PDA

View Full Version : A+RacePilot


Kelly Jamers
29-03-2004, 21:29
Aan iedereen op dit forum graag 200% aandacht!!!!

Ik sta in voor de organisatie A+RacePilot, dit project wil mensen zoals jullie de kans geven toe te treden in de racerij!!

Via een selectieprocedure van 5 ronden gaan we op zoek naar 2 winnaars.

De eerste 3 ronden zijn tegen betaling, de laatste 2 gratis.

De 2 winnaars zullen in 2005 het stuur delen in de MINI COOPER CHALLENGE, dit met de volledige ondersteuning en bijstand van het A+ Racing Team!!

Op woensdag 28 april organiseren we hiervoor een kartingdag bij JPR In Sint-Niklaas.
Tegen het normale tarief van 15 euro per sessie kunnen jullie komen rijden.
Diegene met de snelste dagtijd krijgt een gratis deelname aan de eerste ronde!!

Wie interesse heeft in het project en om op 28 april mee te dingen naar de snelste dagtijd, graag een seintje op info@racepilot.be, jullie komen bij mij terecht dan.

Het project is toegankelijk voor iedereen vanaf 16 jaar!

Check even op www.racepilot.be

Ik hoor en zie jullie graag verschijnen!!

Groetjes,
Kelly

flugel
29-03-2004, 21:42
Mooi initiatief, maar op een woensdag? Das nu niet meteen de makkelijkste dag voor werkende mensen hé ;)

Raceboy
29-03-2004, 21:49
En waarom weer de snelste? Hebt ge graag een pluimgewicht in die mini?

Kelly Jamers
29-03-2004, 21:51
Woensdag avond, de karting is open tot 0u00...

gewoon de snelste dagtijd, da leek mij het redelijkste...

we zullen ervoor zorgen dat er niemand bevoordeeld is, beloofd!

En, jullie kunnen rijden zoveel ge wilt, al rijdt ge 10 keer, da mag...

The Interceptor
29-03-2004, 22:24
hmm, klinkt wel interessant, ik had het foldertje al bekeken, maar zo 300 € per ronde, das ook al ni niks he.

die kartingdag, kzal proberen, maar is ook voor mij niet de meest geschikte dag, voor een Leuvense student :D

X-Treme Racer
29-03-2004, 22:27
Zeer interessant !

Als ik op die dag geen andere race heb, kom ik wel af denk ik :), JPR is voor mij toch al sowieso een tijdje geleden.

Kelly Jamers
29-03-2004, 22:29
Ge moet dat anders bekijken.
300 euro per ronde is inderdaad niet weinig.
Het gaat een maximume INVESTERING van 900 euro zijn.
Maar kijk ne keer wat er aan vast kan hangen.
Een seizoen mini met alles erop en eraan!!

Wij betalen voor een donderdagtraining van 4 uren 210 euro voor een ticket.
Dan heb je nog geen naft, banden, remmen...

Eigenlijk is de investering dus toch niet zo groot he..
En zeg nu zelf, waar ge je deze kans nog krijgen...

Kom gewoon gezellig af op dienen woensdagavond, kart ne keer, drink een pint, trakteer mij ene....

The Interceptor
29-03-2004, 22:33
Originally posted by Kelly Jamers
Kom gewoon gezellig af op dienen woensdagavond, kart ne keer, drink een pint, trakteer mij ene....

hehe :D
't gaat daar een gezellige boel worden dus!!

als ge het zo bekijkt is dat idd niet duur, maar toch ..., eens een sponsor zoeken :)

Kelly Jamers
29-03-2004, 22:36
zo wil ik het horen!!
tot den 28ste dan zeker??
ps ne cola is goed want ik drink geen alcohol..

yannick88
30-03-2004, 15:15
En is er al een datum voor de tweede en de derde ronde .

Kelly kan je mij het reglement even doormailen , wat betreft de leeftijd dien 16 j te zijn vanaf wanneer ? 2005 of nu reeds met preselecties ( ik word 16 in oktober ) .

Met sportieve groeten

Kelly Jamers
30-03-2004, 15:25
Je moet 16 zijn in januari 2005 dus het is geen probleem qua leeftijd.

Let wel, de karting is niet de eerste ronde!!
Via de karting geven we een WILD CARD weg voor de eerste ronde.
Exact datums liggen nog niet vast, zodra deze vastliggen geef ik ze meteen door.

