PDA

View Full Version : MAK karting 15 mei


kartmonster
27-04-2004, 18:26
Hey,

is er al iet bekend waar de volgende manche van het MAK kampioenschap gaat doorgaan.

Misschien zen ik er vroeg bij, ma in tijden van studeren is zoiet een schoon doel om naar te streven :p :D

groeten,

Maarten

flugel
27-04-2004, 21:05
Aangezien ik veronderstel dat de website correcte informatie geeft zal het wel Wilrijk zijn hé.

kartmonster
27-04-2004, 21:10
ja, ma da was ni zeker he

Raceboy
04-05-2004, 21:22
Gio heeft zondag een schoon idee gekregen voor de karting op 15 mei. maar ik weet niet of hij al gebeld heeft.

Werner333
04-05-2004, 21:45
Originally posted by flugel
Aangezien ik veronderstel dat de website correcte informatie geeft zal het wel Wilrijk zijn hé.
Wilrijk had een dubbele boeking gedaan. Dus is het uitwijken geblazen. Gio werkt aan een oplossing, maar het gaat door zegt hij.

kartmonster
04-05-2004, 22:08
Originally posted by raceboy
Gio heeft zondag een schoon idee gekregen voor de karting op 15 mei. maar ik weet niet of hij al gebeld heeft.

Ik zen benieuwd. ist spectaculair???
Marienbourg?

ik zen precies een kindje van 5

Giovanni
04-05-2004, 23:19
Eindelijk kan ik jullie meer nieuws brengen.
Zoals reeds eerder gemeld had men in Wilrijk een dubbele boeking.
Het was dus uitkijken naar een alternatieve locatie ( bij voorkeur in de buurt van Antwerpen ).
Door uiterst drukke proffesionele bezigheden ben ik pas vandaag tot een overeenkomst kunnen komen met de zaakvoerder van "Indoorkarting Antwerpen".
Gelieve dit aan alle mogelijke deelnemers door te spelen a.u.b.
Diegene van wie ik een mailadres heb zullen reeds een mail ontvangen hebben, de anderen kan ik uiteraard maar moeillijk bereiken :p

Het idee was inderdaad tersprake gekomen om uit te wijken naar Francorchamps !!!
Dit is echter te kort in tijd.
Als er liefhebbers voor zijn kunnen we daar zeker eens over praten en organiseer ik deze zomer iets, voor 15 mei was het echt niet meer mogelijk.

Gelieve me een mailtje te sturen voor de inschrijving a.u.b.
Zoals overal gelden er ook in Antwerpen beperkingen wat het aantal karts betreft.
We mogen tot 18 karts gaan maar wees er toch maar snel bij !!!
Indien er meer inschrijvingen zouden zijn ben ik uiteraard genoodzaakt om in chronologische volgorde te noteren.

JV1
05-05-2004, 01:55
MM Francorchamps, lijkt mij wel geinig :D :D :D

redje
05-05-2004, 08:10
Boodschap is ontvangen, maar persoonlijk zou ik niet naar Franco uitwijken, gezien de nogal zeer bedenkelijke staat van de huurkarts daar.

kartmonster
06-05-2004, 19:26
Ik heb daar es dees week zitte over denke.
Kunne we anders is ne dag ineen steken da we met de mak kartingpiloten en gezinneke ofzo ne dag naar de ardenne kunne doen.
Zo bv eerst het race museum in stavelot gaan bezoeke en dan gaan karten in francorchamps of marienbourg.

tes ma een idee he,

greets,

Maarten

Twisted
07-05-2004, 13:07
Originally posted by redje
Boodschap is ontvangen, maar persoonlijk zou ik niet naar Franco uitwijken, gezien de nogal zeer bedenkelijke staat van de huurkarts daar.

Alle alle ;)
Zo erg is da toch ook nie

kartmonster
13-05-2004, 16:39
zijn er veel teams ingeschreven?

De marginals of malines zijn van de partij.

Giovanni
13-05-2004, 17:36
Op dit moment zijn er reeds 17 teams genoteerd !!!
In Antwerpen mogen we tot 18 gaan, dus als jullie nog iemand weten die graag eens meerijden ... laat ze ASAP eens bellen of een mailtje sturen.

Breezz
13-05-2004, 19:14
Originally posted by Giovanni
Op dit moment zijn er reeds 17 teams genoteerd !!!
In Antwerpen mogen we tot 18 gaan, dus als jullie nog iemand weten die graag eens meerijden ... laat ze ASAP eens bellen of een mailtje sturen.

