PDA

View Full Version : 3 maanden vakantie :D:D

airco
23-06-2004, 19:38
Eventjes alle werkende mensen op dit forum jaloers maken .... Den airco heeft vandaag zijn 3 maanden vakantie mogen ontvangen ....

Geslaagd in eerste zittijd .... Maw ... Tot ergens rond den 20e september ben ik in vakantie .....

Bonne chance aan diegenen die
- de dagelijkse files gaan trotseren ....
- hard gaan werken op hete zomerdagen
- gaan verzuipen in stress en overuren .....

Ik zal een kaartje sturen :+

Zo dit moest er na een zware examenperiode ff uit .... De vele weekjes met gemiddeld 4 uur slaap per nacht hebben resultaat geleverd :)

tot zover deze over-enthousiaste post ;)

Voor diegenen die mee willen vieren .... Deze avond is er in Antwerpen een goei eligia-feestje ;)

The Interceptor
23-06-2004, 19:45
ik heb te vrijdag nog men laatste examen :(

Maar dan wordt er ook hard gefeest ze:
te vrijdag al direct een vat van paar maten :D
en zaterdag naar de City Parade ...

en te woe weet ik of ik drie maand verlof heb, maar normaal gezien wel denk ...

Feest ze zou ik zeggen ;)

marcel
23-06-2004, 19:54
ik heb vrijdag ook mijn laatste examen :(

en met al die pro forma's mag ik er zeker van zijn dat ik er in september ook ga hebben :(

laurent
23-06-2004, 20:13
Proficiat aan airco, en good luck aan de rest ;-)

Bart.Vandecavey
23-06-2004, 20:17
Proficiat Airco!

Scapa
23-06-2004, 20:27
Morgen laatste examen, volgende week zaterdag (terwijl ik op Nürburgring ben) is het proclamatie. Ik vrees voor mij andermaal geen 3 maanden vakantie...

yvdp
23-06-2004, 22:29
Morgen weet ik of ik mijn diploma middelbaar onderwijs krijg of niet ;)
Lekker spannend :)

pompierke
23-06-2004, 23:11
Originally posted by airco
Eventjes alle werkende mensen op dit forum jaloers maken .... Den airco heeft vandaag zijn 3 maanden vakantie mogen ontvangen ....

@Airco : ik heb een heel jaar vakantie, mijn werk is ook mijn hobby, allee werken dat heb ik nooit gevraagd, ik heb een plaats gevraagd en na 25 jaar heb ik die nog steeds. :D :D :D
groetjes en geniet ervan.

A.J.
23-06-2004, 23:35
vakantie?? wat is dat????

marcel
23-06-2004, 23:57
Originally posted by A.J.
vakantie?? wat is dat????

een of andere mythe... :p

Ottooke
23-06-2004, 23:59
Over een week weet ik of ik afgestudeerd ben of 2e zit heb. De eerste examenreeks was zonder buizen, nu nog hopen dat de 2e reeks even goed is geweest.
Voor de mensen die 3 maanden vakantie hebben, geniet ervan. Voor de mensen die 2e zit hebben, neem een maand vakantie en begin dan te blokken met een fris kopke.

Gilles
24-06-2004, 07:25
Dinsdag krijg ik te horen dat ik mij "heel goed heb ingezet" en met glans geslaagd ben. Het zou er ook niet aan mogen mankeren, als je een jaar voor een tweede keer doet! Achja, nu begrijpen we tenminste waarover die hele wiskunde gaat :). Dus ik zal ook wel een goede vakantie hebben. Hij begint alvast niet slecht, met een "snoepreisje" naar een of ander Duitse stadje in de Eifel ... :D

Maarten
24-06-2004, 07:52
Originally posted by Scapa
Morgen laatste examen, volgende week zaterdag (terwijl ik op Nürburgring ben) is het proclamatie. Ik vrees voor mij andermaal geen 3 maanden vakantie...

ge weet dat ik solidair ben ;)

er zijn nog zekerheden, een tweede zit is er daar één van :D

Scapa
24-06-2004, 10:47
Originally posted by Maarten
ge weet dat ik solidair ben ;)

er zijn nog zekerheden, een tweede zit is er daar één van :D

Elk jaar dezelfde misère :frusty:

yvdp
24-06-2004, 19:47
YES, ik ben erdoor ;)
En nu feesten maar :p

Thomaske
24-06-2004, 21:32
Vandaag laatse xmen gehad en vanaf 10.05uur volop aan het feesten geweest. Nu ff thuis en deze nacht tegen 00.00 trug weg voor door te feesten bij iemand zijn thuis. Nu kan het nog want dinsdag pas mn resultaat...

