PDA

View Full Version : Pis-stop Rossi

Scapa
07-06-2004, 12:12
Hier klikken (http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=4177)

:D

Als het moet, dan moet het eh :D

Mark
07-06-2004, 12:50
Originally posted by stijnconinx
Hier klikken (http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=4177)

:D

Als het moet, dan moet het eh :D

Die Rossi is dan nog een net kereltje, naar het schijnt zeikt Schumacher gewoon in zijn overall :D

Ooit (DTM 1994) eens op Zolder tijdens een race voor de Duitse F3 moest ene Johnny Hauser ook iets met hoge nood kwijt, vlak voor de start. Te weinig tijd om terug te lopen naar de pits, dan maar achter het muurtje wetende dat een paar duizend man op je vingers kijken. Wonderwel lukte het, na gedane arbeid kreeg de beste kerel een staande ovatie op zijn Duits, veel van die luchthoorns enzo :D

TiBo
07-06-2004, 15:33
Originally posted by Marshal
(...) naar het schijnt zeikt Schumacher gewoon in zijn overall :D

Wel, ik heb me dat al meermaals afgevraagd hoe die gasten dat doen.

Als ze uit de wagen stappen is vaak hun zitvlak nat. Best mogelijk natuurlijk, was het niet dat de rest van de overal meestal nog kurkdroog is.

Toch iets dat moelijk samen gaat hé; miljoenen verdienen en toch nog in uw broek moeten zijken. Net zoals een wind laten in een sjiek restaurant, ... geen kat die geloofd dat dat een wind was hé. Dé wind, ja! ;)

airco
07-06-2004, 15:40
als ik evenveel kan verdienen als een schumacher wil ik daarvoor best eens in mijn broek zijken :p

marcel
07-06-2004, 15:45
alles voor het geld he, airco :p ;)

Lambo
07-06-2004, 22:08
Euhm, ik weet niet welke prostaatproblemen jullie hebben, maar als ik naar het toilet ga, dan ben ik toch voor enkele uurtjes wel hoor :)

Daar komt nog eens bij da die mannen enorm veel zweten, dus zeker vocht genoeg moeten opnemen tijdens de race. En wat dat nat zitvlak betreft, het is het enige deel van de overal waar de wind quasi geen vrij spel heeft. Dat lijkt me dan ook logisch dat het enkel die plek is die nat van het zweet (?) is :)

Mark
07-06-2004, 22:26
Originally posted by airco
als ik evenveel kan verdienen als een schumacher wil ik daarvoor best eens in mijn broek zijken :p

Voor dat geld wil hem zelfs nog vol schijten :D

Terug naar het onderwerp. Het "sanitaire" probleempje is ooit eens het onderwerp geweest in het onderdeel Pitspost van RTL 5 tijdens de F1 uitzendingen. Daarin kunnen kijkers vragen stellen aan een van de coureurs of andere big-shot uit de F1.

Op de vraag: Wat doe je als echt moet? Kwam het antwoord (meen me te herinneren dat het Verstappen was): Gewoon laten lopen. Uiteraard alles in een jolige sfeer, daarin werd verteld dat Schumacher daar regelmatig last van had..........zo'n feitje wat me altijd is bijgebleven;) Je hebt er voor de rest niets aan om het te weten :D

F1? Maximaal 120 minuten......wat dacht je van de superlange stints in Le Mans of die 600 mijls races in Nascar. Of die gasten die in hun eentje deelnemen aan de BF Goodrich Langstrecken Pokal op de Nürburgring.........een uurtje of vier knijpen ;)

Trouwens bij crashes komt het wel vaker voor dat door de schrik en angst vanalles gaat lopen ;) Ik ken een charmante Belgische dame die ooit het legendariche woord: Pipi riep nadat ze was uitgestapt, mijn collega snapte dat niet helemaal en stapte vrolijk in :D

Raceboy
07-06-2004, 22:33

wat dacht je van de superlange stints in Le Mans of die 600 mijls races in Nascar.

beetje off topic maare :

http://www.bhmotorsports.com/images/comic/180.jpg

Belle
07-06-2004, 22:51
Eigenlijk wel straf...eergisteren tijdens Spa Euro Race zit ik me nog af te vragen wat die mannen doen indien de nood hoog is en dan tref je daar hier een thread over aan!

Maar euh...denk dat ik toch ook liever in m'n broek zou doen dan kostbare plaatsen te verspelen! ;)

Guido
08-06-2004, 00:00
Originally posted by Belle
Eigenlijk wel straf...eergisteren tijdens Spa Euro Race zit ik me nog af te vragen wat die mannen doen indien de nood hoog is en dan tref je daar hier een thread over aan!

