PDA

View Full Version : Lancia Delta S4


Sleepy Dude
16-05-2004, 18:20
Zijn er nog ergens decals te vinden voor een Lancia Delta S4 van bBurago 1/24 in de Martini kleuren?
Alle info welkom bij sleepydude@pandora.be
Dank bij voorbaat. :bye: :gas:

Sleepy Dude
25-05-2004, 19:54
Ik zal mijn vraag even herformuleren:

Zijn er nog ergens decals te vinden in de Martini-kleuren voor een Lancia Delta op schaal 1/24 ?

En ja, ze moeten dienen om op een model van bBurago te plakken omdat de originele uitvoering op niet veel trekt. :(

Dus in blijde verwachting van enige reactie, :bye:

Dragonfly
25-05-2004, 23:15
Studio 27 heeft deze gemaakt
1/24 Lancia Delta HF Integrale "Martini" Monte-Carlo 1992 ST27DC606C
waar ze te krijgen zijn weet ik niet. Je kan eens proberen bij domino of bij broux ofwel bij mgmodelisme.
Hoop dat je hier wat verder mee bent.

ps. burago die maken toch alleen maar die-cast of ben ik daar verkeerd ?

Guido
26-05-2004, 12:28
Er is een zeer groot verschil tussen de Delta HF integrale en de S4. De S4 is een groep-B monster van 1985-86 en heeft buiten de naam Delta, niets gemeen met de groep-A HF. ;)

Ik heb echter geen weet van decals hiervoor. Sorry.

Sleepy Dude
28-05-2004, 21:04
@Dragonfly Da's juist,maar als je lak eraf kan bijten en met een beetje gefoefel kan je natuurlijk alle kanten uit.
In elk geval bedankt voor de tip.

@Huudo Klopt ook langs alle kanten. Maar het gaat mij er eigenlijk in dit geval meer om de striping(zeg ik dat zo goed?),dan om er een correct model van te maken. De bedoeling is om de carroserie wit te spuiten en er dan de Martini decals op te plakken om er een (vies woord op komst) Johnnybakse van te maken.



Tot de volgende.........