PDA

View Full Version : Nickname verandering


Scapa
12-06-2004, 17:49
Even melden dat jullie mij vanaf heden niet langer onder de nick "stijnconinx" kunnen vinden maar wel als "Scapa". Dit even om misverstanden te vermijden :)

Scapa,

mod @ DePaddock

BODI
12-06-2004, 20:15
Moet uwe 'nick' dan niet zijn "scapa, formerly known as stijnconinx" :D a la prince en puf diddy :cool:

Maarten
12-06-2004, 21:31
en hoeveel krijgt meneer coninx om reclam te maken :D

Scapa
12-06-2004, 22:59
Originally posted by Maarten
en hoeveel krijgt meneer coninx om reclam te maken :D

Aangezien het om zo'n groot bedrag gaat ga ik er geen details over vrijgeven. ;)

:D

yvdp
13-06-2004, 09:12
kwist ni dat da mogt, uwe nickname aanpasse ;)

Mark
24-10-2004, 23:05
Marshal is niet meer.........vanaf heden gewoon onder mijn roepnaam namelijk Mark. Reden? Tijden veranderen ;)

Sennake
25-10-2004, 07:15
Originally posted by Mark
Marshal is niet meer.........vanaf heden gewoon onder mijn roepnaam namelijk Mark. Reden? Tijden veranderen ;)

Betekent dit dat je je marshall-overall aan de haak hangt Mark?

Mark
25-10-2004, 12:36
Originally posted by Sennake
Betekent dit dat je je marshall-overall aan de haak hangt Mark?

Ja, na de Race Promotion Night gaat de overall aan de haak..............om hem daar in maart 2005 weer vanaf te halen :D

De Reden? Ik schaam me er niet voor om een sterke mening te hebben en die ook openbaar te maken. Ik wil simpelweg voorkomen dat hetgeen ik schrijf en intik op De Paddock wordt gezien als het standpunt van de Marshals. Vandaar dat ik vrolijk onder eigen naam verder ga. Onkruid vergaat niet ;)

Megane
25-10-2004, 16:23
Originally posted by Mark
Ja, na de Race Promotion Night gaat de overall aan de haak..............om hem daar in maart 2005 weer vanaf te halen :D

De Reden? Ik schaam me er niet voor om een sterke mening te hebben en die ook openbaar te maken. Ik wil simpelweg voorkomen dat hetgeen ik schrijf en intik op De Paddock wordt gezien als het standpunt van de Marshals. Vandaar dat ik vrolijk onder eigen naam verder ga. Onkruid vergaat niet ;)

Innige deelneming met het heengaan van marshall. ;)

Ze zullen hem niet temmen de fiere vlaamse leeuw. oh dat is hier niet van toepassing zekers, gij zijt van over de meet. :D :D