Heb je een probleem, of vraag je je iets af, De Paddock weet altijd raad. :D :D

A.J.
08-06-2004, 01:58
Heb regelmatig stints van 3 uren gereden en op voorhand minstens 2 liter water gedronken maar nog nooit heb ik problemen gehad. Als je hard aan het rijden bent zweet je voldoende om niet te moeten plassen.

yvdp
08-06-2004, 21:37
als je je hard concentreerd op iets denk ik ook niet dat je dan pas echt naar de wc moet als het hoogdringend is. Dat je er anders gewoon niets van voelt ofzo :)

Snelle Japie
08-06-2004, 21:42
Gewoon laten lopen. Uiteraard alles in een jolige sfeer, daarin werd verteld dat Schumacher daar regelmatig last van had

lol, het zou wel tof zijn dat schumacher toegaf het meermaals in zijn broek te doen tijdens het rijden :D
Ik heb die pitpost ook gezien toen met Verstappen op RTL 5 en idd, laten lopen :)

Guido
08-06-2004, 22:44
heb als klein ventje altijd geleerd, vooraleer je weggaat, altijd even de blaas legen, ook al is het maar een druppeltje. Moeten Schumi, Rossi en anderen die er last van hebben ook maar eens beginnen leren. Ikke achter het stuur nog nooit in de broek gedaan. :D :D

hmmm, ik koers dan natuurlijk ook niet he. :D :D

Belle
08-06-2004, 22:50
Das ook te zien hoor! Na de World Series vorige maand heb ik een paar witte wijntjes gedronken in de Wheels en resultaat: moest tankstation op de E-314 inlopen en nog eens die op de E-40 !! Sommige mensen hebben gewoon een kleine blaas! ;)

En dat zullen sommige coureurs ook wel hebben!

Maarten
08-06-2004, 23:50
Ik heb er tijdens een race ook nog nooit last van gehad! Al waren het stints van 3 uur. Ik denk dat dat wel door de concentratie komt, zelfs aan iets anders denken dan aan racen/pitstop/wanneer tanken/jagen/regelmaat/ ... komt er echt niet in je op tijdens het racen! Je bent ook meestal gespannen en uiterst geconcentreerd dus geen tijd voor sanitaire probleempjes!

Alleen .... tijdens pace car procedures begin je je al eens te verzetten in je stoel (beperkt weliswaar) en onder die omstandigheden ben je niet meer zo gespannen, dus dan zou je blaas misschien wel eens kunnen ontspannen, maar den deze heeft daar persoonlijk nog nooit last van gehad.

Soit, hier is het Rossi, en heb nog nooit met een moto geraced, dus ik zou niet weten of de positie negatieve invloed op je blaas kan hebben, maar iets zegt me dat dat niet onlogisch zou zijn. De druk die je met je lichaam zet op de positie van je blaas is wel groter bij motorijden dan bij autoracen ;)

Wat ik niet snap is hoe Schumacher zijn behoefte kan doen in zijn wagen? Positie is niet optimaal, de G-krachten (dat zal toch niet juist getimed op het rechte stuk gedaan zijn zeker? :D), of gewoon tegen meer dan 200km/h een plasje doen? Ik zou niet weten hoe! Het zal wel op een dode moment zijn dat hij dat gedaan heeft (pitstop/startopstelling)

Guido
09-06-2004, 00:13
Originally posted by Maarten

Wat ik niet snap is hoe Schumacher zijn behoefte kan doen in zijn wagen? Positie is niet optimaal, de G-krachten (dat zal toch niet juist getimed op het rechte stuk gedaan zijn zeker? :D), of gewoon tegen meer dan 200km/h een plasje doen? Ik zou niet weten hoe! Het zal wel op een dode moment zijn dat hij dat gedaan heeft (pitstop/startopstelling)

Of tijdens pace-car situaties... Aha! Dat is de verklaring. Hij doet in zijn broek, gaat hard op de remmen staan denkend 'verdammd noch mal, nicht wieder!' en dan knallen ze op hem langs achter. :+ :D :D

Raceboy
09-06-2004, 12:50
da is nu geen toeval meer he. Vandaag op nascar.com:
Marty,

I'm sure that you've been asked this question before, but I've never heard anything about it so I will ask you. I know these drivers try to hydrate themselves before and during a race.

What happens when they have to...use the restroom? With all the liquids they intake, they're going to sweat a lot of it out, but do they have to go when they're in a long race? Stupid question I guess, but I am curious.

That's not a stupid question at all. Matter of fact, I'd venture to say it's the most-asked question in all of motorsports. More often than not, drivers will sweat those fluids out. But if they do happen to experience an uncontrollable urge to go, they simply go.

A.J.
09-06-2004, 17:03
Originally posted by Huudo
Ikke achter het stuur nog nooit in de broek gedaan. :D :D

en uw passagiers ??? :D