Amai, zo veel teams :eek: Dan zullen er ook wel een paar nieuwkomers zijn zeker?

's Wel heel veel voor zo'n smal en niet al té groot circuit.. Hopelijk komen daar geen problemen van, maar met 18 teams zit die kans er dik in vrees ik!

flugel
13-05-2004, 19:47
Originally posted by Giovanni
Op dit moment zijn er reeds 17 teams genoteerd !!!
In Antwerpen mogen we tot 18 gaan, dus als jullie nog iemand weten die graag eens meerijden ... laat ze ASAP eens bellen of een mailtje sturen.

17 teams op zo'n circuitje :rolleyes:
Dubbele ribbescherming voorzien zekers?

redje
13-05-2004, 20:14
Ah ja Calamitas wordt nu al door 4 teams vertegenwoordigd. Maar 17 teams? Dat wordt wringen. En Indoorkarting is niet echt een circuit om in te halen.

Speesman
13-05-2004, 20:25
Nee, zeker niet.
Dat circuit is enorm smal, op veel plaatsen hebt ge nauwelijks plaats naast 1 kart en moet ge zeker niet proberen om met 2 karts naast elkaar te rijden.
Tgaat op de GP van Monaco lijken denk ik (fille rijden).

Tgaat dus zeer belangrijk zijn om een goede chrono te rijden.

Breezz
13-05-2004, 20:27
Originally posted by speesman
Tgaat dus zeer belangrijk zijn om een goede chrono te rijden.

Da's dan ook al moeilijk als je met 18 op de baan zit.. Dan ga je ver moeten zoeken achter een vrije ronde

Werner333
13-05-2004, 20:35
:rolleyes: Aangezien het voor de fun is gaan we er vooral van genieten. De rest zijn details.......................

Raceboy
13-05-2004, 20:40
bwa zo'n detail vind ik da ni da gullie allemaal nen hele avond naar mijne rug moogt zien. :D

kartmonster
13-05-2004, 20:41
Originally posted by Werner333
:rolleyes: Aangezien het voor de fun is gaan we er vooral van genieten. De rest zijn details.......................

voila, de werner heeft gesproken. :D
zolang het maar geen GP van monaco wordt op zijn clio cup's, dan zen ik gelukkig.

Laten we deze keer opteren voor de strategie, old timer rally :p
De kart zo goed mogelijk sparen en geen tikske geve :gas: :p

flugel
13-05-2004, 20:44
Originally posted by Werner333
:rolleyes: Aangezien het voor de fun is gaan we er vooral van genieten. De rest zijn details.......................

Ik wil vooral kunnen genieten NA de wedstrijd, en in jpr is gebleken dat er toch wel cowboys tussenzitten...
Ik heb den indruk dat het gewoon teams aannemens is om geld binnen te krijgen, fun primeert duidelijk niet !

redje
13-05-2004, 21:39
Originally posted by Breezz
Da's dan ook al moeilijk als je met 18 op de baan zit.. Dan ga je ver moeten zoeken achter een vrije ronde
Als je met twee bent, op de goede moment proberen binnen te komen en dan hopen dat als je iemand tegenkomt die trager is, dat je die op de s/f lijn tegenkomt en niet in t stuk met al die haarspeldbochten.

Giovanni
13-05-2004, 22:54
Indoor Racing Antwerpen is zeker niet het grootste of breedste circuit maar dit mag ons niet weerhouden om er een plezante koers van te maken.
Of je nu me weining of met veel bent maakt dan niet uit.
De snellere zullen altijd de snellere zijn en de ervaren piloten zullen steeds meer ervaring hebben.
Passeren en voorbijgaan is een kunst op zich !!!
Dit zullen jullie inderdaad moeten oefenen deze keer.
Het komt er niet altijd op aan om een stuk circuit zo snel mogelijk af te haspellen en dan vol in de remmen te moeten omdat je vast zit achter een tragere deelnemer.
Probeer dan op het juiste moment, tegen de juiste snelheid bij deze deelnemer te zijn, dan passeer je die best snel.
Ikzelf heb reeds een 3 uurs wedstrijden gereden in Antwerpen met 25 deelnemers !!!
Allemaal ervaren teams met tevens enkele tragere piloten.
Op 1 misverstand ( waar ikzelf bij was ) na is er geen enkel incident te rapporteren geweest.
Laten we aanstaande zaterdag bewijzen dat dit voor de MAK-Karting ook mogelijk is.

