PDA

View Full Version : Serveronderhoud 5 mei 2004


airco
05-05-2004, 09:26
Door een conflict met onze vorige webhoster zijn wij genoodzaakt om vanmiddag een dringende verhuis van depaddock.eu door te voeren.

Deze verhuis zal vanmiddag vanaf 15h30 plaatsvinden en zal vermoedelijk een tweetal uur in beslag nemen. Tijdens deze verhuis zal depaddock NIET beschikbaar zijn.

Wij hopen u in de vooravond te verwelkomen op onze nieuwe webserver ;)

Voor de duidelijkheid:

Deze verhuis treft enkel depaddock.eu en NIET de webhostingklanten van Depaddock aangezien deze al maanden geleden verhuist zijn naar de nieuwe webserver.
Deze verhuis betekent nog NIET de migratie naar Vbulletin 3. Alhoewel de testen voor deze migratie op hun laatste benen lopen hebben we nog enkele dagen nodig vooraleer we een en ander doorvoeren.


vermoedelijke onbeschikbaarheid van het forum:
15h30 - 17h30

airco
05-05-2004, 15:29
15h30
==> we zijn ermee begonnen

airco
05-05-2004, 18:58
test

airco
05-05-2004, 19:12
alles zou terug moeten werken zo

laurent
05-05-2004, 19:29
:applaus:

Vertigo Streiff
05-05-2004, 19:29
ok paddock is terug online :D

airco
05-05-2004, 19:30
Tot zover het nood-onderhoud ...

Iedereen zou terug op het forum moeten kunnen.

gekende problemen:
- In mijn browser verschijnt ('http://cp.iserver6.com/~paddock/forum') als url ....
==> dit is een tijdelijk fenomeen wat zou moeten verdwijnen als alle dns-servers geupdate zijn .... Met een beetje geluk is dit morgenavond

- links en rechts ontbreekt nog een bepaalde afbeelding
==> best mogelijk .... Nog niet alle files zijn geupload ... Morgen zou een en ander er al veel beter moeten uitzien.

Indien er nog problemen zijn ..... Let me know

fordje
05-05-2004, 19:34
Tnx Airco. Ik kan alvast terug op het forum. Good job, well done.

Mark
05-05-2004, 19:42
Yups, ook vanuit het buitenland werkt het weer ;)

Hmmm, heb alleen net iets te vroeg een thread gestart op de "oude" plaats. Kun jij die nog omzetten? Anders tik hem wel opnieuw in........

airco
05-05-2004, 19:44
Originally posted by Marshal
Yups, ook vanuit het buitenland werkt het weer ;)

Hmmm, heb alleen net iets te vroeg een thread gestart op de "oude" plaats. Kun jij die nog omzetten? Anders tik hem wel opnieuw in........

eventjes opnieuw tikken als dat enigszins mogelijk is ....
importeren gaat wel .... Maar is wel verschrikkelijk veel werk voor slechts 1 thread :s

kom anders ff op msn .... misschien heb ik wel een workaround

JPMontoya
05-05-2004, 20:16
Originally posted by airco

Voor de duidelijkheid:

Deze verhuis betekent nog NIET de migratie naar Vbulletin 3. Alhoewel de testen voor deze migratie op hun laatste benen lopen hebben we nog enkele dagen nodig vooraleer we een en ander doorvoeren.


15h30 - 17h30

Wat is Verschil tussen V2 & V3 ?

airco
05-05-2004, 20:48
veel om op te noemen

- language system (maakt het mogelijk om forumsoftware vrij makkelijk in verschillende talen te laten werken)
- veel beter template systeem
- een veel beter search (de huidge is nogal beperkt)
- ....

je moet het eindresultaat eigenlijk zien om alles goed te kunnen inschatten .... Binnen dit en 2 weken hoop ik een en ander toch op zijn plaats te hebben.

airco
06-05-2004, 20:34
Originally posted by airco
- In mijn browser verschijnt ('http://cp.iserver6.com/~paddock/forum') als url ....
==> dit is een tijdelijk fenomeen wat zou moeten verdwijnen als alle dns-servers geupdate zijn .... Met een beetje geluk is dit morgenavond


Dit is ondertussen al opgelost (alleszins voor de telenet-klanten) ..... De dns-servers van telenet zijn geupdate ;)

Op andere isp's heb ik geen zicht ... Maar ik veronderstel dat dit ondertussen ook in orde is ;)

Raceboy
06-05-2004, 20:44
Originally posted by airco


Op andere isp's heb ik geen zicht ... Maar ik veronderstel dat dit ondertussen ook in orde is ;)

Nope kzie het nog altijd niet.

FleaBite
06-05-2004, 21:49
Originally posted by airco
Dit is ondertussen al opgelost (alleszins voor de telenet-klanten) ..... De dns-servers van telenet zijn geupdate ;)

Telenet hier en het is hier ook nog niet in orde

/edit: ff flushdns gedaan en 't is wel in orde, sorry :o