PDA

View Full Version : mbt het sluiten van men topic


mica blue
01-04-2004, 04:36
Dit vind ik nu typerend voor België of beter Vlaanderen!

Het gaat over auto's en fun en daar is het dan :"argwaan!"

Ik begrijp goed genoeg dat je niet weet wie ik ben en hoever m'n verantwoordelijkheidsgevoel gaat.
Maar langs de andere kant denk ik ook niet dat de eerste de beste zijn privédomein gaat afstaan voor de ene of de andere die effe gauw wat in elkaar klunst ;)

Indien ik over veiligheid even een woordje mag praten zal ik je ander vb geven.

Ikzelf heb al enkele malen meegereden op de "Erandagen" en als je dan ziet wat voor cowboys daar meedoen stel ik me toch ook vragen,of is dit dan verantwoord omdat het op een circuit gebeurd.

Komen ze daar met een auto van een jaar of 15 zonder wielkappen (ik weet niet hoelang deze auto al niet meer door de keuring is geraakt,maar dat maakt niets uit :confused: je zit nl op een circuit)

Je ziet het meer en meer dat zulke "wrakken" komen opdagen en diegene die z'n autootje lief is en eens een dagje wil vermaken komen liever niet meer.

Laatste keer dat ik heb meegereden was er tot 2 maal toe iemand van de funcup die net voor m'n neus rond ging in de bocht :mad:

Ik kan begrijpen dat deze mensen willen trainen,maar op zo'n dagen verwacht ik wel iets meer defensiviteit ;)
Als ik een sneller iemand zie afkomen laat ik hem eerst passeren en dan amuseer ik me verder zonder anderen in gevaar te brengen :D

Sorry dat ik voor m'n pleidooi anderen erbij betrokken heb,het is niet kwaadaardig bedoelt "it's just an understatement"