelopen winter niet gereden hadden.
Voor familie Vanroey weet ik het niet zo...
Allesinds, ik kijk al uit naar de volgende race...
Enfin, eerst mijn training met Albert nog...
Hij gaat mij de kneepjes van de Porsche leren heeft m gezegd dus eerst zal k dat maar is doen vooraleer aan de volgende race te denken zeker...

ICEMAN
29-03-2004, 14:01
Training met Albert? Dan word ge nog al sneller! Da belooft! Volgende race opt podium en wie weet op t hoogste schavotje. Mail gehad?

Kelly Jamers
29-03-2004, 14:19
Mail gehad dank u.
Inderdaad, k was een beetje aan het klagen da t het nogal ne moeilijke auto was, ook omdat ik die pk's nie gewoon ben vanachter aan mijn gat he...
Mr. Vanierschot himself heeft beloofd mij eens onder handen te nemen.
Dit kan ik toch niet weigeren he..ik sta open om bij te leren natuurlijk...

ICEMAN
29-03-2004, 14:28
Da kunde inderdaad ni weigere. Ge zult zien da da zen vruchte gaat afwerpen de komende wedstrijden.

B.V.S.
29-03-2004, 17:08
Originally posted by ikke
1° ik ben zondag ook een aandachtig toeschouwer geweest en ik vraag me af vas er met welke kennis van zaken jij spreekt.
als je lid bent van het vascommite zou ik me schamen in naam van de VAS.
Hoe wagens hun race indelen is hun zaak in een uithoudingsrace telt alleen de finisch.


Inderdaad... daar kan ik weinig aan toevoegen.
Ik wil hier geen polemiek over starten, daar dient dit forum niet voor. Ik ben intussen wel te weten gekomen waarom deze persoon deze opmerkingen maakt, en hij zal zelf goed genoeg weten wat ik bedoel.
Ik stel VASer voor om de eerstvolgende race mij even op te zoeken, dan kan ik hem wat meer uitleg verschaffen.

Speedy Gonzales
29-03-2004, 17:58
Ik vind dat degene die altijd maar klagen en zitten te vitten op de piloten het van mij op 2 mei het zelf eens mogen komen doen.

Ik denk dat wij het 'nieuwste' team zijn met het minste ervaring en ik moet zeggen, chapeau aan al die ervaren piloten, wij zullen nog serieus mogen oefenen om dat niveau te kunnen bereiken!!!

TH Racing
29-03-2004, 18:11
Originally posted by Kelly Jamers
[B]mag ik eerst vragen wie die piloot was?

Dat was Raymaekers Marc, witte BMW met nr 35.
Het heeft een paar keer niet veel gescheeld zei hij... :D
Maarja, dat wist hij niet dat jullie remproblemen hadden...

Kelly Jamers
29-03-2004, 19:08
Originally posted by TH Racing
Dat was Raymaekers Marc, witte BMW met nr 35.
Het heeft een paar keer niet veel gescheeld zei hij... :D
Maarja, dat wist hij niet dat jullie remproblemen hadden...

ah ok,
t was voor mezelf ook vervelend hoor,
bij mij heeft het ook een paar keer niet veel gescheeld...
ik beloof dat ik volgende keer ervoor zal zorgen dat ik remmen heb...
hoe heeft de witte bmw met nr 35 het gedaan?

pompierke
29-03-2004, 19:21
Originally posted by Kelly Jamers
hey pompierke,
da s lang geleden...

Ja Kelly,

ik lees bijna elke dag de paddock maar reageer niet dikwijls, ik leg het in het weekends in Zolder al fel genoeg uit. :crazy:
Dat zullen diverse mensen wel beamen. :D
Ik heb zelfs naast je gestaan samen met Marshal en nog enkele marshals tijdens de middag, maar in het bijzijn van vrouwen ben ik een beetje verlegen. :D
Maar zo af en toe moet ik eens reageren op sommige uitlatingen van mensen.
Als je zolang als ik reeds in de autosport zit, al is het enkel als marshal, dan heb je door de jaren al zoveel gehoord en gezien dat ik me eigenlijk niet meer fel opjaag in vele zaken.
Maar ik geniet nog altijd van de autosport met zijn goede en slechte momenten en ieder jaar bij de eerste wedstrijd kriebelt het weer in de buik, want het is voor mij nog altijd de fijnste sport die er is, ze staat eigenlijk boven mijn vrouw en kinderen, maar dat ga ik ze niet zeggen hoor. :D
groetjes

pompierke

@Jef en Bart Van Samang, laat het niet aan jullie hart komen en geniet met volle teugen van jullie marcos. Zeker voor de Jef, ouwe snoeper!! :D

