PDA

View Full Version : eindelijk werk


tsjolder
04-10-2001, 18:31
Vanaf nu zullen mijn activiteiten hier (nog) teruggeschroefd worden, daar ik eindelijk werk heb gevonden, meer bepaald bij kbc. Dus ook voor Laskaat: sorry, maar ik ga waarschijnlijk niet te veel tijd hebben om die enquette op te stellen.

Gedaan met luieren, vanaf nu centjes verdienen.:D :D :D

Hakki
04-10-2001, 19:36
Originally posted by tsjolder
Vanaf nu zullen mijn activiteiten hier (nog) teruggeschroefd worden, daar ik eindelijk werk heb gevonden, meer bepaald bij kbc. Dus ook voor Laskaat: sorry, maar ik ga waarschijnlijk niet te veel tijd hebben om die enquette op te stellen.

Gedaan met luieren, vanaf nu centjes verdienen.:D :D :D
wa zijn uw werkuren tsjolder? :)

Finish
04-10-2001, 19:39
Congratz Tsjolder ;)

Veel plezier met de €uro change-over :D

tsjolder
04-10-2001, 22:05
Originally posted by Hakki

wa zijn uw werkuren tsjolder? :)

t zijn vlottende uren, hakki. 'k mag zo een beetje kiezen wanneer da'k begin en stop als ik maar mijn uren doe.

Mario
05-10-2001, 08:59
Proficiat Tsjolder. Ge gaat bovendien volgend jaar (als ge bij kbc blijft tenminste) al evenveel verlof krijgen als iemand die dit jaar het hele jaar heeft gewerkt, dus nog plezanter.

Ik verander dinsdag ook van werk en zal vermoedelijk tijdens de werkuren ook hier niet meer te vinden zijn.

Rallyloverke
05-10-2001, 09:01
Anders moeten jullie bij ons komen werken, dan heb je "af en toe" tijd. :D

Proficiat, Tsjolder!!!!

tsjolder
05-10-2001, 11:14
dank u, Mario en Johan

Mario, wat dat verlof betreft, is dat voor het komende kalenderjaar dat ge bedoelt of voor het eerste jaar da'k er werk? 'k zou het alleszins wel plezant vinden, moest ik dit academiejaar nog verlof hebben, dan kan ik mijn vrienden die in Leuven er nog een jaar aan breien een bezoekje gaan brengen.

Mario
05-10-2001, 11:38
Hmm, dat van volgend kalenderjaar ben ik bijna zeker. Als ge binnen een bepaalde termijn nadat je afgestudeerd bent, werk vindt dan hebt ge recht op evenveel verlof als wanneer je er al een heel jaar hebt gewerkt. Die termijn ken ik niet goed (90 dagen ?), maar gij zult daar nog wel binnen vallen zeker ?

Of ge dit jaar nog veel verlof zult hebben, weet ik niet goed. Misschien nog voor het aantal maanden dat ge er gaat werken (3-tal dus). Eens vragen daar.

Sennake
05-10-2001, 13:46
Allez Tsjolder, proficiat en werk ze eh!
Mario, verander je van dienst of werkelijk ander werk? Geef je je vaste job op voor iets lucratiever dan???