PDA

View Full Version : Persbericht MSE SPa Euro Race


mse
03-06-2004, 21:00
MSE zal aanstaande zaterdag met beide wagen aanwezig zijn met een onuitgegeven piloten trio.
De BMW met Kurt Raes, Serge Cassiers krijgen het gezelschap van Jef Van Samang.
Peter Beckers verschijft van de BMW naar de Mondeo en zal samen met Peter Vandelm en Christophe burrick de 4 uur race afwerken.

Beide wagens willen in deze race binnen de punten eindigen en de teamleiding kiest dan ook resoluut voor standvastigheid.

De BMW krijgt een 3,2 L motor wat extra koppel oplevert, de Mondeo die vandaag een chakedown deed in Zolder om het aangepaste motormanagement en de remmen te testen is klaar voor de 4 uur race.

Driesco
03-06-2004, 21:33
Veel succes mannen.

R.T.
04-06-2004, 08:44
Veel Succes mannen, we duimen!

Mika 2000
04-06-2004, 21:15
Hoop op een goed resultaat, wens ik jullie al het beste toe...
En Marnik, take good shots mate....tot morgen

Mika 2000
04-06-2004, 21:20
Originally posted by Driesco
Veel succes mannen.
Driesco Uw afbeelding is die niet te groot??? 730x...
Moet het niet 500x... zijn
Wel knap gedaan hoor, ik zeg het u maar he...

mse
04-06-2004, 22:07
278 shots al gemaakt een paar mooie van de corvette en de mazda

Driesco
04-06-2004, 22:11
Originally posted by Mika 2000
Driesco Uw afbeelding is die niet te groot??? 730x...
Moet het niet 500x... zijn
Wel knap gedaan hoor, ik zeg het u maar he...

Ja, maar ik kan da niet aanpassen. Zal wel een nieuwe maken. Wel lastige mensen hier zulle, ge zijt den 5de die me er op attent maakt :) Moest het nu nog storen ik zou zeggen, maar ja...

Marnik
05-06-2004, 22:38
8h20 einde van de race voor de Mondeo.
9h30 einde van de race voor de BMW.

mse
05-06-2004, 22:44
8h20 einde van de race voor de Mondeo.
9h30 einde van de race voor de BMW.

Zeer jammer maar dit is het lot van beide MSE wagens. Peter Vandelm die de race als eerste starte kon al vlug aansluiten bij de top 3 van de TA wagens. De wagen kon het tempo van 2.35 perfect aanhouden. Net na het innemen van de 2de plaats TA sloeg het noodlot toe. Geen aandrijving meer klonk het door de radio, één van de steekassen heeft het begeven.
Wat mooie had kunnen eindigen wordt afgesloten in mineur.
Peter Vandelm " zeer spijtig is dit. de wagen reed perfect en het tempo kon vlot aangehouden worden. Spijtig dat dit zo moet eindigen.... we hadden er nochthans veel van verwacht."
Serge Cassiers die de eerste stint voor zijn rekening nam werkt een perfecte relay af. De pitstop verloopt zoals gepland, Kurt neemt over en meld al in de eerste ronde dat de motor rookt. Pitstop is het gevolg met opgave tot gevolg. Om verder onheil te vermijden wordt de wedstrijd gestaakt. Op het moment was een mooie 2de plaast TB het deel van de BMW.
Kurt " dit is pech hebben, een nieuwe motor en een prima oportuniteit om punten te pakken voor het klassement"