Wat de opmerking van Flugel betreft kan ik je enkel melden dat er niemand wordt "aangenomen".
De 17 teams die meerijden hebben allemaal reeds meegereden.
Ik heb van in het begin gemeld dat ik niemand kan weigeren, tenzij als ze te laat inschrijven.
Als de inschrijvingslijst vol zit is het gedaan, deze wordt chronologisch opgesteld.
Hoe eerder je bevestigd, des te zekerder ben je van een deelname.
Wie zou er aan de kant willen blijven staan én geen kampioenschapspunten pakken omdat er iemand beslist heeft dat er toch minder teams gaan rijden als door de uitbaters toegelaten.
Het is dus zeker geen kwestie van centen, dat beetje winst dat er op een kart zit is ook te verwaarlozen !!!

Driesco
14-05-2004, 07:43
Eerste rij bij de chrono's is op het podium. Deurken toe houden en lijntje rijden. Heb daar ooit één van de mooiste race gereden met Vicky.

kulgan
14-05-2004, 09:18
Originally posted by flugel
Ik wil vooral kunnen genieten NA de wedstrijd, en in jpr is gebleken dat er toch wel cowboys tussenzitten...
Ik heb den indruk dat het gewoon teams aannemens is om geld binnen te krijgen, fun primeert duidelijk niet !

Ha bon, dus de volgende stap is dus om mensen die iets willen bijleren en niet zo snel zijn, te verbieden om deel te nemen??

Leuke mentaliteit

flugel
14-05-2004, 11:48
Originally posted by kulgan
Ha bon, dus de volgende stap is dus om mensen die iets willen bijleren en niet zo snel zijn, te verbieden om deel te nemen??

Leuke mentaliteit

En waar heb ik dat gezegd???? :rolleyes:
Ik beweer nergens dat beginners gelijk zijn aan cowboys eh, integendeel...

En of mijn mentaliteit leuk is of niet... ikzelf probeer altijd zo sportief mogelijk te rijden, ongelukjes gebeuren altijd, maar ik heb de indruk dat het nu gezocht wordt.

@ Giovanni, in de chrono's moet je inderdaad zoeken naar een vrije ronde, maar als dat zelfs in JPR al moeilijk is...

flugel
14-05-2004, 11:50
Originally posted by Giovanni

Wat de opmerking van Flugel betreft kan ik je enkel melden dat er niemand wordt "aangenomen".
De 17 teams die meerijden hebben allemaal reeds meegereden.
Ik heb van in het begin gemeld dat ik niemand kan weigeren, tenzij als ze te laat inschrijven.
Als de inschrijvingslijst vol zit is het gedaan, deze wordt chronologisch opgesteld.
Hoe eerder je bevestigd, des te zekerder ben je van een deelname.
Wie zou er aan de kant willen blijven staan én geen kampioenschapspunten pakken omdat er iemand beslist heeft dat er toch minder teams gaan rijden als door de uitbaters toegelaten.
Het is dus zeker geen kwestie van centen, dat beetje winst dat er op een kart zit is ook te verwaarlozen !!!

Allé... in Hasselt en Herselt met 17 teams, succes zou ik zeggen...

Mistery
14-05-2004, 12:33
In Herselt (Extreme Kart) is het aantal teams beperkt tot 14 of 15. Dat is het aantal dat de uitbater zelf het maximum vindt. Tijdens de 3-uurs wedstrijd die Racingworld er later op het jaar organiseert, zal het aantal teams door ons zelf beperkt worden tot 12. Zodoende zullen alle deelnemers genoeg "bewegingsvrijheid" hebben.
Te Hasselt (Action Kart) beperkt de uitbater het aantal teams tot 10 of 12, als ik me niet vergis...

