PDA

View Full Version : MAK karting 19 juni


Speesman
10-06-2004, 01:07
Op zaterdag 19 juni ist alweer een mache van de MAK, deze keer in Aalst.
Ik zal zeker van de partij zijn (uiteraard :D ). Ben er ook al vandaag eens gaan oefenen, samen met Hans en Joris. We hebben namelijk meegedaan aan een 2uurs race (georganiseerd door de karting zelf). Tot onze verbazing zijn we zelfs nog 4de geeindigd.

Vind wel dat het parcours me heel goed ligt. Heb op einde toch een redelijk snelle tijd kunnen neerzetten die vrij vanboven in de beste maand/jaar tijden staat :cool:
Ben dus eens benieuwd wat het gaat geven met de MAK.

redje
10-06-2004, 10:05
Originally posted by speesman
Op zaterdag 19 juni ist alweer een mache van de MAK, deze keer in Aalst.
Ik zal zeker van de partij zijn (uiteraard :D ). Ben er ook al vandaag eens gaan oefenen, samen met Hans en Joris. We hebben namelijk meegedaan aan een 2uurs race (georganiseerd door de karting zelf). Tot onze verbazing zijn we zelfs nog 4de geeindigd.

Vind wel dat het parcours me heel goed ligt. Heb op einde toch een redelijk snelle tijd kunnen neerzetten die vrij vanboven in de beste maand/jaar tijden staat :cool:
Ben dus eens benieuwd wat het gaat geven met de MAK.
Als ge die laatste tijd (51,9) ook tijdens de race kunt rijden, dan zal het moeilijk worden om u van de overwinning te houden. :o

Trouwens ik vind die 4de plek niet zo slecht, voor een eerste keer en gezien de eerste twee de Mobil-teams waren. :cool:

FastFons
10-06-2004, 11:19
Originally posted by redje
Als ge die laatste tijd (51,9) ook tijdens de race kunt rijden, dan zal het moeilijk worden om u van de overwinning te houden. :o



Ik ben er ook nog om de boel omzeep te helpen eh :d

FF

snelle
10-06-2004, 18:34
het wordt tijd dat het de 19de juni zal zijn...
dat blokken voor die stomme exaampjes komt er toch langs men oren uit. en ik denk dat dit geld voor alle 'blokkende' piloten
na 3 weken 'stilzitten' is het tijd om er eens stevig tegenaan te gaan! -> lees: extra veel gas te geven
niet waar, raceboy? :)

see you all :cool: :bye:

kartmonster
10-06-2004, 19:46
snelle,
ik kan da alleen maar bevestigen.
Ma ik heb pech, ik heb diene zaterdag nog een zwaar exaam en de maandag ook nog eentje :frusty:

Ma ik rij wel de zaterdag bij wijze van ontspanning. ;)
Ma ik vind da alle studenten 2 rondes voorsprong moeten krijgen.
Omda wij toch al de afgelopen weke fysieke en mentale arbeid hebben moeten leveren :D :cool:

Breezz
10-06-2004, 19:48
Originally posted by kartmonster

Ma ik vind da alle studenten 2 rondes voorsprong moeten krijgen.


Akkoord :D

snelle
10-06-2004, 19:53
Originally posted by kartmonster

Ma ik vind da alle studenten 2 rondes voorsprong moeten krijgen.
Omda wij toch al de afgelopen weke fysieke en mentale arbeid hebben moeten leveren :D :cool:

ik vind dat gio dat eens in het algemeen reglement mag zetten.
zo een extra punt:
- voor elk afgelegd examen tussen 2 wedstrijden van het MAk karting kampioenschap krijgt de betrokken piloot 10 seconden voorsprong. :D

aangezien het bijna verkiezingen zijn en om er een beetje in te kome... zullen we er om stemmen??? :+

Speesman
10-06-2004, 19:58
Originally posted by snelle
ik vind dat gio dat eens in het algemeen reglement mag zetten.
zo een extra punt:
- voor elk afgelegd examen tussen 2 wedstrijden van het MAk karting kampioenschap krijgt de betrokken piloot 10 seconden voorsprong. :D

aangezien het bijna verkiezingen zijn en om er een beetje in te kome... zullen we er om stemmen??? :+

