PDA

View Full Version : Coast Racing op Liberty TV


fordje
13-06-2004, 12:05
Na het programma "Verborgen Verleiders" op TV1 is het Coast Racing Team opnieuw te bekijken in een schitterend TV-initatief, ditmaal op Liberty TV. :applaus:

In de vorm van een reality-programma zijn in diverse afleveringen de activiteiten in en rond het team op schitterende wijze in beeld gebracht.
Hierbij worden niet alleen de piloten en de wagen in de belangstelling gezet, maar ook alles anders wat reilt en zeilt rond het team.

Prettige en minder prettige momenten, plezier, spanning en emotie, het is allemaal mooi gebracht in deze reportagereeks.

Eerste aflevering van deze reeks is vandaag, 13juni, te bekijken op LIBERTY-TV. :gas:
Uitzending om 11.00 (dat was dus daarstraks dus al..), 16.00 en 18.00.
Zeker kijken !! :bye:

Thomaske
13-06-2004, 13:17
Ik zal tegen de klok van 18.00uur afstemmen naar Liberty Tv om eens een kijkje te nemen. 16.00 uur zal niet gaan want dan is de aankomst van LeMans.
Mijn mening over het programma zal nog wel volgen

pipo
13-06-2004, 13:51
heb de aflevering gisteren al gezien

Dragonfly
14-06-2004, 00:22
Heb de repotage gistere al gezien en kmoet zegge, tis ni slecht maar kan beter. Vind het precies zowa gespeeld en zowa derover. Maar hoe meer de belcar op tv komt hoe beter natuurlijk wanneer komt de volgende aflevering??
En ik kom er zelf ff in :D :cool: dus zo slecht is het nog niet ;) :+

Thomaske
14-06-2004, 07:08
Dragonfly ik denk er juist hetzelfde over maar het is wel mooi dat ze dit een kans geven om op TV te komen en wie weet gaat er nog meer komen, laten we hopen

Baron
15-06-2004, 11:54
Originally posted by Dragonfly
Heb de repotage gistere al gezien en kmoet zegge, tis ni slecht maar kan beter. Vind het precies zowa gespeeld en zowa derover. Maar hoe meer de belcar op tv komt hoe beter natuurlijk

Idd; sommigen (neen, ik ga geen namen noemen) kunnen zich serieus aanstellen voor de camera. :rolleyes:
Het programma is een soort van docu-soap over Coast Racing, maar de publiciteit voor de Belcar is natuurlijk mooi meegenomen. ;)

flugel
16-06-2004, 18:20
Originally posted by Baron
Idd; sommigen (neen, ik ga geen namen noemen) kunnen zich serieus aanstellen voor de camera. :rolleyes:
Het programma is een soort van docu-soap over Coast Racing, maar de publiciteit voor de Belcar is natuurlijk mooi meegenomen. ;)

Mja, ik kan mij wel voorstellen dat er veel mensen een idee hadden van "is dit autosport?"
Leek meer op een ordinair café ;)

Belle
16-06-2004, 20:10
Weet er iemand of er daar nog een herhaling over is deze week? Want ik heb het jammer genoeg moeten missen.

I had my mind set on a particular Formula 1 race you see! :D