Giovanni
14-05-2004, 13:02
Originally posted by Mistery
In Herselt (Extreme Kart) ... 14 of 15
Te Hasselt (Action Kart) ... 10 of 12
Dat zijn ook de getallen die reeds afgesproken zijn.
Herselt : 15
Hasselt : 12

En zoals ik reeds eerder vermeld heb worden de inschrijving chronologisch genoteerd !!!

snelle
14-05-2004, 13:12
ik vind dus niet da het schandalig is da je met zoveel kartjes op een klein circuitje moet rijden.

hoeveel koersen ik dit jaar alleen al niet heb gezien waar er hooguit 2 inhaalmanoevers te zien waren... ik ben de tel kwijt.

inhalen is een kunst op zich. Picasso heeft ook een hele tijd moeten oefenen voor zijn schilderijtjes op iets trokken :D.
verlede race heb ik ook vanalles moeten proberen om sommige karts voorbij te geraken maar uiteindelijk is het me steeds gelukt. geduld bewaren en je vooral niet opjagen want dan lukt het niet!

inhalen hoort gewoon bij het racen. (ook als het wat moelijker is om in te halen). kijk volgende week maar naar de GP van monaco, dat zal daar ook wel weer een optocht worden zekers? :(

Giovanni
14-05-2004, 15:34
Originally posted by snelle
inhalen is een kunst op zich. Picasso heeft ook een hele tijd moeten oefenen voor zijn schilderijtjes op iets trokken :D.

Dat is gesproken se !!!

Breezz
14-05-2004, 16:50
Originally posted by kulgan
Ha bon, dus de volgende stap is dus om mensen die iets willen bijleren en niet zo snel zijn, te verbieden om deel te nemen??

Leuke mentaliteit

Da's nergens gezegd geweest hé Kulgan...
Wat Flugel bedoelde was dat inhalen moeilijker zal worden enzo, maar waarom zouden minder snelle mensen die iets willen bijleren uitgesloten worden???

Stel dat de uitbater zegt dat er 18 teams toegelaten zijn en de organisator zegt dat hij er maar 14 zal toelaten, en de eerste teams die zich inschrijven zijn iets tragere, dan zijn die er zowieso bij hé. (Dit is nu niet het geval, maar stel)

Ik denk niet dat iemand die tragere teams wil uitsluiten.. We wilden er gewoon even op wijzen dat 18 teams wel veel is en wat de gevolgen zijn daarvan, maar we zullen wel zien wat het morgen wordt hé. Sportiviteit zal bij iedereen moeten primeren :gas:

Raceboy
14-05-2004, 17:07
Originally posted by Breezz
Sportiviteit zal bij iedereen moeten primeren :gas:

Pfff daar is gene prijs voor. ;) Ne schone zerk ofzo :D

FastFons
14-05-2004, 19:26
Deze kartings vallen wel in de vakantiemaanden en dan zullen er waarschijnlijk wel een aantal teams minder zijn.

FF

kulgan
14-05-2004, 19:51
Ga er volledig mee akkoord dat sportiviteit het belangrijkste is en ik heb misschien iets te overbarig gereageerd.

Ik weet een ding... Ik ga altijd braaf opzij voor een blauwe vlag...
En ik denk dat als iedereen dit doet er weinig problemen zullen zijn...

Maar dan moet men wel op tijd met de blauwe vlag zwaaien...
Je kan niet verwachten dat iedereen constant zit om te kijken voor snellere teams...

Enfin, ik hoop mij in ieder geval mij goed te amuseren morgenavond... En hopelijk valt het resultaat wat beter mee dan vorige keer :-)

Breezz
15-05-2004, 09:34
Sportieve reactie Kulgan ;)

Zorgt er iemand voor foto's straks?

snelle
15-05-2004, 09:43
Originally posted by Breezz


Zorgt er iemand voor foto's straks?

de toekomstige wederhelft van Raceboy ging zich daarmee bezighouden...
dus zorg maar da je er een beetje fotogeniek bent :+

kartmonster
15-05-2004, 12:21
Ik heb hier foto's en filmkes staan van de vorige MAK wedstrijden.
Ma als ik ze mail, kome ze ni aan bij de giovanni. :$

tot straks,

Maarten

Speesman
16-05-2004, 00:14
Het was een heel leuke race.

Ik had er een beetje schrik voor, maar er zijn geen incidenten geweest. En bovendien ook een heel goed resultaat voor Calamitas. Joris (die normaal in Calamitas racing 4 rijdt, maar deze keer het stuur deelde met Wiffe) reed in de 1ste wedstrijdhelft aan de leiding. Wij (calamitas racing 1) reden 4de en Calamitas Racing 3 reed 5de. Niet slecht zou ik denken. Met de wissels zijn er een paar verschuivingen geweest en uiteindelijk hadden we volgende uitslag:
1. P&P racing (niet echt een verrassing)
2. Calamitas Racing 1 (joehoe :) )
3. T Sleepend wielke (dit was dus eigenlijk ook een half Calamitas Team)
7. Calamitas Racing 3

Ik ben dus zeer tevreden. Normaal gezien kom ik nu ook aan de leiding van het piloten kampioenschap (nogmaals joehoe :) ) en blijven we ook aan de leiding in het teamkampioenschap.

