PDA

View Full Version : Wie verkoopt er polycarbonaat ruiten in het Antwerpse?


RaceFan
11-06-2004, 14:18
Wie verkoopt er polycarbonaat ruiten/panelen in het Antwerpse?


Thx!
Gert

RaceFan
11-06-2004, 14:25
BTW, in het technisch reglement spreekt men niet over de dikte vd plaat;

18. De zij- en achterruiten mogen door policarbonaat worden vervangen. Er mogen openingen worden
gemaakt in de zijruiten, maar enkel met het doel om de cockpit te ventileren. Deze openingen moeten minimaal
voldoen aan de FIA-normen en mogen niet de hele oppervlakte van de zijruiten beslaan. Het zicht moet naar
alle zijden gevrijwaard blijven. Het zicht van buitenaf in de wagen moet mogelijk zijn. Op de zijruiten mag niets
worden aangebracht tenzij, in witte letters (type Arial Bold) met een minimumhoogte van 5 cm, de namen van
de piloten, de nationaliteitsvlag van de piloten, de eventuele overwinningssticker(s) en de eventueel
verplichte publiciteit. Op de achterruit mag enkel een strook van 8 cm worden benut.

Welke dikte gebruik je best voor een achterruit, zonder dat deze begint te wapperen en rekening houdend met het feit dat de voorste zijruiten vervangen zijn door netten en dat er dus vrij veel windcirculatie is...

Lemans
15-06-2004, 00:38
Ik heb wel een adres in het Mechelse

Johan

Pat
29-06-2004, 02:41
Probeer eens bij Rallyshop Spiessens te Antwerpen.
Ik kan echter het juiste adres niet vinden.

RaceFan
29-06-2004, 11:29
Pat,

Bij Piessens zijn we dikwijls gaan shoppen, maar ze hebben geen kunststof ruiten.

@Lemans, ik heb je een paar weken terug geantwoord via PM. Ik weet niet of je het goed ontvangen hebt.

In ieder geval hebben we onze achterruit gevonden bij een firma op de steenweg Mechelen /Leuven in Boortmeerbeek.

Case closed

Eygmar
29-06-2004, 19:20
kernenergiestraat in wilrijk,als men van de krijgslaan er inkomt
juist voorbij garage 2000 aan de L kant,daar hebben ze het in voorraad en kan men het zelfs op maat laten maken
naam van firma vergeten maar kunt er niet voorbijrijden
succes