Als ik al mijn afgelegde examens van de voorbije jaren in rekening mag brengen, ben ik gewonnen zonder te karten denk ik ;)

Raceboy
10-06-2004, 19:59
Originally posted by Breezz
Akkoord :D Tga hier wel over echte examens he meiske, Het middelbaar tellen we daar ni mee mee :p

redje
10-06-2004, 20:28
Originally posted by speesman
Als ik al mijn afgelegde examens van de voorbije jaren in rekening mag brengen, ben ik gewonnen zonder te karten denk ik ;) Ik zou dan ook wel vooraan staan ze. Maar dan moet t wel 20sec voorsprong worden, indien ge voor dat vak geen tweede zit had. :o

flugel
10-06-2004, 20:32
Originally posted by kartmonster
snelle,
ik kan da alleen maar bevestigen.
Ma ik heb pech, ik heb diene zaterdag nog een zwaar exaam en de maandag ook nog eentje :frusty:

Ma ik rij wel de zaterdag bij wijze van ontspanning. ;)
Ma ik vind da alle studenten 2 rondes voorsprong moeten krijgen.
Omda wij toch al de afgelopen weke fysieke en mentale arbeid hebben moeten leveren :D :cool:

Euh... ontspanning en dan nog voorsprong krijgen... Duidelijk dat het blokken nie zwaar genoeg is ;)

flugel
10-06-2004, 20:39
Net op een ander forum gevonden "Als we P&P maar achter ons houden, kwestie van een goede zaak te doen in het kampioenschap." Sommigen hebben blijkbaar duidelijke objectieven voor de volgende koers.

Wij van P&P komen ons gewoon amuseren ;)

Speesman
10-06-2004, 20:44
Originally posted by flugel
Euh... ontspanning en dan nog voorsprong krijgen... Duidelijk dat het blokken nie zwaar genoeg is ;)

Die studenten van tegenwoordig zijn niets meer gewoon :+

kartmonster
10-06-2004, 20:50
pff, gelle zijt gewoon jaloers :D

euh Speesman, mensen die kiezen om later zelf les te geven aan studenten, daar telt da ni voor :D ?

P&P racing heeft toch ook ne student in het team dus... gelle kunt er alleen maar van profiteren.

redje
10-06-2004, 20:51
Originally posted by flugel
Net op een ander forum gevonden "Als we P&P maar achter ons houden, kwestie van een goede zaak te doen in het kampioenschap." Sommigen hebben blijkbaar duidelijke objectieven voor de volgende koers.

Wij van P&P komen ons gewoon amuseren ;)
En ik heb objectieven: zo goed als mogelijk presteren. :p Of is dat verboden in de MAK?

flugel
10-06-2004, 20:54
Originally posted by redje
En ik heb objectieven: zo goed als mogelijk presteren. :p Of is dat verboden in de MAK?

totaal nie... ne mens moet toch iets doen eh ;)
Wel ff zeggen dat Calamitas aan de leiding staat in 't klassement, en dus denk k dat dat het team is waar je voor zult moeten eindigen ;)

kartmonster
10-06-2004, 21:01
Middelbaar telt wel mee vind ik. we gaan ni egoïstisch. studenten horen een front te vormen.

snelle
10-06-2004, 21:20
Originally posted by kartmonster
studenten horen een front te vormen.

gaan we met alle studenten in blok rijden ofwa? een front, en niet -studenten erachter :D

redje
10-06-2004, 21:33
Originally posted by flugel
totaal nie... ne mens moet toch iets doen eh ;)
Wel ff zeggen dat Calamitas aan de leiding staat in 't klassement, en dus denk k dat dat het team is waar je voor zult moeten eindigen ;)
Voor calamitas eindigen in het klassement is zowaar onmogelijk. Individueel eigenlijk ook hoor, zeker gezien de puntentelling, maar ik ga voor the next best thing, wat de vierde plek is, achter Dave en jullie twee. Want jullie kloppen in het klassement zal, zonder pech, niet lukken.

