PDA

View Full Version : Mse Race 2


mse
02-05-2004, 20:55
MARCOS KOMT OP TEMPERATUUR, 3DE PLAATS ALGEMEEN
Jef en Bart van Samang hebben in de Marcos Mantis hun beoogde doel bereikt. Vader en Zoon hebben na een bloedstollende race van 4H de zo begeerde 3de plaats behaald.
Beide zijn bijzonder gelukkig. Jef "de stint van "onzen" bart was perfect. In de box zitten uitkijken naar elke doortocht heeft me bijna meer doen zweten dan mijn eigen stint, alhoewel het vreselijk heet was in de wagen. Zelf ben ik zeer tevreden vertelt Jef nog en laten we hopen dat dit nog meer mag gebeuren dit jaar. Zo zie je maar vertelt Jef, langzaam opbouwen met de auto was aan het begin afgesproken en zo houden we het ook. ook voor de volgende race zullen we weer een tandje bijsteken maar we zullen geen zotte dingen doen.
Bart "dit is effenaf de race van mijn leven geweest. Het laatste uur heb ik de kloof met de toen derde plaats mooie verkleind en bij het aanremmen van de eerste linkse ben ik er vlot langsgegaan. Verder heeft Bart een mooi gecontroleerd duel gehad met de nr. 4 die slecht enkele seconden achterstand had."

De BMW is geëindigd op een mooie 16 plaats algemeen en 7de in de klasse. Gezien de hitte is dit het meest haalbare geweest. Zoals vorige race heeft Peter de eerste stint afgewerkt en nam Marc de tweede voor zijn rekening. Johan de derde en brengt de wagen binnen op de reeds vernoemde plaats.
Marc "jongens dat was afzien. Nooit start ik nog zonder extra drank mee te nemen. Zelfs de ideale lijn kon ik niet aanhouden. Een echte offday verklaart Marc later op de avond. Nooit zal me dit nog gebeuren.

De teamleiding is opgetogen over het behaalde resultaat. Dat de Marcos het podium haalt is een hart onder de riem van heel de technische staf. Het geeft aan dat de marcos potentiëel heeft en de volgende races zullen de bevestiging moeten brengen.
Domiek Paret ......... perfect gedaan door de Van Samang family. Beide hebben hun taak perfect uitgevoerd en de jongste van de twee heeft mij aangenaam verrast dat hij in de strijd voor de derde plaats het hoofd koel gehouden heeft. De smile van Hans Leenders, teamchef van MSE verraad zijn tevredenheid. De Positieve balans van de Belcar wedstrijd vorige week is doorgetrokken "we zijn goe bezig". Eindelijk hebben we kunnen aantonen dat de Marcos een vrij groot potentiëel heeft voor de ZTC.

MSE Pers

mse
03-05-2004, 09:02
het fotoverslag van de wedstrijd staat online een 50stuks

SpèédfreaK
03-05-2004, 09:54
Proficiat mannen! Puike prestatie, maar toch jammer want nu kunnen we (voorlopig?) niet meer volgen ;) :D


Groeten van het Primo Racing Team.

Thomaske
03-05-2004, 19:36
Van harte gefeliciteerd mannen, doe zo verder en stijg de volgende koers twee trapkes zou ik zeggen :D

Z3Cp
03-05-2004, 20:51
Proficiat aan Bart en Jef.
Het is jullie van harte gegund, ik wist dat jullie dit in je mars haddden.
Je vroegere teamchef....

Driesco
03-05-2004, 21:37
Knappe wedstrijd Bart en Jef, al hebben we met de rode Porsche nr 6 er alles aan gedaan om jullie bij te benen.
Spijtig genoeg voor ons lukte dat niet omwille van de Db.

Knappe, spannende laatste 15 min. Bart wetende dat ze op 8 seconden liggen, spannend hé.

B.V.S.
03-05-2004, 21:39
Originally posted by Z3Cp
Proficiat aan Bart en Jef.
Het is jullie van harte gegund, ik wist dat jullie dit in je mars haddden.
Je vroegere teamchef....

Bedankt hé... maar 'k heb dan wel een heel goeie leerschool gehad hé... ;)

B.V.S.
03-05-2004, 21:56
Originally posted by Driesco
Knappe wedstrijd Bart en Jef, al hebben we met de rode Porsche nr 6 er alles aan gedaan om jullie bij te benen.
Spijtig genoeg voor ons lukte dat niet omwille van de Db.

Knappe, spannende laatste 15 min. Bart wetende dat ze op 8 seconden liggen, spannend hé.

Bedankt Dries... ;) (btw: de nr 6 ging hard... heel hard)

Bij deze een kort verslagje van onze kant:

De training werd aangevat met dezelfde instelling als de vorige race... de wagen leren kennen en uitrijden...
De turbodruk werd verhoogd, dus weer effe opletten.
Ik reed uit, en na 1 ronde zwarte vlag... teveel dB's...
dus... turbodruk terug omlaag... :mad:
dan heb ik effe alles op alles gezet en heb ik er toch nog een 1'46"440 kunnen uitpitsen, goed voor een 2e startrij.