Nu volgt de moeilijke taak om deze resultaten te behouden tot het einde van het seizoen. Zal niet eenvoudig worden!!

Pascal
16-05-2004, 02:17
Omdat ikzelf vorige wedstrijd de start had genomen, was het nu de beurt aan Werner om te starten. Dus ik ging als eerste kwalificeren. Het was, denk ik, een drietal jaren geleden dat ik nog in Antwerpen had gereden. Desondanks stapte ik halfweg de kwalificaties uit en stelde vast dat we op dat moment op eenmooie 6° plaats stonden. Waarschijnlijk moesten de snelle piloten nog rijden want dit is voor mij een te hoge plaats. En ja hoor, de snelle mannen zaten aan het stuur en Werner zakte stilaan tot buiten de top 10. Tot in de eindfase van de kwalificatie Werner er nog een snelle ronde uitperste en terug op de 6° plaats terecht kwam. Mooie vooruitzichten...

In zijn stint vocht Werner een mooie strijd uit met zijn schoonbroertje en verloor een plaats. Omdat een andere rijder een fout maakte kwamen we terug op plaats 6 terecht. Opmerkelijk was het kleine verschil tussen de teams. Halfweg de wedstrijd waren er nog maar enkele teams op een ronde gezet. Door dit close racen werden ook de pitstops belangrijk. Wie snel wisselde, zou wel eens een plaatsje kunnen winnen.


Dan was het mijn beurt. Mijn rondetijden waren iets trager als die van Werner maar opmerkelijk constant. "De Witte" ging mij in het begin van de stint voorbij. Hij reed alleen en moest dit bekopen. Op dit, fysiek zware parcours, kon hij het geen vol uur volhouden. (En zo waren er nog...) Hij moest een extra pitstop inlassen waarvan ik natuurlijk profiteerde. Opnieuw op plaats 6. Onderweg nog iemand ingehaald en op een onverhoopte 5° plaats terecht gekomen. Voor mijn teammaat was dit blijkbaar nog niet voldoende. Hij spoorde mij aan om harder te gaan. Ik heb echt alles geprobeerd maar kon geen positie meer winnen. We eindigden uiteindelijk op een verdienstelijke 5° plaats op 6 seconden van de 3° en op 2 seconden van de 4°. Van close racing gesproken...

We waren uiteraard zeer tevreden en hebben het resultaat goed gevierd. We hebben namelijk de zaak gesloten....


Bedankt aan allen voor de sportiviteit... Ook op een smal circuit kunnen we veilig rijden en zelfs inhalen... Dat is vandaag nog maar eens bewezen...

C U ---- next time...

JV1
16-05-2004, 02:28
leuk verslag Pascal!!! en het moest een spannende race geweest zijn! :D altijd leuk om dit soort dingen te lezen.

oja speesman gefeliciteerd met de podiums!! en de 1ste plaats in de tussenstand van de rijders!

flugel
16-05-2004, 10:24
Tof wedstrijdje, vooraf had ik wat schrik van het vele aantal inschrijvingen maar dat bleek gisteren nog goed mee te vallen, met 15 teams was het best te doen. wij (P&P racing) konden ons als 3de kwalificeren, en uiteindelijk hebben we de wedstrijd gewonnen... sportieve en toffe wedstrijd. :)

redje
16-05-2004, 12:33
korte samenvatting: pole gereden, dan een al te trage pacekart. :rolleyes: Zelfs een van de andere marshalls zei dat. En dan tijdens de race gedurende 35 minuten P&P en Gemo Racing proberen af te houden, wat me wonderwel gelukt is. :o Hoewel ze toch even snel, wie weet zelfs sneller, waren. En nadat ik gereden had, was het maar op hopen op een goede prestatie van Wiffe. Hoewel we nog op enkele ronden gereden werden, hebben we nog wel de 3de plek kunnen houden, voor Gemo Racing. Goe gedaan van Wiffe. :applaus:
K snap wel niet waarom Wiffe een blauwe vlag kreeg als hij zijn positie tegen Calamitas 1 verdedigde. Wij lagen 2de en zij 3de. Dan snap ik niet waarom Giovanni persé een blauwe vlag wilde. :confused: :confused: :confused:
Ene marshall had op t einde ook wat last van vermoeidheid, er hebben enkele piloten serieus lang in de pitlane staan wachten, terwijl hij rustig een klapke aan t doen was met wat andere piloten. :no:

kartmonster
16-05-2004, 12:37
Eerst en vooral proficiat voor de 3 podiumteams.