Driesco
10-06-2004, 21:59
:) goe bezig mannen wait and see. Hiere genen student

Speesman
10-06-2004, 23:45
Originally posted by Driesco
:) goe bezig mannen wait and see. Hiere genen student

Driesco, gaat ge ook meerijden in Aalst (dat was toch uw thuis circuit he)?

Driesco
11-06-2004, 07:53
Ben nog niet zeker omwille van het feit dat de loge open is voor de Historic GP. Als ik kan meedoen zullen jullie me wel zien verschijnen, en als dat zo is zal ik samenrijden met Ben van Nolen, was reeds voor Antwerpen afgesproken.

Raceboy
16-06-2004, 20:47
Zou het ni handig ijn als ze ons inschrijvingen zouden bevestigen?

Driesco
16-06-2004, 20:53
Ik rij mee samen met Ben.

Giovanni
17-06-2004, 22:36
Originally posted by raceboy
Zou het ni handig ijn als ze ons inschrijvingen zouden bevestigen?
Normaal antwoord ik op iedere mail.
Voor TufTuf racing heb ik deze keer nog geen inschrijving ontvangen.
Betekend dit dat jullie ook komen ?

Hier is de voorlopige inschrijvingslijst :

Calamitas 1
Calamitas 2
Calamitas 3
De Paddock Racing
Full Throttle Racing
Marginals of Malines
MediKristal
The Old Men
Sleepend Wieleken ( met Joris i.p.v. Wiffe )
Gemo Racing
DD Racing

Nog genoeg plaatsen vrij dus.
Breng iedereen maar mee die aan een stuur kan draaien
( liefst in de juiste richting uiteraard :D )

Raceboy
17-06-2004, 22:54
Originally posted by Giovanni
Normaal antwoord ik op iedere mail.
Voor TufTuf racing heb ik deze keer nog geen inschrijving ontvangen.
Betekend dit dat jullie ook komen ?
)

dat betekend dat het inschrijfgedoe op de website ni werkt.

ja wij doen mee.

JV1
20-06-2004, 01:00
Originally posted by Giovanni
Normaal antwoord ik op iedere mail.
Voor TufTuf racing heb ik deze keer nog geen inschrijving ontvangen.
Betekend dit dat jullie ook komen ?

Hier is de voorlopige inschrijvingslijst :

Calamitas 1
Calamitas 2
Calamitas 3
De Paddock Racing
Full Throttle Racing
Marginals of Malines
MediKristal
The Old Men
Sleepend Wieleken ( met Joris i.p.v. Wiffe )
Gemo Racing
DD Racing

Nog genoeg plaatsen vrij dus.
Breng iedereen maar mee die aan een stuur kan draaien
( liefst in de juiste richting uiteraard :D )

Giovanni, vorig jaar vondt ik het wel leuk dat ik met jullie mee mocht rijden met de 4u race als er nog is zo een race is ben ik weer van de partij!!!! lijkt mij leuk voor herhaling....... :D

Speesman
20-06-2004, 01:29
Calamitas heeft zich goed in de kijker gereden deze race. En bovendien hebben we 2de plaats gehaald, dus lopen we verder uit in het kampioenschap.

Ik ben tevreden!! Langer verslag volgt morgen of zo (moet nu snel gaan slapen, want morgen al terug karting race).

Witte
20-06-2004, 11:53
Ik heb Pascal vervangen in het De Paddock Racing team.
We begonnen niet al te best : (slechts) een 13e kwalificatietijd (met kartnr 13 :) ). BRI racing pakte met Ben Van Nolen de pole.
Werner nam de start en kon al na 3 bochten 4 plaatsen goedmaken. 5 minuten later reed hij al in een 6e stelling.
Op het half uur nam ik het stuurwiel van Werner over. Uiteindelijk nog 1 plaats kunnen winnen, waardoor we 5e geeindigd zijn.
Het was een toffe en spannende race. Plaatsen 1&2 en 4&5 zaten tijdens het eerste half uur steeds binnen 1 seconde van elkaar.

kartmonster
20-06-2004, 12:43
Ondanks onze laatste plaats.
Toch rot geamuseerd op dat circuit.

Vooral de strijd in de voorste posities was plezant om te zien.
Was zelfs spannender om te zien, dan de huidige formule 1.