Speesman
30-03-2004, 20:59
Het klinkt wel leuk, maar ik ga zeker niet meedoen. Ik maak namelijk absoluut geen kans met mijn 95kg :(

Kelly Jamers
30-03-2004, 21:12
niet geschoten is altijd mis!!
just give it a chance!!

kom ne keer karten en dan kunt ge nog zien he...

en moet het u dan echt interesseren dan kunt ge achteraf nog altijd zo inschrijven.

Tot de 28ste dan?? hihi...

K ga nogal wa colakes mogen drinken...

Kelly Jamers
30-03-2004, 21:13
De baan is beschikbaar vanaf 14u00 tot 0u00!!!

Speesman
31-03-2004, 00:31
Originally posted by Kelly Jamers

K ga nogal wa colakes mogen drinken...

Van teveel cola drinken krijgt ge buikpijn :p :D

JV1
31-03-2004, 00:58
He Kelly,

Om het zo eerlijk mogelijk te maken die karting dag op de woensdag zou ik gewoon ervoor zorgen dat iedereen minimaal 70 KG moet wegen, dan heb je pas een goede vergelijking!

De DIKC waarin ik mee doe dit jaar is dit ook het gewicht 70 KG dat iedereen minimaal moet wegen!!!!

Ik denk dat je aan zoiets moet denken?

Speesman
31-03-2004, 01:59
Probleem met minimum gewichten is altijd op wat je de grens moet leggen. Zo zit er bv. met mijn 95kg nog altijd 25kg boven, wat toch een verschil is van bijna een seconde per ronde. En wat ga je dan doen met piloten die eronder zitten? Weigeren of gewicht bijleggen? Het eerste is nogal cru en het laatste is soms moeilijk realiseerbaar. Je moet dan al veel lood meenemen. En als je dan bv. de grens verhoogt tot bv 80kg (wat dan eerlijker is voor de iets zwaardere piloten), dan moet je nog meer lood meenemen wat ook weer moeilijk is.


Ik denk dus dat het praktisch moeilijk haalbaar is, alhoewel ik het wel heel fijn zou vinden moest het toch toegepast worden (lood of bv omrekenfactor).

JV1
31-03-2004, 10:40
Het is de enigste manier om het een beetje eerlijk te maken voor de mensen die wat zwaarder zijn

Of het minimum dan 70 of 80 KG wordt dat moet de organisatie beslissen (Kelly :cool: )

Scapa
31-03-2004, 10:47
Originally posted by speesman
Probleem met minimum gewichten is altijd op wat je de grens moet leggen. Zo zit er bv. met mijn 95kg nog altijd 25kg boven, wat toch een verschil is van bijna een seconde per ronde. En wat ga je dan doen met piloten die eronder zitten? Weigeren of gewicht bijleggen? Het eerste is nogal cru en het laatste is soms moeilijk realiseerbaar. Je moet dan al veel lood meenemen. En als je dan bv. de grens verhoogt tot bv 80kg (wat dan eerlijker is voor de iets zwaardere piloten), dan moet je nog meer lood meenemen wat ook weer moeilijk is.


Ik denk dus dat het praktisch moeilijk haalbaar is, alhoewel ik het wel heel fijn zou vinden moest het toch toegepast worden (lood of bv omrekenfactor).

Gelijk gewicht bekomen door het plaatsen van extra gewicht bij de pluimgewichten is ook niet fair eh: jij bent het immers gewoon om met uw gewicht te rijden. Als ze bij mij 20kg zouden bijleggen moet ik mijn rijstijl toch wel serieus aanpassen en dat zal toch wel enige tijd duren ;)

JV1
31-03-2004, 11:46
Originally posted by stijnconinx
Gelijk gewicht bekomen door het plaatsen van extra gewicht bij de pluimgewichten is ook niet fair eh: jij bent het immers gewoon om met uw gewicht te rijden. Als ze bij mij 20kg zouden bijleggen moet ik mijn rijstijl toch wel serieus aanpassen en dat zal toch wel enige tijd duren ;)

Dat is een kwesite van trainen, en dan doe je gewoon lood om je middel of je gooit het in een inzet stoeltje

The Interceptor
10-04-2004, 15:48
Kelly,

is er een vast aantal dat telkens doorstoot naar de volgende ronde? Als er nog redelijk wat naar ronde 2 mogen doorstoten, wil ik mss men kansje wel wagen :+

Kelly Jamers
10-04-2004, 17:21
in ronde 1 valt er 20% af.

