PDA

View Full Version : 48u


Flitser
12-05-2004, 17:15
Twee 24uurs races die Kartgrid niet wil missen

- De 24u van Brugge
- De 24u van Goodwill Karting

Normale inschrijvingsprijs Brugge: 2000 euro
Normale inschrijvingsprijs Goodwill: 750 euro

Kartgridprijs voor de teams (maximum 2) die voor beide races willen intekenen?

!Tweeduizend euro!

U leest het goed, indien uw team inschrijft voor de 24u van Brugge en de volle pot betaalt dan zorgen wij ervoor dat u gratis en voor niets de 24u van Olen kan meerijden :eek:

Als dat geen mooi voorstel is :cool:

We verklaren onszelf al zot met dit voorstel maar we verklaren u nog veel zotter als u dit aan uw neus laat voorbij gaan :frusty:

Mijn e-mailadres is ondertussen wel al bekend zeker? Al mag u mij natuurlijk ook altijd opbellen 0497/33.65.74

Sportieve groeten van de knettergekke Kartgrid-crew :+

Flitser
12-05-2004, 17:27
Ter info:

www.24hkarting.be
http://users.pandora.be/streetrace/24hkarting.jpg


www.goodwillkarting.be
http://www.goodwillkarting.com/Content/Kopie%20%20van%20Nieuwe%20afbeelding.jpg

JV1
13-05-2004, 01:47
Zo he dit lijkt mij wel onwijs gaaf!!! zie PM Flitser! :D

Flitser
13-05-2004, 15:19
Uit de mailtjes blijkt dat ik iets was vergeten te vermelden :o

We vragen uiteraard wel iets in return voor de 750 euro die we beide teams zo maar even toestoppen;
- teamnaam zal verband houden met Kartgrid
- er worden enkele kartgridstickers op de kart aangebracht

Verder verwachten we maar twee dingen meer van beide teams;
Sportief rijgedrag ten allen tijde en dat de piloten veel plezier mogen beleven aan beide races ;)

Flitser
08-06-2004, 16:41
De gegevens zijn binnen :gas:

Kartgrid zal 3 teams inzetten in de 24u van Brugge en 2 teams in de 24u van Olen.

JV1
15-06-2004, 17:58
Originally posted by Flitser
De gegevens zijn binnen :gas:

Kartgrid zal 3 teams inzetten in de 24u van Brugge en 2 teams in de 24u van Olen.

Ik heb er heel veel zin in!!!! :D :D

Speesman
15-06-2004, 19:49
Originally posted by JV1
Ik heb er heel veel zin in!!!! :D :D

Jij gaat meerijden met 1 van de kartgridteams?

JV1
15-06-2004, 20:38
Originally posted by speesman
Jij gaat meerijden met 1 van de kartgridteams?

Sterker nog ik heb een eigen team samen gesteld onder de naam:
Dutch Kartingrid Racing Team o.a. met Kelly Jamers

X-Treme Racer
15-06-2004, 21:31
Ahzo, dus dat is het team met o.a. Belcar piloten.

JV1
15-06-2004, 22:14
Originally posted by X-Treme Racer
Ahzo, dus dat is het team met o.a. Belcar piloten.

Uhm niet echt want Kelly rijdt geen Belcar......

Mark
27-06-2004, 19:37
Zojuist via mobiel binnengekregen dat we niet alleen de Zweden hebben verslagen met voetballen maar ook de Belgen tijdens de 24 uurs karting in Brugge ;) :D

Het Dutch Kartingrid Racing Team heeft de wedstrijd gewonnen met 5 ronden verschil op de nummer twee. Volgens de heren was de organisatie ter plekke 100% dik in orde. Goede sfeer, leuke mensen en een wedstrijd die alle weerelementen in zich had.

De uitgebreide verslagen zullen wel vanzelf volgen, graag verneem ik hoe bepaalde personen in de regen rijden :D

JV1
27-06-2004, 20:14
Hierbij wilde ik namens het hele Dutch Karting Racing Team Flitser hartelijk bedanken voor zijn geweldige inzet! jullie hebben het heel goed georganiseerd en het zag er erg professioneel uit, kortom we kijken al uit naar de race in Olen :D

Speesman
28-06-2004, 00:59
Olen: daar ga ik ook aan meedoen :)

Flitser
28-06-2004, 10:51
... had ik hier net een verslag van anderhalve pagina gepost en meld het systeem me nu doodleuk dat ik ondertussen automatisch uitgelog werd :fight: :fight: :fight: :mad:

Enfin, het resultaat spreekt voor zich.

