View Full Version : Young gun
Felipe Massa rijdt de pannen van het dak tijdens zijn test met Sauber. Op de tweede dag van zijn tweede test bleef ie Alesi voor met 0.2 sec. Het lijkt er sterk op dat hij de plaats van Raikkonen zal innemen bij Sauber.
RoBByNiO
04-10-2001, 16:27
kunnen we al zeggen dat er een mogelijke kampioen geboren is?
even bij zeggen dat ik tegen het beoordelen van testresultaten ben. Tests zeggen niet alles over een rijder! Maar het kan wel idd een goeie zijn he, dat ontken ik niet!
Ja die Massa kon weleens wat worden................
Maaruh op Zolder keilde hij erop post 6 vanaf........kan de beste gebeuren.
Mijn maat heeft een handtekening, en ik sta naast hem op de foto....joepie......:D :D :D :D :D
http://home.wanadoo.nl/mark.reijnders/index.html/canon/nav19.jpg
Massa doet er nog een schepje bovenop. Gisteren opnieuw snelste, 0.4 sec voorsprong op Alesi.
Als een jonge piloot voor de eerste maal in een nieuwe wagen stapt ( F1, F3, toerwagen, ChampCar,.... eender wat) en vanaf het begin snelle tijden begint te draaien zijn tests veelzeggend. Wat voor nut heeft het dan voor een team om een rijder te laten testen als er geen rekening mee moet gehouden worden ( zoals hier wel eens vaker wordt gesteld ).
Niet vergeten dat Felipe het voorbije weekend een Alfa 156 bestuurde en bijna zo snel was als Giovanardi en Larini. Het ging dan ook maar om een éénmalig optreden.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.