PDA

View Full Version : Vraag 13 en 14


Sennake
22-05-2004, 14:00
http://www.depaddock.eu/sennake/logos/depaddock_autosportquiz_2004.jpg

Eén dag vóór de start van de GP post ik de nieuwe vragen, de antwoorden van de vorige keer krijg je na de GP...

We blijven bij de 2-zitters deze keer. Maar we leggen de lat wel wat hoger.

Moeilijkheidsgraad : 4
Punten per goed antwoord : 20

Vraag 13 :

[list=1]
Noem de volledige typebenaming + chassisnummer van deze racewagen ? (geen halve punten te verdienen, het is juist of fout.)
Wie zijn de 2 piloten die deze wagen besturen ? (idem : geen halve punten!)
Wat was het behaalde resultaat van deze combinatie ?
Over welke race gaat het hier ?
Op welke datum nam deze race plaats ? (dag + maand + jaar)
[/list=1]

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2004/13.jpg

Tip? Zit er Jamaicaanse muziek in Italië? Niks van!

Vraag 14 :

De start van een door jou te zoeken race :

[list=1]
Welke 2 piloten besturen wagen nr 1 ? (weer alles of niets, geen halve punten)
Welke 2 piloten besturen wagen nr 40 ? (weer alles of niets, geen halve punten)
Welke 2 piloten besturen wagen nr 2 ? (weer alles of niets, geen halve punten) ?
Welke 2 piloten besturen wagen nr 30 ? (weer alles of niets, geen halve punten)
Over welke race gaat het hier ? (juiste benaming + jaartal - en zoals steeds : geen halve punten te verdienen)
[/list=1]

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2004/14.jpg

Tip? Ja zeg, gebruik je winkelstang eens hé!

Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de start van de GP van Europa op 30 mei 2004. DAT IS DUS MAAR EEN WEEK! LET OP!

TENSLOTTE WIL IK JE ALLEMAAL HARTELIJK DANKEN OM JE STARTNUMMER TE VERMELDEN IN JE ANTWOORD. DOE ZO VOORT :)

We zitten in moeilijkheidsgraad 4, wat betekent dat namen van piloten CORRECT geschreven moeten zijn. Zowel voornaam als naam.!!! DENK HIERAAN !!!

En vooral : veel succes aan iedereen!!!!

Guido
22-05-2004, 17:32
'Now I'm totally confused'. Je hebt het voortdurend over 2-zitters, welke 2 piloten besturen enz. maar ik zie er telkens maar 1-tje inzitten of moet ik een brilleke gaan kopen? En dan nog maar 1 week om dat allemaal te zoeken. Zeg, dat doet wel een beetje pijn he. :+ :+ :D :D

Obi-Jan
22-05-2004, 18:38
Wat een kl*** vragen, zeg... 'k weet da 'k 't zou moeten weten, maar ik kan er niet opkomen!! :frusty: :D

Zonder zwans... dienen tip bij vraag 13 is weer fameus zenne. Als daar een tweede niveau in zit zult ge dat achteraf eens duidelijk moeten expliqueren.

Edit: ik heb 'm door. :rolleyes:

Jan.
=---

The Interceptor
22-05-2004, 20:32
ja, toch wel ff wat zoekwerk denk, vooral voor die tweede vraag!

Superdiesel
22-05-2004, 23:57
Hmmm, anderhalf uurtje gezocht en ik denk dat ik beide vragen heb opgelost.
Maar zeker ben ik er niet van. Ik kan nl. geen enkele vraag rijmen met de tip. Op zich hoeft dat niets te betekenen, maar van voorgaande vragen was het toch min of meer een bevestiging dat ik juist zat.

Nuja, ik zal nog wel ergens een gaatje vinden om wat verder tezoeken.

JJoris
23-05-2004, 00:57
Voor een keer zie ik geen graten :D, na +/- 2 uur zoeken heb ik de antwoorden gevonden ;) . En de tips komen ook overeen :+
Tip voor vraag 13 spreekt voor zichzelf :rolleyes: , voor vraag 14 :eek:, is waanzinnig knap gevonden :cool: .

Sennake
23-05-2004, 01:38
Ik wil er toch even de aandacht op trekken dat

[list=1]
we ondertussen in moeilijkheidsgraad 4 zitten en de tips dus niet meer zo voor de hand liggend zijn,
ik overstelpt geweest ben bij de vorige antwoorden met klachten over het te gemakkelijke niveau van de tips.
[/list=1]

Je krijgt dus waar je "recht" op hebt... Niet meer of niet minder.