Senior heeft de start genomen, en heeft op een mooie afstand de kopgroep gevolgd... bij de start heeft pa zich een beetje laten terugzakken, maar heeft dan na 2uur het stuur aan mij overgegeven op een mooie 4e plaats...

Ik was nog maar net buiten, of er werd mij al duidelijk gemaakt dat ik vlak achter de 3de zat... dus... gaas met da ding...
en toen begon de pret.
Moet wel gezegd worden dat de piloot van de Porsche n°4 (Peeters) zeer sportief gereden heeft... ik heb mij goed geamuseerd... :D
Het heeft toch een tijd geduurd vooraleer ik voorbij hem geraakt ben...
Op een bepaald moment heb ik een gat kunnen slaat van 13sec, en vanaf dan heb ik mij 3e plaats gecontroleerd...
Op een half uur voor het einde lag er op een paar plaatsen van het circuit een gevaarlijk oliespoor... ik heb me dan heel rustig gehouden, maar intussen was de nr 4 op 7 sec van mij genaderd.
Toen heb ik effe mijn spreekwoordelijk "knopje" omgedraaid en ben ik alles uit de kast beginnen halen (na 2 uur in da heet machien, 'k was stikdood). Toen had ik na 3 ronden ineens 19sec voorsprong en toen was ik gerust... daar stond Danny met zijn vlag... :D :D
Blijkt achteraf dat ik op 11sec van de 2de genaderd was...

Alleszins een dikke proficiat voor MSE...! deze mensen leveren schitterend werk.

Autofan
04-05-2004, 09:39
Een zeer mooie prestatie. Ik heb echt genoten van de race. En een Marcos is natuurlijk ook wel leuker om te zien dan zoveel Porsches .

GM RACING
04-05-2004, 10:08
Proficiat ! de vlammen spetsten eruit toen ik jullie..... slechts enkele seconden kon volgen.
:)
Luc
GM RACING

Bart
04-05-2004, 20:38
Knappe prestatie! En de bestickering is er t.o.v. de eerste wedstrijd ook mooi op vooruitgegaan. De wijziging op zich is niet zo groot, maar het verschil in "look" wél ;)

wilmai
05-05-2004, 12:41
Bart en Jef proficiaat met dit resultaat,
En van die leerschool he Bart, weet je nog je eerste volledig seizoen en reeds kampioen toen he.
Je liet pa toen af en toe eens een poepje ruiken, je ziet als familie duo dat je een geslaagd stel zijn.
Jullie zullen dit jaar nog menigen gaan verrassen denk ik, en de wagen is een aangenamen verrassing tussen al die porsche en bmw's

En bart dat je kon rijden dat wisten we al.
Bart and Jef keep the speed up

B.V.S.
05-05-2004, 20:25
Originally posted by wilmai
En van die leerschool he Bart, weet je nog je eerste volledig seizoen en reeds kampioen toen he.


zaaaaaalig jaar hé, met da Corsake... ;)

crazy ernie
05-05-2004, 23:32
he bartje , ken je me nog ...proficiat met uw 3 de plaats jong

ook groetjes aan de ouwe

/* vanuit de "foto thread" naar hier verplaatst. ;) Bart */

B.V.S.
06-05-2004, 12:39
Originally posted by crazy ernie
he bartje , ken je me nog ...proficiat met uw 3 de plaats jong

ook groetjes aan de ouwe



merci...! natuurlijk ken ik u, zijt maar gerust... :D

Z3Cp
13-05-2004, 10:27
Originally posted by crazy ernie
he bartje , ken je me nog ...proficiat met uw 3 de plaats jong

ook groetjes aan de ouwe

/* vanuit de "foto thread" naar hier verplaatst. ;) Bart */



Crazy Ernie ? The Intimidator ?
Dat kan maar één iemand zijn !

Erwin, Hoe gaat het ?
Toch ook een beetje kontent dat "onze Bart" vooraan meerijdt in de Touring Cup, hoop ik ?
Tis wel niet met een Opel, maar die hebben dan ook niks goeds meer voor op circuit te rijden.

Groetjes,
Frank

R.T.
13-05-2004, 19:21
Opel niks meer? Wait until 2005!?! We gaan niets verklappen, maar het wachten zal beloond worden!

Z3Cp
14-05-2004, 08:56
Originally posted by R.T.
Opel niks meer? Wait until 2005!?! We gaan niets verklappen, maar het wachten zal beloond worden!

Ah Ja ?
Gaan ze eindelijk terug auto's bouwen gelijk vroeger de Kadett Gte en de Manta Gti ? Of moet het weer een privé-initiatief worden ? Wie rijdt of prepareert er tegenwoordig nog Opels ?
Daar heeft iedereen al lang de buik van vol !
We zullen dus maar wachten tot 2005.

Sportieve groeten