Giovanni
20-06-2004, 21:26
Originally posted by kartmonster
Was zelfs spannender om te zien, dan de huidige formule 1.
Klopt volledig !!!
Ik heb gisteren een schitterende, harde maar faire wedstrijd gezien.
De amusementswaarde was onvoorstelbaar hoog.
Zou ik de televisiestations eens opbellen om de TV-Rechten te kunnen verkopen ;)

Speesman
20-06-2004, 22:55
Wij als teams willen dan wel een deel van de TV-rechten he :)

Zoals beloofd een iets langer verslag. Omdat ik de week voor de race al een clubrace had meegereden in Aalst (samen met Hans en Joris) had ik wel hoge verwachtingen voor deze race. Podium zat er zeker in. Dat het team van Ben en Driesco zeer moeilijk (lees onmogelijk :) ) te kloppen zou zijn, wisten we al, maar daarbuiten was alles mogelijk.

Tijdens de kwalifs merkte ik het voordeel van de parourskennis heel goed. Ik kon iedereen voorbijgaan. Toen ik Jurgen van Calamitas 3 voorbijreed heb ik teken gedaan dat hij moest aanpikken. Met resulaat. Halverwege de kwalifs stond Calamitas 1 eerste, Calamitas 3 mooi 2de op 0.1s en daarachter was een gat van meer dan een halve seconde. Het zag er heel, heel mooi uit. Uiteindelijk reed Ben nog nets iets sneller zodat we 2de en 3de staan op de startgrid. Karel ging de start nemen, maar kwam moeilijk in het ritme. Jurgen ging hem onmiddellijk voorbij (en nam zelfs eventjes de leiding over!!) en ook Flugel kon hem voorbij gaan. Ook Joris kon hem inhalen, maar Karel kon hem terug inhalen. Er vond een paar keer haasje over plaats. Halverwege nam ik het stuur over en lag ik 6de (t Sleepend Wieleken was naar 2 opgeschoven door goede taktiek van de wissels). Paddock maakte een wissel, dus die ging ik direct voorbij en ook Calamitas 3 was geen probleem. Toen lagen we dus 4de, op een goeie 10s van een treintje met Breezz en Hans. Dat kunnen dichtrijden en tot mijn verbazing ze ook allebei kunnen inhalen. Het was zeer moeilijk om hun achter mij te houden. Ik zat namelijk zeer slecht in de kart (Karel had het stoeltje te ver naar achter gezet) en maakte veel fouten. Maar het lukte toch, we eindigden als 2de, heel nipt voor t Sleepend Wieleken en P&P Racing. Hierdoor lopen we ook weer wat uit in het kampioenschap.

De winnaars van deze race werden Ben en Driesco. Zij waren echt niet bij te houden!!! Ik vond het echt wel een bloedstollende race met veel positiewissels. Hopelijk vinden er nog zo plaats dit seizoen!!

Giovanni
20-06-2004, 23:47
Ik heb ondertussen de punten herberekend.
Je kan ze raadplegen op de site (http://users.skynet.be/makkarting2004) .

Het zal geen verrassing zijn dat Dave nog steeds aan de leiding staat in de pilotenrangschikking en Calamitas 1 leidt de dans in het team kampioenschap.
Ze hebben dit zelfs gepresteerd zonder een overwinning !!!
Dit om maar aan te geven dat het er best spannend aan toe gaat en dat regelmaat duidelijk loont.
Nog 4 wedstrijden te gaan en alles is nog steeds mogelijk ...
Zal BRI Racing nog meer wedstrijden komen domineren ?
Zal Calamitas 1 nog in de fout gaan ?
Zal de pilotenwissel bij 't Sleepend Wieleken z'n vruchten afwerpen ?

Allemaal vragen waar we de rest van het kampioenschap antwoord op willen krijgen ;)

FastFons
21-06-2004, 16:33
Ok, we hebben nog niet gewonnen, maar zonder de foute startopstelling in Machelen was het er toch niet ver naast geweest...
Ik merk echter wel dat ik trager word ten opzichte van de rest van het deelnemersveld. Ik heb dit jaar buiten de MAK kartings en de CKC nog niet in een kart gezeten en dat komt duidelijk naar boven in mijn prestaties. Misschien in het vervolg toch wat meer oefenen indien mogelijk. Het belooft in ieder geval nog een zeer spannend seizoen te worden!