The Interceptor
10-04-2004, 18:13
dat valt nog wel mee precies :D

Kelly Jamers
10-04-2004, 18:54
5 rondes telkens 20 %, da s het meest logische zekers...??

S. Claeys
14-04-2004, 19:53
Is de snelste zijn altijd den beste?
Ik vind dat je andere rijders ook een kans moet geven.

Gewich is bij karten toch wel een serieuze handicap (niet dat ik er last van heb met men 62 kg op met 30ste, :D ) maar ik vind goede lijnen, vloeiend en fair rijden wel even belangrijk.
Tuurlijk moet je snelheid tonen maar dit is niet alles in mijn oogpunt hoor.

Wel een prachtig initiatief. Thumbs up. :worship:

Kelly Jamers
14-04-2004, 19:58
tuurlijk beoordelen we niet de snelste tijd tijdens het concept A+RacePilot.
De karting is gewoon een initiatief om een Wild Card weg te geven voor de eerste ronde.
Tijdens de kartingdag zal er voor iedereen een minimum gewicht bepaald worden om het zo fair mogelijk te houden.
Ondertussen ligt ook onze tweede Wild Card Karting Day vast:
Dinsdag 11 mei in Machelen bij FKI vanaf 16u tot sluiting.
Remember: woensdag de 28ste april is de karting dag bij JPR.

Twisted
15-04-2004, 13:08
Ik heb een 3tal jaar competitie 2 takt gereden en daar moest ik ook gewicht bijsteken...

Maar das toch nog altijd een voordeel ze... Nu kunt ge kiezen waar ge uw extra gewicht bevestigd he... Vb voor de beginnen al aan het stoeltje aan de andere kant van de motor om het gewicht al te verdelen, en dan kun je nog zien of ge onder of overstuur hebt en het dan zo proberen opvangen !!

Maar terug ontopic... ;)

JV1
15-04-2004, 13:19
Originally posted by Twisted
Ik heb een 3tal jaar competitie 2 takt gereden en daar moest ik ook gewicht bijsteken...

Maar das toch nog altijd een voordeel ze... Nu kunt ge kiezen waar ge uw extra gewicht bevestigd he... Vb voor de beginnen al aan het stoeltje aan de andere kant van de motor om het gewicht al te verdelen, en dan kun je nog zien of ge onder of overstuur hebt en het dan zo proberen opvangen !!

Maar terug ontopic... ;)

Ik denk dat het gewoon makkelijk is dat je het zelf mag bepalen waar je het lood doet, het meest logische is gewoon dat je het in een inzet stoeltje monteerd

Yardeen
16-04-2004, 15:39
ja hallo zal wel zijn .. dat van die cola he :p :no:

Kelly Jamers
16-04-2004, 16:58
welkom welkom welkom op het beste autosport forum in belgie Yardeen!!
k had het wel verwacht u hier 1 van de dagen tegen te komen...

Flitser
18-04-2004, 14:34
Originally posted by Twisted
Nu kunt ge kiezen waar ge uw extra gewicht bevestigd he... Vb voor de beginnen al aan het stoeltje aan de andere kant van de motor om het gewicht al te verdelen, en dan kun je nog zien of ge onder of overstuur hebt en het dan zo proberen opvangen !!

Je vergeet dat dit huurkarts zijn en dat er maar één plek is voor die gewichten: bladlood in je stoeltje.
Ik denk niet dat ze gaan lachen als ge vooraan een gat boort in het bodemplaatje om uw lood te bevestigen :p

Flitser
18-04-2004, 14:43
Originally posted by JV1
De DIKC waarin ik mee doe dit jaar is dit ook het gewicht 70 KG dat iedereen minimaal moet wegen!!!!

Als ik me niet vergis is de baan niet afgehuurd voor dit project, het gaat daar nogal een hetze zijn in de pits als de één die voor A+ komt gewicht moet bij krijgen tewijl de ander die gewoon eens komt rijden dat niet moet hebben.


Ik herinner me dat Driesco een jaar of twee geleden eens hetzelfde heeft georganiseerd. Hij deelde de mensen in in 4 gewichtsklassen. Per klasse werd bij de snelste rondetijd respectievelijk 3'' , 6" of 9" bijgeteld naargelang het verschil in gewicht.

