PDA

View Full Version : American Motorsports

Alain
04-10-2001, 09:57
Ik ben inmiddels een dagelijks bezoeker van depaddock en het verheugt me te zien hoe uitgebreid het forum reeds is geworden. Ik doel niet enkel qua subforums maar ook qua leden. En het blijft maar groeien.
Aan die groei zou ik graag mijn steentje willen bijdragen. Ik ben een liefhebber van de US Motorracing en zou het bijgevolg bijzonder op prijs stellen dat er een subforum bijkomt.
Hoofdbrok zou vormen : CART, ALMS en NASCAR. Bijkomstig kan er info over IRL geplaatst worden.
Tevens kan er over IMSA, Transam, en CanAm gesproken worden met zijn rijke historie.
Jullie mening graag.

Mario
04-10-2001, 10:05
Ik ben maar een modje en geen administrator, maar vind het een goed idee.

Finish
04-10-2001, 13:26
Naar mijn mening valt dit nog te overwegen, maar dan zou ik het liefst van al het forum 'voorbije ontmoetingen' zien verdwijnen en het forum 'geplande ontmoetingen' subforum onder stuffis generalis maken. Ik vind het 'forum' ontmoetingen min of meer te 'groot' voor een gemiddelde post-rating van 5 of 6 posts per week...

Het klinkt maybe grofkes enzo, maar zo kan men blijven vragen naar forums, en het resultaat is dat heel de boel min of meer onoverzichtelijk wordt en nota bene een forum zoals 'andere autosporten' compleet afsterft...

Ik zou zeggen, start een poll op en vraag de mening van de paddocker ! ;)

Democratie heerst hier ook nog altijd ;)

Werner333
04-10-2001, 14:42
Over de ontmoetingen ben ik het eigenlijk eens.
1 Forum onderdeel en geen 2.
Over de Amerikaanse afdeling???????
Het wordt wel ingewikkeld bij de Sportscars: die rijden in ALMS volgens Le Mans regels en de GrandAm leunt dichtaan bij de FIA SCC. Dus om hier op de hoogte blijven zullen er posts in 2 verschillende onderdelen van het forum staan.
Maar het is zoals Finish zegt: dit is een democratie.
Post eens een polleke Alain.

AuForm
13-10-2001, 14:17
Er zijn genoeg Nascar en Cart forums, en straks zal motorsportvortex een ALMS forum hebben. We hebben goede contacten met o.a. het Joest-Infenion ALMS team (Audi R8), en hopelijk zullen er dus veel ervaren professionals op het forum zitten.