1. Dutch Kartgrid Racing Team
2. Kartgrid.be - WKR
3. Wilton featuring Kartgrid
4. Eurokart.be
5. Red Attack
...

Van bij de kwalificatie tot aan de finish lagen onze drie teams op kop. Zelf had ik de vierde tijd geklokt maar een crash van een gedubbelde na 45 minuten wedstrijd besliste anders over onze positie (lag op dat moment vijfde vlak achter Red Attack), het gebeurde op topsnelheid vlak voor onze neus en ik kon jammer genoeg niet meer ontwijken met een harde klap en een pijnlijk lichaam tot gevolg.

Een dikke pluim voor de organisatoren en hun crew; gelijkwaardige karts, fair-play ten top, alles tot in de puntjes verzorgd, kortom schitterend!

Dutch Kartgrid Racing Team... tot in Olen! ;)
Deze Nederlandse deelname zal men alvast niet snel vergeten :gas:

PS(Hoe was de testrit met de Alfa GT?)

JV1
28-06-2004, 14:36
Uhm verslag van anderhalve pagina...wil je deze nog een keer posten want ik ben heel nieuwschierig :D

En over de testrit, we moesten een afspraak maken want ze hadden het veels te druk...dus Flitser hierbij krijg jij van ons de testrit aangeboden omdat het zo goed verzorgd is allemaal....geef ze maar een belletje en dan mag jij die testrit maken...leuk he :D

Ik kijk uit naar het verslag......... :D :D :D


p.s. speesman ik kijk al uit naar jullie deelname in Olen :D :D :D
Hoeveel teams doen er daar eigenlijk mee???

Flitser
28-06-2004, 14:44
Originally posted by JV1
Uhm verslag van anderhalve pagina...wil je deze nog een keer posten want ik ben heel nieuwschierig :D

En over de testrit, we moesten een afspraak maken want ze hadden het veels te druk...dus Flitser hierbij krijg jij van ons de testrit aangeboden omdat het zo goed verzorgd is allemaal....geef ze maar een belletje en dan mag jij die testrit maken...leuk he :D

Ik kijk uit naar het verslag......... :D :D :D

Thanks!
Als ik de tijd vind ga ik dat zeker doen... ik denk dat ik dan onmiddellijk maar eens naar het terrein van de 24u rijdt met dat ding, ideaal voor het nodige slip- en bochtenwerk :D

p.s. speesman ik kijk al uit naar jullie deelname in Olen :D

:gas: wacht maar :cool:

Flitser
28-06-2004, 14:45
Originally posted by JV1
Hoeveel teams doen er daar eigenlijk mee???

Maximum tien zo te zien :confused:
Zou het iets met de eigenaars te maken hebben? ===> Nederlanders :p :+

JV1
28-06-2004, 15:47
Originally posted by Flitser
Maximum tien zo te zien :confused:
Zou het iets met de eigenaars te maken hebben? ===> Nederlanders :p :+

Nou 10 teams dat is ook niet echt veel..... :(

Oja Flitser wil je mij op de hoogte houden van e.v.t. verslagen op diversen site's van de 24u van Brugge

Flitser
28-06-2004, 16:47
Van zodra er foto's zijn en dergelijke post ik het hier ;)

Hier alvast het podium;
http://www.kartgrid.be/fotos/270604/PodiumBrugge.jpg

Flitser
28-06-2004, 16:50
Originally posted by JV1
Nou 10 teams dat is ook niet echt veel..... :(

Kwestie van het doenbaar te houden denk ik. Het circuit is niet te vergelijken met dat van dit weekend, dit is vooral indoor hé ;)
Nog wat meer draaien en keren :frusty: ;)

Speesman
28-06-2004, 17:16
Ik vind dat er wel heel veel volk op het podium staat. Tis niet echt overzichtelijk wie op welke plaats geeindigd is :)

Flitser
28-06-2004, 18:07
Vanaf Fabio Paoleschi (links op de trap) tot aan Emmanuelle Mielczarek (meisje in wit T-shirt) heb je het hele WKR-team.

Teams 1 en 3 staan volledig door elkaar op het "podium" :rolleyes:

JV1
28-06-2004, 19:33
Heeft er wel eens iemand gereden op Olen?

Speesman
28-06-2004, 19:51
2 jaar geleden ooit eens, maar ga er wel eens op voorhand rijden denk ik.

JV1
28-06-2004, 20:40
Originally posted by speesman
2 jaar geleden ooit eens, maar ga er wel eens op voorhand rijden denk ik.