En zoals altijd staan de beste stuurlui... Inderdaad :D

Ottooke
23-05-2004, 11:16
Ik ben één van die personen die gevraagd had om moeilijkere tips. De tip voor vraag 13 is inderdaad al iets moeilijker, goed werk quizmasters! De tip voor vraag 14 heb ik nog niet door, maar ik heb de antwoorden dan ook nog niet :)

HHugo
23-05-2004, 11:26
Originally posted by JJoris
voor vraag 14 :eek:, is waanzinnig knap gevonden :cool: .

Ik vind hem ook wel goed :) , en inderdaad niet meer zo voor de hand liggend.

Superdiesel
23-05-2004, 11:38
Nu ik wat meer uitgeslapen ben begin ik de tip van vraag 13 te snappen. :D Leuk gevonden.
De tip bij vraag 14 snap ik nog altijd niet....

Guido
23-05-2004, 12:46
Originally posted by Ottooke
Ik ben één van die personen die gevraagd had om moeilijkere tips.

Joeng, als je dat nog 1 keer doet he. ;) :D

@ Sennake, ik heb nog over niets geklaagd, dus stuur mij de eenvoudigere tips maar over PM :+ :D :D

The Interceptor
24-05-2004, 00:24
na een uurtje of twee zoeken, heb ik de antwoorden ook, de tips zeggen me wel niet veel :confused: maar ben toch vrij zeker van mijn antwoorden, zeker bij vraag 14! En nu eens geen fouten intypen als ik antwoorden verzend ... :frusty:

pompierke
25-05-2004, 22:22
Awel Sennake,
gij zijt ne krak in het verzinnen van de tips. ;)
Deze vond ik niet zo gemakkelijk maar toch leuk.
En zeker dank aan mijn collega bij de pompiers die kent ook iets in het vinden van de antwoorden, merci Hugo. :worship:
Die hulp van Marshal heb ik niet nodig hoor. :p
Na het vinden van de antwoorden vond ik de nodige aangevingen in de tips.
Proficiat Sennake doe zo voort :applaus:
Mijn antwoorden zijn binnen.
Op naar de volgende.

Mark
25-05-2004, 22:30
Originally posted by pompierke

Proficiat Sennake doe zo voort :applaus:


Slijmjurk, daar krijg je toch geen bonuspunten voor ;) :D

Mijn antwoorden zijn ook binnen, bij het dubbelchecken van vraag 14 vond ik de pure, onbewerkte foto op internet.

The Interceptor
26-05-2004, 01:58
Originally posted by Marshal
Slijmjurk, daar krijg je toch geen bonuspunten voor ;) :D

Mijn antwoorden zijn ook binnen, bij het dubbelchecken van vraag 14 vond ik de pure, onbewerkte foto op internet.

die ben ik ook tegengekomen :D

Obi-Jan
26-05-2004, 13:05
Originally posted by The Interceptor
die ben ik ook tegengekomen :D

Ikke nie. :rolleyes:

Jan.
=---

JJoris
26-05-2004, 21:43
Originally posted by Obi-Jan
Ikke nie. :rolleyes:

Jan.
=---

Ikke nu ook ! :D
thanks guy's :p

pompierke
26-05-2004, 23:05
Originally posted by Marshal
Slijmjurk, daar krijg je toch geen bonuspunten voor ;) :D

Mijn antwoorden zijn ook binnen, bij het dubbelchecken van vraag 14 vond ik de pure, onbewerkte foto op internet.

Hela Hollander,
oppassen hé, dat kan je duur te staan komen bij de volgende koers in Zolder, oefen je polsen al maar stil aan. :D :D
O ja, ik had die originele foto's niet nodig om mijn antwoorden te vinden, ik ben slim genoeg :cool: (stoefer da ik ben). :p :D ;)

The Interceptor
27-05-2004, 11:59
ben die foto ook pas tegengekomen bij het checken van mijn antwoorden, en dat was bij deze dan ook gebeurd :D

antwoorden verzonden, en hopelijk zonder typfout deze keer :rolleyes:

Jan
27-05-2004, 19:40
Originally posted by Obi-Jan
Ikke nie. :rolleyes:

