Log in

View Full Version : Autoverhuur

Oneliner
15-04-2004, 22:16
Hoooooi,
Heb eens een vraagje :)
Wij zijn zinnens om met een groep scoutsleiding volgend jaar naar Oostenrijk te trekken.
Wat is de goedkoopste oplossing?
Kent er iemand van die onbekende verdoken organisaties die zoiets goedkoper maken?
Trein is een optie, Vliegtuig ook.
Er zijn er ook enkele met een rijbewijs, ik incluis dan.
Waar kan ik eventueel goedkoop een auto huren?

Help.... :)
Dank u

fordje
15-04-2004, 22:28
Mijn vader heeft al ettelijke malen een minibusje gehuurd. 7 man, rijbewijs B.

Ik weet niet exact het adres, maar het is ergens bij jullie in de buurt nabij Schoten Vaart ergens aan een van de bruggetjes.
Die man heeft vrij nieuwe VW busjes en Transits die naar verluidt voor een redelijke prijs te huur zijn.

Route:

Als je vanuit Brecht de E10 Hoeve 100 m voorbij rijdt, linksaf, weg volgen richting Cuveehoeve. Op een moment passeer je een brug.
Voor de brug baantje links 50m.

Vraag me geen telnr, weet ik echt niet.

Oneliner
15-04-2004, 22:30
Ja ik weet het zijn, is vreselijk dicht bij ons thuis :)
Vind ik wel, zal ik eens gaan horen.
Bedankt al.

airco
15-04-2004, 22:54
Trein is prima te doen (1 nachtje) .... Wel aan de dure kant :s
Afhankelijk van de periode, en of je volle weken gaat kan je ook eens bij tour operators kijken of je plaats kan boeken op een van hun bussen in die richting .....
Lege plaatsen gaan vaak voor een prikje weg .... Ben zo al meermaals op verlof gegaan.

Oneliner
15-04-2004, 22:58
Heb al eens kort gezocht achter prijzen voor internationale ritten maar da slaagt wel wa tegen, ik vind er weinig info over.
Iemand een richtsite voor treinreizen naar het buitenland?

Scapa
15-04-2004, 23:06
Originally posted by airco
Lege plaatsen gaan vaak voor een prikje weg .... Ben zo al meermaals op verlof gegaan.

Een volle plaats is duurder als een lege ofwat? :eek:

:D

airco
15-04-2004, 23:24
Originally posted by Oneliner
Iemand een richtsite voor treinreizen naar het buitenland?

http://www.interrail.be/youth/E/intro/Intro_Youth.html

;)

Pascal
16-04-2004, 00:01
Originally posted by airco
Trein is prima te doen (1 nachtje) ....

Ben niet helemaal zeker maar ik dacht dat de nachttreinen waren afgeschaft of binnenkort worden afgeschaft...

C U

airco
16-04-2004, 00:15
In België ... ja ....

Maar de nachttrein waarover het gaat is eigenlijk de gewone IC naar Keulen die daar zijn verder 'leven' als "wienerwalzer" aanvangt richting Wenen. Indien je in tirol moet zijn kan je best uitstappen Munchen om van daar verder te reizen met de ochtendtrein (06h00 in Munchen) richting Milaan

Maarten
16-04-2004, 15:51
bij valco ergens in Antwerpen of omstreken hebben wij eens een busje gehuurd voor negen man, en dat heeft ons geen 20euro de man gekost, voor een weekend ..
maar waar dat juist ligt weet ik eigenlijk niet

Bart
16-04-2004, 16:35
Originally posted by Maarten
bij valco ergens in Antwerpen

Kan dit Valko op de Prins Boudewijnlaan zijn in Wilrijk? Mijn broer heeft daar ooit eens een auto gehuurd.

Valko Rent A Car BVBA
Prins Boudewijnlaan 168
2610 Wilrijk (Antwepen)
03/4498800

Overlaatst een foldertje van "OOMS ESPACE RENT" in de brievenbus gekregen en vond die prijzen redelijk meevallen.
Heistraat 70
2610 Wilrijk (Antwerpen)
03/8301991
ooms@dealer.renault.be

airco
16-04-2004, 16:44
Hou er wel rekening mee dat bij veel verhuurbedrijven de leeftijdsgrens +21 geldt ... Dikwijls nog ouder :o
Kijk "en passant" even hoe het zit met eventuele schadegevallen .... Kwestie van niet gepluimd te worden als het toch eens misgaat ;)

Best ff nakijken ;)

Oneliner
16-04-2004, 17:55
Idd, ma we hebbe ne chauffeur van 21 hoor.
Maarbon, als de trein meevalt is da mss nog zon slechte oplossing ni, die stopt quasi aant hotel.
Want de auto huren zou al voor een ganse week zijn...

Maarten
16-04-2004, 20:05
het is inderdaad die valko bart, die ik bedoel!

Scapa
17-04-2004, 03:17
Trein lijkt me ook eerder aangewezen, zeker als die bijna voor het hotel stopt. Geen problemen met wie er rijdt, je weet op voorhand perfect wat het kost,... en gezellig ook!

yvdp
17-04-2004, 13:36
autoverhuur van laer zandhoven ;)