Eerlijk gezegd geen slecht opzet, ik weeg zelf 85kg en kon me toch al beter in de buurt werken van degenen die slechts 65kg wogen, maar tegelijkertijd moest ik nog verdomd mijn best doen om een piloot van ongeveer 100kg achter me te houden qua tijd.

Het zou misschien geen slecht idee zijn om hetzelfde principe te volgen?

Kelly Jamers
18-04-2004, 16:34
iedereen die dag komt gaat rijdt automatisch mee voor die wild card.
mooi meegenomen als je gewoon komt karten, je weet niets van het project af en toevallig maak je ineens kans op een Wild Card.
ondertussen liggen er al meer data's en kartings vast, de kalender volgt zodra hij volledig is.

Mickey
18-04-2004, 17:09
een tip voor als nog nie alle kartings zouden vastliggen; vergeet zeker bilzer karting nie, daar gaan de karts goe vooruit, is een baan waar je duidelijk talent kunt onderscheiden en is een vrij gladde baan waar gewicht niet zo veel rol speelt als op de meeste banen ! :D ;)

X-Treme Racer
18-04-2004, 17:19
En vergeet ook zeker Mol niet, want dat is ook een leuke baan, goei parcours met weinig verschil op de karts,... en euh eigenlijk is dat mijn thuisbasis :D ;)

Flitser
18-04-2004, 18:01
Originally posted by Kelly Jamers
iedereen die dag komt gaat rijdt automatisch mee voor die wild card.
mooi meegenomen als je gewoon komt karten, je weet niets van het project af en toevallig maak je ineens kans op een Wild Card.
ondertussen liggen er al meer data's en kartings vast, de kalender volgt zodra hij volledig is.

Mooi opzet, zoals ik via mail al had aangegeven.
Het zou alleen jammer zijn dat het weer enkel voor de jonge lichtgewichten zou zijn. Hoe je het ook draait of keert, iemand van +85kg moet zich geen illusies maken dat hij/zij het gaat halen van iemand die amper 65kg weegt... tenzij die niet weet wat karten is.

Een minimumgewicht lijkt mij geen overbodige luxe als je het dan toch zo groots wil aanpakken. Elke piloot met lood op 75kg brengen is meer dan voldoende en is zeker haalbaar. Bladlood kost iets van een 9 euro per 2,5kg in de Gamma ;)
Mensen die meer wegen hebben letterlijk eigenlijk pech maar mogen al niet klagen met deze maatregel.
Lichtere piloten mogen ook niet klagen, kwaliteit komt altijd boven drijven, of je nu met 20 kilo meer rijdt of niet, dan moet je nog de snelste kunnen zijn als iedereen minstens evenveel moet wegen.

Maar ik vrees dat men het niet zover zal drijven voor dit project, of wel?

Kelly Jamers
18-04-2004, 18:11
We gaan met lood werken, op de ene karting zal dit in de stoel bevestigd worden op de andere karting wordt het verdeeld over de zijbakken.
iedereen zal de weegschaal moeten passeren onder mijn toezient oog...

Flitser
18-04-2004, 18:19
Originally posted by Kelly Jamers
We gaan met lood werken, op de ene karting zal dit in de stoel bevestigd worden op de andere karting wordt het verdeeld over de zijbakken.
iedereen zal de weegschaal moeten passeren onder mijn toezient oog...

PRACHTIG :gas:

Mickey
18-04-2004, 18:33
Originally posted by X-Treme Racer
En vergeet ook zeker Mol niet, want dat is ook een leuke baan, goei parcours met weinig verschil op de karts,... en euh eigenlijk is dat mijn thuisbasis :D ;)

inderdaad, ondanks de leeftijd van (ik d8 toch) een 3 jaar zit er weinig verschil op en rijden ze ook nog als nieuw, maar nu zijn we een beetje te nijg off-topic aant gaan hé :D

JV1
18-04-2004, 18:34
Originally posted by Flitser
PRACHTIG :gas:

Kelly ik denk dat dit inderdaad het beste is om het zo eerlijk mogelijk te maken :D zo heeft vrijwel iedereen gelijke kansen