Twas gisteren mijn dagske ni, volgens mij gaat ne hele dag concentreren op boeken en s'avonds u nog es concentreren op een circuit niet goed samen. Maar ja, antwerpen ligt me zowiezo al niet echt, teveel werken in zo'n kartje en zeker als er zo veel haarspelden in liggen heb ik meer de neiging om een rallystijl boven te halen, dan circuitstijl.

Door de start te missen was den dieter (ik denk homer opt forum) meteen weg, al was het in de slot fase nog spannend want toen was de fransen (mijn teampiloot) aan het terug komen op enkele meters van "den 22" of allesinds piloot wouter.

Effe een doordenkertje nu:

Stel shumacher gaat rond en komt enkele ronden later achter een van de tragere wagens te hangen minardi ofzo. Maar diene minardi hangt dus op dat ogenblik in de wedstrijd voor hem.

Gaat shumacher dan niet gewoon wachten tot hij een gatje vind?
Hij zal allesinds niet zoals da manneke da mij 8 keer is kome tikke (soms meer naar het rammen toe), want dan is zijn F1 bolide eraan.
Dus klein manneke( ik weet ni hoe ge noemt), rij gewoon sportief, ik weet da ge sneller zijt, maar als ik mijn lijn hou dan moet gij maar een "sportief gatje "vinde en ni een of ander rammanouver uitvoeren. Want das totaal ni grappig meer.

Groeten,
Maarten

P.S: een verslagske uit het achterveld past hier ook he.

kulgan
16-05-2004, 12:51
Hery Karmonster,

Was inderdaad leuke race tussen onze twee teams....
Maar he ik hoor liever middenmood dan achterste regionen ze ;)

flugel
16-05-2004, 13:02
Originally posted by redje
En dan tijdens de race gedurende 35 minuten P&P en Gemo Racing proberen af te houden

Taktiek, taktiek... :D:D

redje
16-05-2004, 15:33
Originally posted by flugel
Taktiek, taktiek... :D:D
Onze tactiek was normaal iets anders, maar er was iemand die da anders inzag, waardoor k vroeger pitte. :(

Mistery
16-05-2004, 16:03
Voor alles is een uitleg hé ;)

redje
16-05-2004, 16:47
Voor mijne uitleg baseer ik me op wat Wiffe zei. Toen k uitstapte en de klok bekeek, besefte ik wel dat er iets moest misgegaan zijn. Nu ja, stel nu nog dat alles ideaal verlopen was, dan was het wsl nog altijd een derde plek. Ik was al blij dat we nog juist t podium haalden.

kartmonster
16-05-2004, 17:01
Originally posted by redje
Onze tactiek was normaal iets anders, maar er was iemand die da anders inzag, waardoor k vroeger pitte. :(

euh redje, ik denk dak da was.
ons vader (wiffe) had gezegd dak da plakaat moest omhoog houde. Ma ik had ni verstaan dak nog 5 minuten moest wachten :frusty: :)

dus excuseer daarvoor he

redje
16-05-2004, 19:16
Originally posted by kartmonster
euh redje, ik denk dak da was.
ons vader (wiffe) had gezegd dak da plakaat moest omhoog houde. Ma ik had ni verstaan dak nog 5 minuten moest wachten :frusty: :)

dus excuseer daarvoor he
No problem, dat kan gebeuren hé.

Giovanni
17-05-2004, 23:34
Het kampioenschap is "up to date" op de site.

Meer info : http://users.skynet.be/makkarting2004

Zoals wellicht verwacht staat Dave afgetekend op 1.
Gevolgt door Karo en Bart.
De 4e plaats wordt ingenomen door 5 personen.
Ondertussen hebben er reeds 40 piloten aan minstens 1 race deelgenomen.