Driesco
29-03-2004, 19:57
Sfeer even komen opsnuiven en ik moet zeggen, toen Chris en ikzelf aan de draad stonden bij het afgaan van de berg werden we beiden even stil. Als rijder is dit toch één van de mooiste dingen die er zijn in het leven. Om naar te kijken kan ik kort zijn, weinig of niks aan te zien ( op sommige momenten ) maar zij die van autosport houden als piloot weten wel beter. De ongedwongen sfeer, allemaal toffe mannen en vrouwen onder elkaar.

Ik hoop dat wij hetzelfde mogen verwachten dit jaar, maar ga er maar vanuit dat jullie ons dit jaar zeker nog zullen zien in te TC, en dan om te rijden. De 10 uur is al zeker, onze Clio komt van England terug om deze race te rijden. Ooit willen we ze eens uitrijden :)

Voor de rest, Bart, Jef, Tom, VDB, Kelly en al de anderen: t'is maar voor het plezier en vergeet allemaal 1 ding nooit: zij rijden en al de rest staat te dromen. Dromen kunnen soms uitkomen, knok er keihard voor en voor je het weet draai je één van de komende races zelf aan zo een stuurken.

Een ex TC piloot(tjen) die het op sommige momenten erg moeilijk had dat hij er niet bij was

Kelly Jamers
29-03-2004, 20:04
pompierke,
wilt ge dan volgende keer is tegen mij komen zeggen:
hallo kelly ik ben pompierke?
ze zouden beter iedereen een fotoke langst zijne naam laten zetten op de paddock dan weet ik tenminste tegen wie ik spreek en kan ik ook is vriendelijk goeiedag zeggen als ik iemand van het forum tegen kom...

laurent
29-03-2004, 20:06
Originally posted by Speedy Gonzales
Ik vind dat degene die altijd maar klagen en zitten te vitten op de piloten het van mij op 2 mei het zelf eens mogen komen doen.

Graag!! waar moet k mij inschrijven?

VASer
29-03-2004, 20:10
Amaai zeg, hier mag je blijkbaar ook niet het minste commentaar geven. Het feit dat er met een wagen problemen zijn, bepaalde afstellingen, dat zie je als toeschouwer niet aan de wagen, maar wel de manier waarop hij zijn rondjes draait.

Dat in een uithoudingsrace de finish halen belangrijker is dan een toptijd draaien, weet ik ook wel en ook het feit dat we hier met autosport te maken hebben op amateur-niveau, mensen die heel wat tijd en geld in hun hobby stoppen, maar zonder zulke mensen zou er waarschijnlijk geen autosport bestaan.

Met de commentaar die ik gaf was het trouwens niet mijn bedoeling om, ongeacht met welke wagen, iemand af te breken.

Als supporter van één of ander team kan commentaar op een ander manier overkomen dan als je als neutraal toeschouwer naar een race kijkt.

B.V.S.
29-03-2004, 20:19
Originally posted by VASer
Amaai zeg, hier mag je blijkbaar ook niet het minste commentaar geven. Het feit dat er met een wagen problemen zijn, bepaalde afstellingen, dat zie je als toeschouwer niet aan de wagen, maar wel de manier waarop hij zijn rondjes draait.

Dat in een uithoudingsrace de finish halen belangrijker is dan een toptijd draaien, weet ik ook wel en ook het feit dat we hier met autosport te maken hebben op amateur-niveau, mensen die heel wat tijd en geld in hun hobby stoppen, maar zonder zulke mensen zou er waarschijnlijk geen autosport bestaan.

Met de commentaar die ik gaf was het trouwens niet mijn bedoeling om, ongeacht met welke wagen, iemand af te breken.

Als supporter van één of ander team kan commentaar op een ander manier overkomen dan als je als neutraal toeschouwer naar een race kijkt.

'k heb helemaal geen problemen met commentaar, zolang deze gegrond is.
Volgende keer wel effe nadenken alvorens vanalles te vertellen.