FF

flugel
21-06-2004, 16:41
Volgens mij zijn Calamitas 1 zo goed als kampioen dit jaar, 10 punten achter is echt wel veel... zonder pech van hen niet meer in te halen zelfs ;)

Onze wedstrijd verliep vrij goed, juist het resultaat viel wat tegen, slechts een 5de chrono, maar we stonden wel aan de "goede" kant van de piste, waardoor we direkt 3de lagen, dan wat in gevecht geweest met Joris en Karel (vrij hard, maar sportief :D) en uiteindelijk er toch wat afstand van kunnen nemen... Bij de wissel lagen we 2de, maar zoals verwacht was Dave vrij snel in Aalst en konden we die 2de plaats niet houden, ook de 3de plaats ontglipte ons, alhoewel dat zeer nipt was ;)

Soit, volgende keer beter... op het mickey mouse circuitje van Hasselt ;)

Breezz
21-06-2004, 19:56
Giovanni, het is misschien nog vroeg maar toch: kan er duidelijkheid komen in verband met de volgende karting? Ik heb al een paar keer Bilzen horen vallen in plaats van Hasselt... :confused:

Giovanni
21-06-2004, 21:16
Originally posted by FastFons
Ok, we hebben nog niet gewonnen
Begrijp me vooral niet verkeerd, dit was positief bedoelt.
Jullie staan aan de leiding door regelmaat, dit is duidelijk heel belangrijk !!!

Originally posted by Breezz
Ik heb al een paar keer Bilzen horen vallen in plaats van Hasselt... :confused:
Dat heb je inderdaad goed gehoord.
Aangezien er steeds +/- 15 inschrijvingen zijn zie ik een probleem ontstaan in Hasselt.
Daar mogen we maar met 12 karts starten.
Wie moeten we dan uitsluiten.
Daarom dat ik ga uitkijken naar een andere locatie om toch met 15 te kunnen rijden.
Bilzen is één optie.
Jullie horen ( of lezen ) het van zodra ik zekerheid heb.

flugel
21-06-2004, 21:47
Maakt der geen soep van eh... aan 't begin van 't seizoen was der een wedstrijdkalender met de circuits op, das al ene keer anders geweest, 'k hoop dat het weer niet van dat is.

Giovanni
21-06-2004, 21:50
Originally posted by flugel
Maakt der geen soep van eh... aan 't begin van 't seizoen was der een wedstrijdkalender met de circuits op, das al ene keer anders geweest, 'k hoop dat het weer niet van dat is.
Heb je dan een voorstel op welke manier we enkele teams kunnen laten afvallen ?
Vergeet niet dat we ze nadien terug nodig hebben hé.

flugel
21-06-2004, 21:53
Originally posted by Giovanni
Heb je dan een voorstel op welke manier we enkele teams kunnen laten afvallen ?
Vergeet niet dat we ze nadien terug nodig hebben hé.

Had er van in het begin van het seizoen bij gestaan dat er in Hasselt maar plaats was voor maximum 13 teams stelde dat probleem zich niet.

Gewoon volgorde van inschrijving volgen...

Raceboy
21-06-2004, 21:59
Originally posted by flugel


Gewoon volgorde van inschrijving volgen...

gezellig als ge juist op reis zijt als gio de uitnodigingen stuurt he.

flugel
21-06-2004, 22:01
Originally posted by raceboy
gezellig als ge juist op reis zijt als gio de uitnodigingen stuurt he.

euh :D wedstrijd is op 17 juli... staat al een half jaar op de site ;)

Speesman
22-06-2004, 01:32
Bilzen ligt op 10 min rijden van Hasselt, dus veel problemen zou dat niet opleveren denk ik. Zeker omdat er niet zal afgeweken worden van de datum van 17 juli (dit is toch zo hé Gio??).

Breezz
22-06-2004, 13:08
Originally posted by speesman
Bilzen ligt op 10 min rijden van Hasselt, dus veel problemen zou dat niet opleveren denk ik. Zeker omdat er niet zal afgeweken worden van de datum van 17 juli (dit is toch zo hé Gio??).