Mickey
18-04-2004, 18:36
Originally posted by Flitser
PRACHTIG :gas:

idd zeer goed dat men alles zoveel mogelijk gelijk & neutraal probeert te houden maar zoals Flitser al zij, kun je het verschil nooit helemaal wegwerken, maar we mogen alleszins al héél blij zijn dat er zo'n concepten zoals dit bestaan :applaus: :D

Mickey
18-04-2004, 18:42
eerder in deze topic las ik ergens dat iedereen die komt rijden zoiezo automatisch deelneemt & kans maakt voor die wildcard, maar veduidelijk dan is even hoe het juist gebeurt, want er zijn geen inschrijvingen voor degene die er toevallig zijn en hoe ga je die dan contacteren dat zij die wildcard gewonnen hebben als ze bvb. om 15u komen rijden en om 15u30 al terug weg zijn?

en als er met lood wordt gewerkt en iedereen doet automatisch mee, wil dat dan zeggen dat iedereen (ook de toevallige bezoekers) lood meekrijgen?

en wil je het gewicht nie op 80 kg zetten ;-) (beter voor mij :-))

Flitser
18-04-2004, 18:52
Je vergeet de verplichte klantenkaart Mickey ===> menheeft dus altijd je adresgegevens indien nodig.

Wat het gewicht betreft: men kan de kart op gewicht brengen of men kan de piloot op gewicht brengen, either way, dat is Kelly's keuze.

Als iedereen gaat komen vragen om het gewicht op te trekken zit men straks aan 100kg minimumgewicht, neenee, maar één woord voor degenen die meer wegen dan het minimum (waaronder ook ikzelf): vermageren en niet klagen :bye:

Mickey
18-04-2004, 18:56
Originally posted by Flitser
vermageren en niet klagen :bye:

idd tis waar, maar twast proberen waard ;-)

Originally posted by Flitser
Je vergeet de verplichte klantenkaart Mickey ==> men heeft dus altijd je adresgegevens indien nodig.


ah ja das ook weer waar :rolleyes:, had ik weeral niet aan ged8, tzalt tijd worden dat terug school :frusty: is en dat het "denken"-gedeelte van mij (is maar een klein deel zene) terug in werking treed

Mark
18-04-2004, 19:38
Originally posted by Kelly Jamers

iedereen zal de weegschaal moeten passeren onder mijn toezient oog...

We moeten toch niet verschijnen in de onderbroek? :D

Mickey
18-04-2004, 20:07
Originally posted by Marshal
We moeten toch niet verschijnen in de onderbroek? :D

:D :cool: :D :no:

JV1
18-04-2004, 20:37
Originally posted by Marshal
We moeten toch niet verschijnen in de onderbroek? :D

Dat is overgens wel leuk :D

Driesco
18-04-2004, 20:52
Kunnen we een compleet reglement krijgen + een juiste omschrijving wat de winnaar krijgt. Wat is inbegrepen en wat niet, verzekering wagen, van wie is de wagen, enz...
We zijn met 5 en willen allemaal deelnemen op voorwaarde van goed gemaakte afspraken.

Wat ga je bv doen als een week voor de eerste wedstrijd, er iets gebeurd met de wagen en deze onherstelbaar beschadigd is? Kan de winnaar van de wedstrijd dan niet rijden of is er een oplossing voorzien?

Kelly Jamers
18-04-2004, 22:05
Originally posted by Marshal
We moeten toch niet verschijnen in de onderbroek? :D

tja, ik ga daar is een nachtje over slapen,
het oog wil ook wat natuurlijk, maar eerlijk gezegd: zo ver had ik nog niet nagedacht...

JV1
18-04-2004, 22:23
Originally posted by Kelly Jamers
tja, ik ga daar is een nachtje over slapen,
het oog wil ook wat natuurlijk, maar eerlijk gezegd: zo ver had ik nog niet nagedacht...


hahahahahaahahaah

Viper Power
19-04-2004, 10:22
Als ik kelly nu op de schoot pak, heb ik toch ook extra gewicht bij :D :gas:

Flitser
19-04-2004, 15:26
Originally posted by Driesco
Kunnen we een compleet reglement krijgen + een juiste omschrijving wat de winnaar krijgt. Wat is inbegrepen en wat niet, verzekering wagen, van wie is de wagen, enz...
We zijn met 5 en willen allemaal deelnemen op voorwaarde van goed gemaakte afspraken.