VASer
29-03-2004, 20:21
Originally posted by ikke
1° ik ben zondag ook een aandachtig toeschouwer geweest en ik vraag me af vas er met welke kennis van zaken jij spreekt.
als je lid bent van het vascommite zou ik me schamen in naam van de VAS.
Hoe wagens hun race indelen is hun zaak in een uithoudingsrace telt alleen de finisch.
2° je foto's op je site zijn al van even bedenkelijke kwaliteit als je reactie op dit forum. kijk eens naar andere site naar het werk wat die jongens afleveren.

1) Ik hoef me helemaal niet te schamen omdat ik gewoon MIJN mening en niet die van een ander zeg, om op een goed blaadje te staan, laat staan dat ik lid ben van de VAS. Of hoor ik hier wat jaloezie?

2) De kwaliteit van mijn foto's kunnen zeker beter en door wat prullen, kleiner maken, enz... niet moeilijk dus. Het is niet mijn ambitie om fotograaf te spelen, doe dat just for fun, en niemand verplicht u om er naar te kijken.

VASer
29-03-2004, 20:25
Originally posted by B.V.S.
'k heb helemaal geen problemen met commentaar, zolang deze gegrond is.
Volgende keer wel effe nadenken alvorens vanalles te vertellen.

En op welke manier kan een toeschouwer aan informatie ivm problemen van een wagen komen? Het ligt niet in mijn bedoeling om in de boxen de mensen lastig te vallen, daarvoor respecteer ik hun werk te veel.

pompierke
29-03-2004, 20:26
Originally posted by Kelly Jamers
pompierke,
wilt ge dan volgende keer is tegen mij komen zeggen:
hallo kelly ik ben pompierke?
ze zouden beter iedereen een fotoke langst zijne naam laten zetten op de paddock dan weet ik tenminste tegen wie ik spreek en kan ik ook is vriendelijk goeiedag zeggen als ik iemand van het forum tegen kom...

Zal ik zeker doen de volgende keer, no problem. :D
Maar ik was aan het genieten van het zicht :+ :D :+

@ VASer, 't is niet persoonlijk bedoeld, wat jij vertelde was nog niet het ergste hoor maar er zijn er al zo velen voor jou geweest die toch af en toe kinderachtige opmerkingen geven en daarom even reageren en tenslotte ben ik als marshal altijd neutraal geweest, al 28 jaar. ;)

Kelly Jamers
29-03-2004, 20:36
we gaan hier toch geen ruzie maken he mannen!!??
T is weer een vrouw die met het verstand afkomt he...
En dan nog wel een blondje..

B.V.S.
29-03-2004, 20:41
Originally posted by VASer
En op welke manier kan een toeschouwer aan informatie ivm problemen van een wagen komen? Het ligt niet in mijn bedoeling om in de boxen de mensen lastig te vallen, daarvoor respecteer ik hun werk te veel.

Je zegt het zelf: toeschouwers. Voor hen is dit inderdaad moeilijk te volgen. Daar gaat het em trouwens hier niet over.
Vermits je al van '90 de autosport volgt, weet jij goed genoeg wat mogelijke oorzaken zijn waarom bepaalde wagens/piloten iets wel of niet goed doen.
Ik ben in de veronderstelling dat iemand die de naam VASer gebruikt, toch wel het een en ander met de VAS te maken heeft.
Als je dan zo'n commentaar geeft, komt het raar over, zeker als piloot, om van 'iemand die zich voordoet alsof hij iets met de VAS te maken heeft' zoiets te horen. Je mag commentaar geven, maar ik denk dat je dat dan best doet met je eigen naam, en niet met die van de VAS.

flugel
29-03-2004, 20:42
Originally posted by Kelly Jamers
[B
T is weer een vrouw die met het verstand afkomt he...
En dan nog wel een blondje.. [/B]

Verstand? Ne porsche in 't rood???? Kelly Kelly Kelly :frusty: :D

Kelly Jamers
29-03-2004, 20:46
Originally posted by flugel
Verstand? Ne porsche in 't rood???? Kelly Kelly Kelly :frusty: :D

Elaba,
wa bedoelt ge daar mee???

pompierke
29-03-2004, 20:50
Originally posted by Kelly Jamers
we gaan hier toch geen ruzie maken he mannen!!??
T is weer een vrouw die met het verstand afkomt he...
En dan nog wel een blondje..

Het eerste blondje met verstand :applaus: :worship: :D :+ en ze kan nog gas geven ook. :gas:

pompierke

ps: hopelijk spreek je nu nog tegen mij ;)

flugel
29-03-2004, 20:54
Originally posted by Kelly Jamers
Elaba,
wa bedoelt ge daar mee???