En hoe is het 'baatje'?

als je er gaat trainen heb je wel lekker voordeel ten opzichte van ons team want wij gaan er niet trainen is het iets te ver voor allemaal we krijgen wel een uurtje trainings tijd denk ik?

JV1
28-06-2004, 22:06
Flitser ik zag dat jij podium hebt behaald in Olen, vertel is wat over de baan....... :D

JV1
28-06-2004, 22:50
hierbij wat foto's van afgelopen weekend:

Wij (Dutch Kargrid Racing Team) zijn dus kartno. 11 :)

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/514.jpg

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/516.jpg

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/517.jpg

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/518.jpg

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/515.jpg

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/519.jpg

http://www.auto-sport.nu/members/uploads/photos/520.jpg

Speesman
28-06-2004, 23:06
Originally posted by JV1
En hoe is het 'baantje'?

als je er gaat trainen heb je wel lekker voordeel ten opzichte van ons team want wij gaan er niet trainen is het iets te ver voor allemaal we krijgen wel een uurtje trainings tijd denk ik?

Het was toen nogal een bochtige baan, heel veel draaien.

Ik denk niet (ben eigenlijk vrij zeker) dat er trainingstijd komt. Als ik het goed begrepen hebt, begint de race onmiddellijk zonder chrono's. De startvolgorde wordt immers bepaald volgens de volgorde van inschrijvingen.

JV1
28-06-2004, 23:20
Originally posted by speesman
Het was toen nogal een bochtige baan, heel veel draaien.

Ik denk niet (ben eigenlijk vrij zeker) dat er trainingstijd komt. Als ik het goed begrepen hebt, begint de race onmiddellijk zonder chrono's. De startvolgorde wordt immers bepaald volgens de volgorde van inschrijvingen.


dat zou ik eigenlijk heeel vreemd vinden! weet jij de volgorde van inschrijving?

Speesman
29-06-2004, 01:11
Toch is het zo. Zie maar op pagina 1 van deze topic, op de afbeelding van de 24u van Olen. Daar staat het onderaan op.

JV1
29-06-2004, 10:26
Originally posted by speesman
Toch is het zo. Zie maar op pagina 1 van deze topic, op de afbeelding van de 24u van Olen. Daar staat het onderaan op.

Ja dat had ik al gezien........

Flitser
29-06-2004, 11:24
We hebben idd eens een meetingske georganiseerd te Olen zo'n anderhalf jaar geleden maar het circuit is ondertussen al helemaal gewijzigd vrees ik.

Ik zal eens informeren of er geen oefenritten zijn voor de start van de race ;)

JV1
29-06-2004, 11:28
Originally posted by Flitser
We hebben idd eens een meetingske georganiseerd te Olen zo'n anderhalf jaar geleden maar het circuit is ondertussen al helemaal gewijzigd vrees ik.

Ik zal eens informeren of er geen oefenritten zijn voor de start van de race ;)

Ja inderdaad als je dat zou willen doen want dat is de normaalste zaak van de wereld 1 uurtje training ervoor ofzo.
Gelijk met de race beginnnen zonder dat je er nog geen rondje hebt gereden lijkt mij niet echt gepast......

Flitser
29-06-2004, 11:39
Originally posted by JV1
hierbij wat foto's van afgelopen weekend:

Wij (Dutch Kargrid Racing Team) zijn dus kartno. 11 :)

Leuke foto's http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif

Als je er nog hebt waar een "groen mannetje" :D op staat mag je ze altijd doorsturen naar Flitser@kartgrid.be ;)

Zonder te willen spammen :o ; hier (http://kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?t=1835) vind je de reacties van de andere deelnemers.

Flitser
29-06-2004, 11:39
Originally posted by JV1
Ja inderdaad als je dat zou willen doen want dat is de normaalste zaak van de wereld 1 uurtje training ervoor ofzo.
Gelijk met de race beginnnen zonder dat je er nog geen rondje hebt gereden lijkt mij niet echt gepast......

Ik laat nog iets weten in de loop van de dag ;)

Flitser
29-06-2004, 12:19
De foto's (http://www.kartgrid.be/fotos/270604/index.htm)

Flitser
29-06-2004, 18:25
Originally posted by Flitser
Ik laat nog iets weten in de loop van de dag ;)

Ik had er zelf ook over gekeken :rolleyes:

Onderaan rechts op de affiche staat dat er een half uur vrije training is voorzien ;)

JV1
30-06-2004, 00:13
Originally posted by Flitser
Ik had er zelf ook over gekeken :rolleyes:

Onderaan rechts op de affiche staat dat er een half uur vrije training is voorzien ;)

Wil je proberen om van dat half uur een uur te maken, want anders kan iedereen maar 3 minurten rijden ofzo, en das een beetje kort vooral omdat het om een 24u race gaat.....