Wat ga je bv doen als een week voor de eerste wedstrijd, er iets gebeurd met de wagen en deze onherstelbaar beschadigd is? Kan de winnaar van de wedstrijd dan niet rijden of is er een oplossing voorzien?
Hey Driesco,

Wanneer, waar en hoe heeft Dieter (die toen gewonnen had) eigenlijk met de clio gereden? Ik weet zijn nick niet hier op het forum maar ik heb er nooit een verslag van teruggevonden en ben wel eens benieuwd wat hij ervan vond.

Kelly Jamers
19-04-2004, 15:36
Originally posted by Viper Power
Als ik kelly nu op de schoot pak, heb ik toch ook extra gewicht bij :D :gas:

dan gaat ge waarschijnlijk te veel wegen en da is nu ook weer nie de bedoeling....

JV1
19-04-2004, 16:08
Originally posted by Viper Power
Als ik kelly nu op de schoot pak, heb ik toch ook extra gewicht bij :D :gas:

Dat wil jij wel graag he ;)

Driesco
19-04-2004, 17:53
Originally posted by Flitser
Hey Driesco,

Wanneer, waar en hoe heeft Dieter (die toen gewonnen had) eigenlijk met de clio gereden? Ik weet zijn nick niet hier op het forum maar ik heb er nooit een verslag van teruggevonden en ben wel eens benieuwd wat hij ervan vond.

Ik was aan het wachten op de reactie, maar jij zou beter moeten geweten hebben Flitser, het seizoen was gedaan als Dieter zijn licentie had. Ik heb met hem trouwens een gesprek gehad daaromtrent en afgesproken dat uitgesteld niet afgesteld is. Je kan toch niemand een race laten rijden als hij geen licentie heeft hé. :)

Flitser
20-04-2004, 09:14
Originally posted by Driesco
Ik was aan het wachten op de reactie, maar jij zou beter moeten geweten hebben Flitser, het seizoen was gedaan als Dieter zijn licentie had. Ik heb met hem trouwens een gesprek gehad daaromtrent en afgesproken dat uitgesteld niet afgesteld is. Je kan toch niemand een race laten rijden als hij geen licentie heeft hé. :)

Heu, achteraf bekeken; verkeerde vraag op de verkeerde plaats op het verkeerde moment :o Ik had idd beter moeten weten, sorry. :(

Maar ik was wel degelijk niet op de hoogte van hoe het nu in zijn werk was gegaan dus bedankt voor de uitleg.

Viper Power
20-04-2004, 10:40
Hehehehe :p wie zou dit niet willen? (Tut tut tut.... :no: Eerlijk zijn hè :) )
:worship: Kelly :worship: lol :)

X-Treme Racer
22-04-2004, 23:33
Een vraagje, moet je in het bezit zijn van een rijbewijs om mee te kunnen doen met alle rondes ? (Ik bedoel dus niet enkel het dagje karten)

Kelly Jamers
23-04-2004, 00:11
Je moet geen rijbewijs hebben,
je moet wel 16 jaar zijn...

JV1
23-04-2004, 10:08
Originally posted by Kelly Jamers
Je moet geen rijbewijs hebben,
je moet wel 16 jaar zijn...

Volgens mij was dat al duidelijk.....................

Kelly Jamers
23-04-2004, 10:13
Robin, doe jij nu mee of nie? Je zou zot zijn als je het niet zou doen....
Ook al win je niet, je gaat zeker veel kennis opgedaan hebben want we gaan echt veel rijden...

Twisted
23-04-2004, 13:13
Originally posted by Flitser

Als iedereen gaat komen vragen om het gewicht op te trekken zit men straks aan 100kg minimumgewicht, neenee, maar één woord voor degenen die meer wegen dan het minimum (waaronder ook ikzelf): vermageren en niet klagen :bye:

Alle vooruit... IK ook? :D

JV1
23-04-2004, 16:13
Originally posted by Kelly Jamers
Robin, doe jij nu mee of nie? Je zou zot zijn als je het niet zou doen....
Ook al win je niet, je gaat zeker veel kennis opgedaan hebben want we gaan echt veel rijden...

Ja ik weet het Kel, we hebben het er zondag over je weet waarom ik niet meedoe.........

X-Treme Racer
23-04-2004, 20:06
Originally posted by JV1
Volgens mij was dat al duidelijk.....................