Dat ne rooie porsche gelijk is aan vragen om problemen :D
Of heeft het te maken met het feit da ge voor dienen Duitser zijt in den F1 ;)

VASer
29-03-2004, 20:56
Originally posted by B.V.S.
Je zegt het zelf: toeschouwers. Voor hen is dit inderdaad moeilijk te volgen. Daar gaat het em trouwens hier niet over.
Vermits je al van '90 de autosport volgt, weet jij goed genoeg wat mogelijke oorzaken zijn waarom bepaalde wagens/piloten iets wel of niet goed doen.
Ik ben in de veronderstelling dat iemand die de naam VASer gebruikt, toch wel het een en ander met de VAS te maken heeft.
Als je dan zo'n commentaar geeft, komt het raar over, zeker als piloot, om van 'iemand die zich voordoet alsof hij iets met de VAS te maken heeft' zoiets te horen. Je mag commentaar geven, maar ik denk dat je dat dan best doet met je eigen naam, en niet met die van de VAS.

a) oorzaken kunnen allerlei zijn, kan je alleen naar raden
b) ik heb met de VAS te maken
c) dat ik toevallig deze naam koos, 't ja je moet hier iets kiezen hé
d) ik spreek nog altijd uit eigen naam
e) het is niet mijn bedoeling om met dat klein beetje commentaar, die blijkbaar bij anderen verkeerd overkomt, ruzie of dergelijk maken
f) commentaar kan ook opbouwend werken

flugel
29-03-2004, 20:57
en 'k zal ik wel proberen dat hier wat lichtvoetiger te krijgen :D

Kelly Jamers
29-03-2004, 20:59
Originally posted by pompierke
Het eerste blondje met verstand :applaus: :worship: :D :+ en ze kan nog gas geven ook. :gas:

pompierke

ps: hopelijk spreek je nu nog tegen mij ;)

ik spreek tegen iedereen!!!

Kelly Jamers
29-03-2004, 21:00
Originally posted by flugel
Dat ne rooie porsche gelijk is aan vragen om problemen :D
Of heeft het te maken met het feit da ge voor dienen Duitser zijt in den F1 ;)

hij was gewoon al rood op t moment da papa vroeg of k ermee wou rijden...
ik mocht er al mee rijden, k kon maar moeilijk vragen of m een ander kleur kreeg...
vanbinnen is m blauw....

B.V.S.
29-03-2004, 21:01
En daarbij nu ook mijn allerlaatste commentaar erover... want het dringt blijkbaar niet door.

Greetz

Kelly Jamers
29-03-2004, 21:06
Van Samang,
steek da nu nie in uwe kop he...

Ge moest is weten wat ik al allemaal heb moeten slikken van commentaar...
Vorig jaar verweten veel mensen mij dat ik met precies met een caravan achter den auto reed omdat m blijkbaar zo traag ging,
en ik die zo fier was dat ik in een BMW mocht rijden.
Ma da moet ge van u af kunnen zetten, geloof me.

En geef uzelf ook wa tijd, Philip zegt altijd: Rome is ook nie in 1 dag gebouwd... (of zoiets toch...)

B.V.S.
29-03-2004, 21:14
Originally posted by Kelly Jamers
Van Samang,
steek da nu nie in uwe kop he...

Ge moest is weten wat ik al allemaal heb moeten slikken van commentaar...
Vorig jaar verweten veel mensen mij dat ik met precies met een caravan achter den auto reed omdat m blijkbaar zo traag ging,
en ik die zo fier was dat ik in een BMW mocht rijden.
Ma da moet ge van u af kunnen zetten, geloof me.

En geef uzelf ook wa tijd, Philip zegt altijd: Rome is ook nie in 1 dag gebouwd... (of zoiets toch...)

maaaaaaja, ik maak mij nergens druk in... ge kent mij toch hé... :D

Bart
29-03-2004, 21:15
Beste VASer:

Oorzaken kunnen inderdaad allerlei zijn. Het is alleen voor de piloot en het team in kwestie niet leuk om te lezen dat je de oorzaak bij hun "capaciteiten" legt zonder de feiten te kennen. Je mag uiteraard je mening hier kwijt, maar als blijkt dat je iets te snel geconcludeerd hebt, mag een ";)" er af.