Ook bij het team-kampioenschap scoort Dave hoog.
Calamitas 1 staat op de 1e plaats, gevolgt door P&P Racing.
In het teamkampioenschap wordt de 3e plaats reeds ingenomen door 3 teams ( De Paddock Racing, Sleepend Wieleken en The Old Men ).

Wat gaat dit geven na de volgende race ?
Zoals duidelijk te zien is aan de punten kan het nog alle kanten uit met beide kampioenschappen !!!

Een verademing tegenover de F1 zou ik zeggen :p
( eat your heart out Schumi & Bernie :fight: )

kulgan
18-05-2004, 08:41
Hey Giovanni,

Ik denk dat Dieter Wiertz ook nog twee punten moet krijgen voor de laatste race end e punten bij Jonathan Van Garsse mogen weg...

Kwestie dat ik anders zijn gezaag weer moet verdragen :D

flugel
18-05-2004, 12:53
't wordt nog spannend komende wedstrijden precies :) Zijn er trouwens foto's?

Speesman
18-05-2004, 16:27
Originally posted by flugel
't wordt nog spannend komende wedstrijden precies :) Zijn er trouwens foto's?

Ik denk het ook. :) Ben benieuwd hoe lang ik aan de leiding ga blijven staan :)

Voorlopig ziet het er ook naar uit dat het teamkampioenschap zal beslist worden tussen P&P Racing en Calamitas Racing 1.

Breezz
18-05-2004, 17:12
'k Vond het een leuke wedstrijd, er werd sportief gereden! En natuurlijk is de overwinning de kers op de taart :D :D Proficiat aan alle teams en chapeau voor de mensen die het uur alleen gereden hebben!

Op naar Aalst :gas:

flugel
18-05-2004, 17:19
Originally posted by speesman
Ik denk het ook. :) Ben benieuwd hoe lang ik aan de leiding ga blijven staan :)

Voorlopig ziet het er ook naar uit dat het teamkampioenschap zal beslist worden tussen P&P Racing en Calamitas Racing 1.

Ik vind het toch nog iets te vroeg om dat al te zeggen Spees ;) er zijn nog 5 wedstrijden hé ;)

Speesman
18-05-2004, 17:44
Vandaar het woord 'verlopig' :)

Giovanni
18-05-2004, 23:04
Originally posted by kulgan
Ik denk dat Dieter Wiertz ook nog twee punten moet krijgen
Het is gebeurt.
Ik had de pilotenwissel over het hoofd gezien.

hOmEr
19-05-2004, 13:13
merci giovanni,

ik kreeg al schrik!

nog dieper afzakken in 't kampioenschap zie ik ni zitten :D

en kulgan: merci voor het op te merken, khad het zelf nog ni gezien... en daarbij ik zaag ni tegen u! :cool:

kartmonster
19-05-2004, 22:31
Manne, effe nieuws;

Ons vake (de wiffe) is gisteren tijdens het moutainbike zwaar ten val gekomen. Zijn schoudergewricht is gescheurd en nog iets met zijn schouderbeen. Hierdoor zal hij zich moeten terugtrekken uit het MAK kampioenschap en zal door deze kwetsure spijtig genoeg nooit meer achter het stuur van een kart kunnen kruipen.

Hij vond het wel tof dat hij zijn laatste race dan toch op het podium heeft gestaan. Bedankt aan redje hiervoor.

Groeten,

Maarten en Wiffe

Breezz
19-05-2004, 22:53
Originally posted by kartmonster
Manne, effe nieuws;

Ons vake (de wiffe) is gisteren tijdens het moutainbike zwaar ten val gekomen. Zijn schoudergewricht is gescheurd en nog iets met zijn schouderbeen. Hierdoor zal hij zich moeten terugtrekken uit het MAK kampioenschap en zal door deze kwetsure spijtig genoeg nooit meer achter het stuur van een kart kunnen kruipen.

Hij vond het wel tof dat hij zijn laatste race dan toch op het podium heeft gestaan. Bedankt aan redje hiervoor.

Groeten,

Maarten en Wiffe

Heel veel beterschap Wiffe vanwege P&P Racing !!! Hopelijk komt alles toch snel in orde

Giovanni
19-05-2004, 23:00
Dat is zéér slecht nieuws !!!
Laten we hopen dat hij dit snel te boven komt.
Veel beterschap Wiffe, ik hoop je snel terug te zien tijdens een komende karting.

kulgan
19-05-2004, 23:06
Ook vanwege Medikristal veel beterschap...