JV1
30-06-2004, 00:20
Originally posted by Flitser
De foto's (http://www.kartgrid.be/fotos/270604/index.htm)

Super foto's!!!!

Flitser
30-06-2004, 02:34
Originally posted by JV1
Wil je proberen om van dat half uur een uur te maken, want anders kan iedereen maar 3 minurten rijden ofzo, en das een beetje kort vooral omdat het om een 24u race gaat.....

Daar kan ik helaas niets aan veranderen...
Ik weet dat het voor jullie moeilijk is om al eens op voorhand te gaan "trainen" maar wij gaan dat toch proberen denk ik want wij zijn ook met zeven piloten.

Ach maakt niet uit, de 2 startende piloten nemen gewoon een voorsprong van vijf rondjes in het eerste uur en dan heeft de rest autmatisch de tijd om zich even aan het circuit aan te passen :D :D :D

JV1
30-06-2004, 10:46
Originally posted by Flitser
Daar kan ik helaas niets aan veranderen...
Ik weet dat het voor jullie moeilijk is om al eens op voorhand te gaan "trainen" maar wij gaan dat toch proberen denk ik want wij zijn ook met zeven piloten.

Ach maakt niet uit, de 2 startende piloten nemen gewoon een voorsprong van vijf rondjes in het eerste uur en dan heeft de rest autmatisch de tijd om zich even aan het circuit aan te passen :D :D :D

Ha ha ja leuk, maar ik vindt het eigenlijk wel minder, ook gezien het feit dat een ander Nederlands team ook aan de start staat (HJ-Groep) en daar willen we toch zeker wel van winnen :)

Flitser
30-06-2004, 14:22
Hoe ver is Olen rijden voor jullie?

JV1
30-06-2004, 15:44
Originally posted by Flitser
Hoe ver is Olen rijden voor jullie?

Ja goede vraag ik schat zo'n 3 uurtjes.....

Flitser
30-06-2004, 16:11
*slik*

Ja, dat is wat ver voor effe te komen trainen natuurlijk :frusty:

Ik vrees dat er dan niets anders zal opzitten dan dat half uurtje zo goed mogelijk in te delen. Het is natuurlijk ook niet gezegd dat de uitbater het circuit de dag zelf 's morgens nog aanpast hé zodat eigenlijk niemand circuit-kennis heeft.

Het weekend voor de 24u laat ik je nog wel de nodige details weten, we trekken dan even naar ginder voor een "prospectie" :rolleyes: ;)

JV1
30-06-2004, 16:27
Originally posted by Flitser
*slik*

Ja, dat is wat ver voor effe te komen trainen natuurlijk :frusty:

Ik vrees dat er dan niets anders zal opzitten dan dat half uurtje zo goed mogelijk in te delen. Het is natuurlijk ook niet gezegd dat de uitbater het circuit de dag zelf 's morgens nog aanpast hé zodat eigenlijk niemand circuit-kennis heeft.

Het weekend voor de 24u laat ik je nog wel de nodige details weten, we trekken dan even naar ginder voor een "prospectie" :rolleyes: ;)

Is goed Flitser ik hoor je tegen die tijd wel. Ik hoop dan trouwens ook dat je de 7 bekers hebt ontvangen van Steven zodat jij ze mee kunt nemen naar Olen........hij is er in ieder geval mee bezig kreeg een mail van hem

Flitser
30-06-2004, 23:40
Originally posted by JV1
Is goed Flitser ik hoor je tegen die tijd wel. Ik hoop dan trouwens ook dat je de 7 bekers hebt ontvangen van Steven zodat jij ze mee kunt nemen naar Olen........hij is er in ieder geval mee bezig kreeg een mail van hem

Van zodra ik ze heb laat ik iets weten ;)

JV1
30-06-2004, 23:48
Originally posted by Flitser
Van zodra ik ze heb laat ik iets weten ;)

Ok is goed Flits thanks! :D

Flitser
03-07-2004, 18:56
Robin, nog een praktisch raagje...
Welke communicatieset gebruikten jullie tijden de 24u?
Merk? Type? Prijs eventueel?