Yep dacht ik ook al... gisteren gewoon in een foldertje van JPR nog duidelijk "Rijbewijs verplicht" zien staan dus kan ik beter maar even bevestiging vragen he ;)

ralff1
23-04-2004, 20:36
Wanneer, waar en hoe heeft Dieter (die toen gewonnen had) eigenlijk met de clio gereden? Ik weet zijn nick niet hier op het forum maar ik heb er nooit een verslag van teruggevonden en ben wel eens benieuwd wat hij ervan vond. [/B][/QUOTE]

het is meer de MAK zijn schuld tegen dat je daar je licentie ontvangt,in mei deed ik mijn examen en in oktober kreeg ik mijn licentie nu is ze dus al vervallen. Nu hou ik het weer bij karting ;)

ralff1
23-04-2004, 20:38
Originally posted by Flitser
Hey Driesco,

Wanneer, waar en hoe heeft Dieter (die toen gewonnen had) eigenlijk met de clio gereden? Ik weet zijn nick niet hier op het forum maar ik heb er nooit een verslag van teruggevonden en ben wel eens benieuwd wat hij ervan vond.

Hey flitser,

Het is meer de MAK zijn schuld tegen dat je daar je licentie ontvangt,in mei deed ik mijn examen en in oktober kreeg ik mijn licentie nu is ze dus al vervallen. Nu hou ik het weer bij karting ;)

JV1
24-04-2004, 02:29
Originally posted by X-Treme Racer
Yep dacht ik ook al... gisteren gewoon in een foldertje van JPR nog duidelijk "Rijbewijs verplicht" zien staan dus kan ik beter maar even bevestiging vragen he ;)

Ja oke nou heb je inmiddels antwoord op gehad.......

Twisted
29-04-2004, 12:35
Gisteren in jpr 2 heatjes gereden en uiteindelijk op een 44.6 uitgekomen. Mijne maat reed een verbluffende tijd van 43.7 was echt wel heeeeel snel is. Toen ik door ben gegaan ging hij nog 1 heatje rijden. Ben benieuwd of hij er nog iets heeft afgekregen. Weet gij nu wa den beste tijd was gisteren Kelly?

The Interceptor
29-04-2004, 12:58
Originally posted by Twisted
Gisteren in jpr 2 heatjes gereden en uiteindelijk op een 44.6 uitgekomen. Mijne maat reed een verbluffende tijd van 43.7 was echt wel heeeeel snel is. Toen ik door ben gegaan ging hij nog 1 heatje rijden. Ben benieuwd of hij er nog iets heeft afgekregen. Weet gij nu wa den beste tijd was gisteren Kelly?

43.7 is idd wel sterke tijd, mijn record op deze piste is 44.17 en toen ging het echt wel lekker vond ik :)
Kwou gisteren wel komen, maar kon niet echt, zo met strafgewicht wou ik wel eens weten wat ik dan tegenover de snelste mannen (of vrouwen ;))kon

JV1
29-04-2004, 18:56
Hoeveel mensen hebben er inmiddels al aan meegedaan???

Twisted
11-05-2004, 13:07
Kelly laat haar precies niemeer horen :(

Kelly Jamers
11-05-2004, 13:20
Jawel!!!!!
K ben er nog,
maar ik ben ondertussen verhuisd zoals de meesten onder jullie al weten,
en t is niet altijd simpel om daar op t net te kunnen,
maar ik leef nog.
Effe samenvatten,
Filip Teunkens heeft de eerste Wild Card gewonnen,
vanavond zitten we in Machelen dus wie een kansje wil komen
wagen,
you're all welcome...
Misschien tot straksjes....

X-Treme Racer
11-05-2004, 18:18
Filip Teunkens heeft de eerste Wild Card gewonnen

Een oude bekende :)

Wat was zijn tijd ?

Twisted
12-05-2004, 13:10
43.7 als ik me nie vergis

X-Treme Racer
12-05-2004, 17:13
Da's inderdaad wel een hele scherpe tijd.

Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt, maar hoop toch nog in Poperinge mee te kunnen doen.

Gsus
28-05-2004, 16:31
Originally posted by Twisted
43.7 als ik me nie vergis

43.7 klopt inderdaad. Scherpe tijd ? Heb een binnenweg gevonden ...
;)

Greetz
Gsus