Jan.
=---

De antwoorden zijn niet altijd in Rusland te vinden hé :D :D :D

jan

Mark
27-05-2004, 20:23
Originally posted by jan
De antwoorden zijn niet altijd in Rusland te vinden hé :D :D :D

jan

Inderdaad, de buren waren dit keer zeer behulpzaam :D

Jan
27-05-2004, 22:40
Originally posted by Marshal
Inderdaad, de buren waren dit keer zeer behulpzaam :D

Je kan die buren maar beter te vriend houden :D
Als je suggesties nodig hebt...... ;)

jan

Obi-Jan
27-05-2004, 22:50
Originally posted by jan
De antwoorden zijn niet altijd in Rusland te vinden hé :D :D :D

Neen, in Polen, blijkbaar, maar dan zonder foto. :D

Ik zou 'm achteraf wel eens willen zien, want ik zie niet zo direkt waar er ge-edit is in de "vraag-foto".

Jan.
=---

Guy
28-05-2004, 00:30
Heb vandaag mijn antwoorden verzonden en tijdens de kontrole vond ik de link naar de tips....

Gewoonlijk gebeurt het andersom.........
Goed gevonden !!!

Toch zit er in de eerste vraag een addertje onder het gras.....
Ik vertel het wel volgende week !

The Interceptor
28-05-2004, 01:27
Originally posted by Obi-Jan
Neen, in Polen, blijkbaar, maar dan zonder foto. :D

Ik zou 'm achteraf wel eens willen zien, want ik zie niet zo direkt waar er ge-edit is in de "vraag-foto".

Jan.
=---

kzal hem dan wel posten, ge zult wel zien ... :D

A.J.
28-05-2004, 04:05
Originally posted by Obi-Jan
Neen, in Polen, blijkbaar, maar dan zonder foto. :D



heb de info ook van op een poolse site. Wist niet dat daar al internet bestond. :D

bazzie
28-05-2004, 16:13
Mijn antwoorden zijn binnen
Het heeft me toch wat zoektijd gekost om alles te vinden, maar ik heb uiteindelijk alles toch gevonden. En de tips zijn ook wel goed gevonden, de moeilijkheidsgraad waard :)

Obi-Jan
29-05-2004, 00:32
Originally posted by A.J.
heb de info ook van op een poolse site. Wist niet dat daar al internet bestond. :D

Waarschijnlijk al langer dan in Limburg. :p

Jan.
=---
PS.: mijn excuses, ik heb lang getwijfeld of ik dit schot voor open doel niet beter zou laten liggen, maar ik kon er uiteindelijk niet aan weerstaan. :D

sledge
29-05-2004, 18:45
Vragen zijn zo goed als volledig opgelost. Alleen bij de chassisnummer heb ik wat twijfel. Ik heb ook de foto van vraag 14 gevonden :) (kwestie van niet te moeten onderdoen voor al die stoefers hier :D)

Superdiesel
29-05-2004, 18:48
Ikzelf heb die foto niet gevonden, wel een andere vanuit een iets andere hoek genoemen, op zowat hetzelfde moment.
En door die andere hoek was er nog "iets" meer te zien. :D

Guido
29-05-2004, 19:54
bon, mijn antwoorden zijn binnen. Maar er zullen toch niet te veel vragen meer moeten volgen over een bepaald type wagen, want ik krijg daar koppijn van. :D :D

Jan
29-05-2004, 19:58
Originally posted by Huudo
bon, mijn antwoorden zijn binnen. Maar er zullen toch niet te veel vragen meer moeten volgen over een bepaald type wagen, want ik krijg daar koppijn van. :D :D

Ah, nu weet ik waarvan ik al twee weken koppijn heb. En ik maar naar de dokter lopen :D

jan

JJoris
30-05-2004, 09:55
Originally posted by Huudo
bon, mijn antwoorden zijn binnen. Maar er zullen toch niet te veel vragen meer moeten volgen over een bepaald type wagen, want ik krijg daar koppijn van. :D :D

Laat de vragen over dit bepaalde type wagen maar komen, om de oplossing te vinden vallen die toch wel mee, zeker de chassis Nos. :D Nog Poolse- nog Russische sites biden hier oplossingen voor. Er is er eentje die het allemaal heeft, maar zonder foto's. :(

sledge
30-05-2004, 10:24
Mijn vragen zijn ook weg. Ik denk zelfs dat ik de tip bij vraag 14 door heb :p