JV1
04-07-2004, 21:41
Originally posted by Flitser
Robin, nog een praktisch raagje...
Welke communicatieset gebruikten jullie tijden de 24u?
Merk? Type? Prijs eventueel?

Wij gebruikten 2 sets commununicatie, merk en prijs weet ik zo even niet maar als je het graag wilt weten dan kan ik dit wel even navragen.......er zijn veel communicatie sets die je ervoor kan gebruiken hoor..............

Flitser
04-07-2004, 23:06
Originally posted by JV1
er zijn veel communicatie sets die je ervoor kan gebruiken hoor..............

Mja, maar we zijn natuurlijk op zoek naar de beste koop hé ;)
Goeie kwaliteit en toch niet te duur.

Sets van Cobra lijken het goed te doen voorlopig, die van Topcom zijn dan wel goedkoper maar je kan het volume niet genoeg opendraaien, enz...

Vandaar de vraag ;)

JV1
04-07-2004, 23:13
Originally posted by Flitser
Mja, maar we zijn natuurlijk op zoek naar de beste koop hé ;)
Goeie kwaliteit en toch niet te duur.

Sets van Cobra lijken het goed te doen voorlopig, die van Topcom zijn dan wel goedkoper maar je kan het volume niet genoeg opendraaien, enz...

Vandaar de vraag ;)

Ik ga het navragen aan de TC voor je, als ik iets weet zet ik het in dit draadje neer :D

Antwoord van de TC: Die van ons komt uit Duitsland en was iets van 30 Euro pst, het merk is Tek City

Flitser
06-07-2004, 15:26
WEDSTRIJDREGLEMENT


Indien de gele lichten branden op de baan, betekent dit dat er ergens op de baan een gevaarlijke situatie is ontstaan : op de plaats van het gevaar niet inhalen en rustig voorbij rijden. Indien U dit niet doet, kan U een waarschuwing krijgen of een STOP EN GO.

Een Oranje zwaailicht betekent dat er op die specifieke plaats op de baan een gevaarlijke situatie is ontstaan : rustig rijden en niet inhalen ! Als U dit niet doet kan U een waarschuwing krijgen of een STOP EN GO.

Als de rode lichten branden moet u onmiddellijk stoppen op de plaats waar u zich bevind. Als U dit niet doet krijgt U een STOP EN GO.

U krijgt de blauwe vlag : de rijder die achter U rijd gaat U dubbelen ; U moet die voorbij laten gaan. Als U dit niet doet, krijgt U de blauwe vlag met de waarschuwingvlag* en Uw kartnummer. Als U de rijder dan nog niet voorbij laat, dan krijgt U een STOP EN GO.

De race start om 16.00h. Om de 3 uur worden alle karts op volgnummer binnengeroepen in de pits en staat er een volgetankte kart klaar voor elke kart die dan binnenkomt. Dit is dan ook het ideale tijdstip om een rijderwissel door te voeren, weliswaar niet verplicht : U kan in principe op eender welk tijdstip de pits inkomen voor een rijderwissel, indien de pits vrij is. U steekt dan uw arm omhoog, ruim voor de ingang van de pits om dit duidelijk te maken aan de rijder(s) achter u.
Als het rode licht aan de pits brand, wil dit zeggen dat deze bezet is en mag u de pits niet inrijden ! Zorg er ook voor dat de race / andere rijders niet worden opgehouden of gestoord omdat u de pits in wil rijden. In de pits zelf, alsook bij het betreden ervan dient er stapvoets gereden te worden.
Als u de pits uitrijd, mag u de witte lijn niet overschrijden en dient u steeds voorrang te geven aan de rijders op de baan.

Indien Uw kart een defect vertoont, steekt U Uw arm omhoog zodat de baanverantwoordelijke hiervan op de hoogte wordt gesteld en de nodige maatregelen kan treffen. Indien mogelijk, rijd U de kart op een veilige plaats op de baan.

Als Uw rijgedrag niet toelaatbaar is, krijgt u een waarschuwing. Betert het niet, dan krijgt U een STOP EN GO. Laat het niet zo ver komen dat we een rijder moeten uitsluiten .

Eenmaal als U zich met Uw kart op de baan bevind, mag u onder geen enkele voorwaarde uit uw kart stappen.

Bij het ontstaan van een betwistbare situatie, heeft de baanverantwoordelijke steeds het laatste woord en dient dan ook als dusdanig gerespecteerd te worden.



* waarschuwingsvlag
http://kartgrid.be/v3/veiligheid/vlagge6.gif