Beste Ikke:

Iemand heeft volgens jou té negatieve commentaar. Laat je dan zelf niet verleiden...

Beste B.V.S.:

Probeer het positieve in de hele reeks reacties te zien. Veel succes de rest van het seizoen.

We trekken er nu een streep onder
---------------------------------------------

Bart, moderator @ depaddock.eu

flugel
29-03-2004, 21:16
Originally posted by Kelly Jamers

vanbinnen is m blauw....

Binnestebuiten keren?

Scapa
29-03-2004, 21:18
Brandje geblust :) Maar toch altijd oppassen als de rode Marcos in de buurt is met vuur :o :D

Kelly Jamers
29-03-2004, 21:19
Originally posted by flugel
Binnestebuiten keren?

hoe moet ik da doen?

B.V.S.
29-03-2004, 21:21
Originally posted by stijnconinx
Brandje geblust :) Maar toch altijd oppassen als de rode Marcos in de buurt is met vuur :o :D

:D eerst dacht ik dat die knallen vuurwerk was... :D

Scapa
29-03-2004, 21:22
Originally posted by Kelly Jamers
hoe moet ik da doen?

Ne keer er héél hard af gaan in bvb Blanchimont :confused: :o

Scapa
29-03-2004, 21:23
Originally posted by B.V.S.
:D eerst dacht ik dat die knallen vuurwerk was... :D

:D

Bij Vandevelde kunnen ze er ook van meespreken ;)

flugel
29-03-2004, 21:23
Originally posted by Kelly Jamers
hoe moet ik da doen?

Wassen op 60°

Voor een blondje kunt gij heeeeeel moeilijke vragen stellen ze :D

Kelly Jamers
29-03-2004, 21:31
nu ge t over wassen hebt...
mijn overall van de touring cup toch nie verkleurd zekers...
ik denk ook te heet gewassen...
al een geluk dat ik met mijn volle verstand er toch nog iets fatsoenlijks van heb kunnen maken...

flugel
29-03-2004, 21:36
Originally posted by Kelly Jamers
nu ge t over wassen hebt...
mijn overall van de touring cup toch nie verkleurd zekers...
ik denk ook te heet gewassen...
al een geluk dat ik met mijn volle verstand er toch nog iets fatsoenlijks van heb kunnen maken...

Vodden of zo?

Kelly Jamers
29-03-2004, 21:37
nee nee, gewoon ne schone overal met een paar roze plekjes in...
het eindresultaat mag er best wezen...

flugel
29-03-2004, 21:39
Originally posted by Kelly Jamers
nee nee, gewoon ne schone overal met een paar roze plekjes in...
het eindresultaat mag er best wezen...

En achteraan staat er in 't groot "Pink Lady" op geborduurd waarschijnlijk :d

boosterke
29-03-2004, 21:55
seg bart, wat was dat eigenlijk toen je wou vertrekken??

Gilles
29-03-2004, 22:17
even off topic: kelly, denk even aan die mail voor mij

Kelly Jamers
29-03-2004, 22:24
shit ja, da s waar.
hij komt eraan!!

ikke
30-03-2004, 00:01
Originally posted by bart
Beste VASer:

Oorzaken kunnen inderdaad allerlei zijn. Het is alleen voor de piloot en het team in kwestie niet leuk om te lezen dat je de oorzaak bij hun "capaciteiten" legt zonder de feiten te kennen. Je mag uiteraard je mening hier kwijt, maar als blijkt dat je iets te snel geconcludeerd hebt, mag een ";)" er af.

Beste Ikke:

Iemand heeft volgens jou té negatieve commentaar. Laat je dan zelf niet verleiden...

Beste B.V.S.:

Probeer het positieve in de hele reeks reacties te zien. Veel succes de rest van het seizoen.

We trekken er nu een streep onder
---------------------------------------------

Bart, moderator @ depaddock.eu

Ja mod
gelijk heb je een dikke streep er onder loontje komt wel om het gekende boontje

ikke
30-03-2004, 00:05
Originally posted by stijnconinx
:D

Bij Vandevelde kunnen ze er ook van meespreken ;)

zeer laag coninx, als ik me niet vergis zijn het nu wel andere piloten dan toen. wat kan die wagen er nu aan doen ?

Raceboy
30-03-2004, 00:19
Bart heeft daarstraks al is opgetreden, maar ik merk hier geen verbetering. Slotje dan maar he. Sinds wanneer is touring cup een reden geworden om over te vechten?