Pascal
20-05-2004, 01:11
Hopelijk is het bericht niet zo onheilspellend als het lijkt en mogen we de Wiffe toch nog aan de start zien. Toch steeds een kleurrijke verschijning "De Wiffe"

Alleszins veel beterschap...

C U

Speesman
20-05-2004, 17:23
Oei, dit is slecht nieuws :(

Ik hoop dat je snel beter bent en dat we je toch nog op of naast het kartingcircuit mogen bespeuren.

kartmonster
20-05-2004, 20:44
Merci he iedereen voor de beterschapswensen. :D

Nu te hopen da den hans ne goeie vervanger voor ons vake vind, en zo nog voor de overwinning kan gaan he. en dus calamatis 1 kan van zijn troon stoten :p :D

Speesman, da was een grapje he. Ma tkan altijd he :D ;)

redje
20-05-2004, 22:35
Originally posted by kartmonster
Merci he iedereen voor de beterschapswensen. :D

Nu te hopen da den hans ne goeie vervanger voor ons vake vind, en zo nog voor de overwinning kan gaan he. en dus calamatis 1 kan van zijn troon stoten :p :D

Speesman, da was een grapje he. Ma tkan altijd he :D ;)

Ik ben nog aan t nadenken over t aanbod om uw pa te vervangen. ;) Ik laat zo snel als mogelijk wel iets weten.

flugel
25-05-2004, 20:38
Is het normaal dat de fotopagina op de website vd MAK karting zo leeg blijft? Want ik dacht toch dat er verleden week foto's gemaakt waren :)

FastFons
25-05-2004, 21:19
Ik heb er enkele, komen morgen of overmorgen normaal op onze site te staan...

FF

Giovanni
25-05-2004, 23:55
Oeps, dat was ik ondertussen reeds vergeten.
De CF kaart steekt zelfs al heel de tijd in mijn pc !!!
'k Zal proberen om er tegen het week-end eens wat tijd voor te maken.

Raceboy
01-06-2004, 23:40
Omdat giovanni nu toch online is een dienstmededeling:

"fotookes. Hoe zit dat ? ;)"

flugel
02-06-2004, 17:50
Originally posted by raceboy
Omdat giovanni nu toch online is een dienstmededeling:

"fotookes. Hoe zit dat ? ;)"

In zijne pc zeker :D

Giovanni
02-06-2004, 23:03
Het is eindelijk gelukt om ze te resizen en online te krijgen ;)
Check MAKKarting2004 (http://users.skynet.be/makkarting2004) - foto's - 15 mei

flugel
03-06-2004, 17:42
Originally posted by Giovanni
Het is eindelijk gelukt om ze te resizen en online te krijgen ;)
Check MAKKarting2004 (http://users.skynet.be/makkarting2004) - foto's - 15 mei

Ligt het aan mij of zijn die zo donker?

Giovanni
03-06-2004, 21:32
Die zijn inderdaad donker.
Het was dan ook binnen én kennelijk nog zonder flits genomen ook.
Volgende keer zal ik onze fotografe beter opleiden !!!
Raceboy, bereid haar maar reeds voor ...

snelle
04-06-2004, 17:24
Originally posted by Giovanni

Volgende keer zal ik onze fotografe beter opleiden !!!
Raceboy, bereid haar maar reeds voor ...

Ik dacht da die volgende keer persoonlijk verzorgster was voor de piloten van ons team, niet raceboy? of heb ik mij weeral vergist :(

Giovanni
07-06-2004, 10:05
Originally posted by snelle
Ik dacht da die volgende keer persoonlijk verzorgster was voor de piloten van ons team, niet raceboy? of heb ik mij weeral vergist :(
Als organisator kan ik me niet mengen in de interne politiek van de deelnemende teams ;)

flugel
07-06-2004, 16:29
Originally posted by Giovanni
Als organisator kan ik me niet mengen in de interne politiek van de deelnemende teams ;)

politiek :D dat is het woord wel :p

Raceboy
07-06-2004, 19:32
de fotograve, heeft mij laten weten dat ze niet zo tevreden is met de keuze van de fotos die online staan. Wazige fotos moesten er dus ni bijzijn.

flugel
07-06-2004, 19:33
Originally posted by raceboy
de fotograve, heeft mij laten weten dat ze niet zo tevreden is met de keuze van de fotos die online staan. Wazige fotos moesten er dus ni bijzijn.

'k vond dienen andere post beter :D