Mja... De kalender stond toch op voorhand vast en veel mensen doen mee omdat de kalender hen aanstond. Hij is al is veranderd, dus liefst geen twee keer. Volgorde van inschrijven volgen kan perfect...

snelle
22-06-2004, 13:21
Originally posted by Breezz
Volgorde van inschrijven volgen kan perfect...

of je schrijft je in via de site en dat bereikt de giovanni niet...
resultaat jij had je tijdig ingeschreven, maar omdat er iets misgelopen is met het inschrijven via de site, mag je niet meedoen omdat je te laat bent ingeschreven.

wat ga je dan doen??
tegen een ander zeggen van sorry je kan toch niet meedoen, want e ris iets misgelopen met een andere inschrijving?
de volgorde van inschrijven gaat dus niet perfect e :frusty:

Breezz
22-06-2004, 13:25
Heeft Tuftuf zich in het begin niet ingeschreven voor het volledige kampioenschap?

kulgan
22-06-2004, 13:50
ik dacht niet dat dit mogelijk was...
Volgens de site kan je je pas inschrijven voor de volgende wedstrijd na de volgende?

kartmonster
22-06-2004, 14:23
Originally posted by kulgan
ik dacht niet dat dit mogelijk was...
Volgens de site kan je je pas inschrijven voor de volgende wedstrijd na de volgende?

Ja, zo is het.
Daarom schrijf ik mij meteen de dag na een wedstrijd terug in. zodat ik er zeker bij ben. :D

Het nadeel van internet is dat er altijd iets kan verloren gaan :(

Ma in mijn geval nog niet gebeurt...

kulgan
22-06-2004, 14:55
heb mij voor alle zekerheid ook al direct ingeschreven...
maar in principe kan hetmij of mijn teamgenoot (weer vervanger) niet veel schelen waar het doorgaat....

Hasselt is al ver voor ons...

flugel
22-06-2004, 16:43
Ik snap eigenlijk heel het verhaal niet goed... er zijn 12 teams die al aan alle wedstrijden hebben meegedaan... is het dan niet logisch dat de teams die zich al een heel seizoen engageren voorrang krijgen? Of zie ik het helemaal fout... het kan toch niet zijn dat de kalender opnieuw wordt aangepast voor enkele okkasionele teams.

redje
22-06-2004, 20:33
Voor die 10 minuten dat we langer moete rijden, krijgen we een groter en toffer circuit, hoewel het me verre van ligt.
En Hasselt is al zo'n klein circuit.

Witte
22-06-2004, 22:13
Het speelt toch geen rol waar er gereden word. Ik denk dat de meesten onder ons rijden voor het plezier (en plezier en rijden om te winnen kan best). Degene die niet rijden voor het plezier hebben volgens mij de opzet van het kampioenschap niet goed begrepen.
Als er een probleem rijst omdat het een of het ander niet goed uitkomt, dan zal Giovanni dit wel naar best vermogen trachten op te lossen.
Ik vind persoonlijk dat we blij mogen zijn dat Giovanni dit wil organiseren. Anders zou ik, en nog wel enkele anderen dit jaar niet in een kart gezeten hebben.

Driesco
22-06-2004, 22:20
:applaus:

Wherever we go, just say hello.
Inderdaad mannen en vrouwen, er is inderdaad een kalender, maar als organisator ( en ik kan het weten ) heb je zelf niet altijd alles in de hand. Zo vragen bepaalde kartings bv een voorschot en minimum bezetting. Als Gio dat aantal niet haalt dat kan de MAK alles zelf bijleggen. De reden dat bv Action Kart moet wijken voor een ander circuit zal hij niet bewust doen, maar kan wel één of andere reden hebben.

Voor zover mogelijk zullen we ook blijven deelnemen.

Giovanni
22-06-2004, 22:48
Bedankt Geert en Dries voor jullie vertrouwen.