Jan
30-05-2004, 13:23
Originally posted by sledge
Mijn vragen zijn ook weg. Ik denk zelfs dat ik de tip bij vraag 14 door heb :p [B]

Ik hoop voor jou dat Sennake ze kan beantwoorden ;)

jan, de winkelstan

sledge
30-05-2004, 13:29
Originally posted by jan
[B]

Ik hoop voor jou dat Sennake ze kan beantwoorden ;)

jan, de winkelstan

Dat zou nogal wa zijn hé, dat hij me de oplsossingen terugstuurt :D ;)
Bon, het is wel duidelijk wat ik bedoelde zeker, smartass :D ;)

The Interceptor
31-05-2004, 01:55
Sennake zijn internet probleem is nog niet opgelost precies, ben wel benieuwd naar de nieuwe tussenstand en vragen, en vooral de verklaring van die tip :)

Obi-Jan
31-05-2004, 12:45
Als we het er over eens zijn dat de bedenktijd officiëel voorbij is, wil ik mijn antwoorden en interpretatie van de tips wel delen...

Jan.
=---

sledge
31-05-2004, 13:00
Tuurlijk, volgens mij zou dit geen probleem mogen zijn.

Obi-Jan
31-05-2004, 13:52
*edit*

Jan.
=---

sledge
31-05-2004, 13:58
*edit*

Lambo
31-05-2004, 14:00
haha, nu je het zegt van winkelstang...

Mijn verklaring voor die tip is wel redelijk belachelijk nu ik deze verklaring van Obi-Jan hoor :) winkelstang wordt bij ons wel eens gebruikt voor een winkelkarretje, waarbij ik direct aan de GB dacht. De slogan van die winkelketen is GB, keer tevreden terug. En dit omdat zowel Jacky Ickx, hetzelfde kampioenschap, dezelfde wagen uit de vorige vraag terugkeerde...

Dat Jamaicaanse linkte ik ook met Reggae-muziek wat uiteraard wel veel op de naam Regazzonie leek

Net zoals Sledge heb ik ook de 1000km van Spa van 1971. Alleen heb ik voor chassisnummer 0880 doorgegeven. Het betrof oorspronkelijk chassisnummer 0878, maar dat werd heel snel herdoopt tot 0880.

Obi-Jan
31-05-2004, 14:00
Ik bedenk ineens iets Sledge... wat als Guy de deadline wil uitbreiden omdat hij plat gelegen heeft?

Mischien best nog efkes weg-editen....

Edit: te laat... :D

Jan.
=----

sledge
31-05-2004, 14:01
Originally posted by Obi-Jan
Ik bedenk ineens iets Sledge... wat als Guy de deadline wil uitbreiden omdat hij plat gelegen heeft?

Mischien best nog efkes weg-editen....

Jan.
=----
Ze zijn al weg zie :D

Lambo
31-05-2004, 14:04
"Ik bedenk ineens iets Sledge... wat als Guy de deadline wil uitbreiden omdat hij plat gelegen heeft?"

Ik zie niet in waarom de de deadline zou moeten uitgebreid worden? Antwoorden moesten binnen voor de start van de GP gisteren. Ook al ligt Guy dan overhoop met zijn internet, op de mails is toch gemakkelijk de datum en exacte uur van verzending gemeld

sledge
31-05-2004, 14:05
Tja, maar toch even zeker zijn :D
Anders kun je nog even over PB verdergaan ofzo;)

Lambo
31-05-2004, 14:15
Bedoel je niet PM, Sledge, ipv PB?

We zullen het maar op een Freudiaanse verspreking houden denk ik, hihi :)

sledge
31-05-2004, 14:20
Originally posted by Lambo
Bedoel je niet PM, Sledge, ipv PB?

We zullen het maar op een Freudiaanse verspreking houden denk ik, hihi :)

Off Topic:

Persoonlijk Bericht of Personal Message, 't is maar hoe je't bekijkt hé. Sommige forums noemen het PB ;)

Maar nu moet ik het weten, wat dacht jij dat PB betekent? :D

Lambo
31-05-2004, 14:24
Iets met een zekere Italiaanse bolide uit een zekere quizvraag uit een bepaalde quiz van een desbetreffende site :p

Werner333
31-05-2004, 17:21
Allen, aangezien de oplossingen van de vragen naar Sennake gestuurd worden en hij op dit moment off line is, worden de oplossingen later gepost.