De reden van het mogelijke uitwijken naar een andere locatie is simpelweg om zoveel mogelijk mensen tevreden te houden.
Bij het opstellen van de kalender heb ik er rekening mee gehouden dat er ook geregeld mensen uit limburg afzakken om mee te komen rijden.
Bijgevolg wou ik absoluut 2 wedstrijden in die regio.
Action kart was op dat moment een bewuste keuze omdat ik er van uit ben gegaan dat er wel enkele mensen op vakantie zouden zijn op die datum.
Blijkt dat ik daar in de fout ben gegaan en dat de meesten toch reeds toegezegd hebben om die datum te willen deelnemen.
Ik wil absoluut het karakter van het kampioenschap niet aantasten en voel me dus verplicht om een circuit te zoeken waar meer mensen kunnen meerijden.
Waar wordt er toch zoveel ophef over gemaakt ?
Ik organiseer dit voor jullie, niet voor mezelf !!!
Het doet me goed dat de meesten me steunen in de keuzes die er tot hier toe gemaakt zijn maar stel me ook vragen bij diegenen die ze afkeuren.

Giovanni
22-06-2004, 22:50
Ik zal het nogmaals herhalen, ik wil wedstrijden organiseren waar zoveel mogelijk mensen plezier aan beleven.
Enkelen om vooraan te rijden en hun kunnen te tonen, enkelen om achteraan mee te rijden en evenveel plezier aan te beleven.
Dat is het enige wat volgens mij belangrijk is.
Ik hoop hiermee reeds velen plezier te doen en zou deze groep enkel willen uitbreiden.
"Hoe meer zielen, hoe meer vreugde"
Laten we nu deze zinsloze discussie eindigen !!!

kartmonster
23-06-2004, 09:44
Bravo giovanni, :applaus:

Das goed gesproken
Waar ge ook met ons gaat rijden, we zullen u volgen.

En zeg nu zelf, dit is het best georganiseerde MAK kampioenschap in jaren.

Speesman
23-06-2004, 13:44
Originally posted by kartmonster
Bravo giovanni, :applaus:

Das goed gesproken
Waar ge ook met ons gaat rijden, we zullen u volgen.

En zeg nu zelf, dit is het best georganiseerde MAK kampioenschap in jaren.

Idd, volledig mee eens!!

flugel
23-06-2004, 19:15
Bon... eerst wil ik eens reageren op de opmerking van al dan niet voor de fun, ik ben de eerste om toe te geven dat ik graag win, als daaruit de conclusie getrokken wordt dat we het niet voor de fun doen vind ik dit een laag bij de grondse opmerking.

Wat de verandering van circuit betreft, aan het begin van het seizoen heb ik aan Giovanni gezegd dat die 2 (!) circuits in de zomer vrij klein zijn, toen was dat geen probleem. Nu ineens blijkt van wel... dan vraag ik mij af waarom. Maar blijkbaar kan/mag dat niet.

Ik begin een totaal andere indruk te krijgen...

P&P racing

Werner333
23-06-2004, 21:20
Ik ook Flugel.
Eerst maak je van je oren omdat we in Antwerpen op een Monaco parcours rijden waar we zeker brokken gingen maken en inhalen niet mogelijk is. Nu is het andersom. Nu wil je perse op zo een parcours rijden. Make up your mind.

Giovanni: knap werk man. Keep it up.

flugel
23-06-2004, 21:25
Originally posted by Werner333
Make up your mind.



Hebbek ook gedaan ;)

Werner333
23-06-2004, 21:27
OK :)

flugel
23-06-2004, 21:28
Originally posted by Werner333
OK :)

Yup, wij hebben beslist der rest van het seizoen forfait te geven.

Giovanni
23-06-2004, 21:57
Laten we deze discussie nu eindelijk stoppen a.u.b. !!!

Ik heb Bart reeds een mailtje gestuurd om dit verder met hem persoonlijk af te handelen.

Bedankt aan iedereen voor jullie onvoorwaardelijke steun.
Dat is voor mij een belangrijke drijfveer om verder te gaan op de ingeslagen weg.
Ik blijf ervan overtuigd dat we samen dit kampioenschap verder kunnen uitbouwen naar een nog mooier geheel.

Laten we nu eindelijk stoppen met discussieren a.u.b. !!!
Ik vraag jullie dan ook om NIET meer te replyen en deze treat een natuurlijke dood te laten sterven.