Oneliner
24-06-2004, 21:33
bibi ook
Joepie :)

Raceboy
24-06-2004, 21:35
Originally posted by yvdp
YES, ik ben erdoor ;)
En nu feesten maar :p

TWord is tijd da ge aan uwe doop begint te denken volgend jaar. :D

Ik zelf mag in september nog eens terugkomen. Maandag weet ik hoeveel.

DJ Scorpio
25-06-2004, 09:03
Hoezo maar 3 maanden vakantie... :confused: student zijn is toch het heel jaar door vakantie vieren en feesten... toen ik in het hoger onderwijs zat (lang geleden) was dat toch het geval, enkel vlak voor en tijdens de examens was het effe afzien en hard werken maar voor de rest... :D

Wacht maar tot je eens gaat werken dan besef je maar al te rap dat het studentenleven een eindeloze vakantie was... geniet er dus maar goed van... :+

yvdp
25-06-2004, 15:19
Originally posted by raceboy
TWord is tijd da ge aan uwe doop begint te denken volgend jaar. :D

ik voel me ineens niet goed worden ;):p
Morgen ga ik trouwes naar de infodagen van KDG :)

The Interceptor
25-06-2004, 16:54
ik vandaag ook men laatste gehad, wel ne moeilijke, maar who cares, 't is gedaan :D

straks naar een vatje, en morgen van 's middags toch zondagmorgend naar Gent (Cityparade: prépary, parade & afterparty :p)
Als ge iest doe, moete da ineens fatsoenlijk doen he :D
Was trouwens wel heel content toen ik vandaag las dat Armin van Buuren er ook zal zijn .. feeesje

En dan te woensdag kunnen we nog eens naar leuven om de puntjes te horen, maar 't zal wel gelukt zijn denk!

The Interceptor
30-06-2004, 15:03
Kheb vandaag mijn punte ook gehad, en .... ook drie maanden verlof :D whoohoo

Frits
30-06-2004, 15:27
Ik heb gisteren mijn rapport gehad, en maar 2 maanden vakantie. Maar dat is ook genoeg :D .

Sennake
30-06-2004, 16:26
Originally posted by airco
- gaan verzuipen in stress en overuren .....

Wowow... ik "werk" dus wel bij den "ABL" eh :D :D :D

Oneliner
30-06-2004, 16:33
Originally posted by Sennake
Als gij even "hard" moet werken als mijn papa... ;)

TiBo
30-06-2004, 17:54

Het Algemeen Belgisch Leger zoals de 'bleukes' zeggen, ... of is het het Armée Belge/Belgisch Leger? ;)

Belle
30-06-2004, 18:18
En ik heb ook vakantie tot 7 oktober (dan begint de vervangingspool voor het Onderwijs pas) want ben met onderscheiding geslaagd voor m'n examens van de Avondschool! Dus...woohoo! Vanaf september enkel nog stage en dan kan ik mezelf officieel leerkracht noemen! Al geef ik al anderhalf jaar les...maar soit...

En ik wil iedereen hier een dikke proficiat wensen die erdoor is!
En degene met herexamens, laat de moed niet zakken, ga in juli eens stevig uit de bol zodat je er in augustus kunt invliegen! ;)

Sennake
30-06-2004, 18:19
Originally posted by TiBo
Armée Belge/Belgisch Leger

Dat is het ja, maar wij zeggen meestal "arm Belgisch leger" :D

Gilles
30-06-2004, 20:09
Originally posted by Gilles
Dinsdag krijg ik te horen dat ik mij "heel goed heb ingezet" en met glans geslaagd ben.

"U heeft goed gewerkt, maar dat wist u al zeker", aldus de leerkracht toen ik mijn vroegere klaslokaal had betreden ... 71,3 %, niet slecht eigenlijk.

FastFons
02-07-2004, 01:37
Hier ook 3 maand verlof, al bij al ging het nog vrij makkelijk dit jaar, 0,3 percent te weinig voor onderscheiding.
Nog een jaarke groepT en ik ben er vanaf, het einde komt in zicht.

FF

Maarten
02-07-2004, 07:18
hier geen drie maand verlof, wel de kleinste tweede zit ooit, drie vakken, maar ik heb hem toch gevierd

Ottooke
02-07-2004, 15:22
En hier geen enkele maand verlof. Ik ben namelijk afgestudeerd :) Gedaan met school, het werd tijd. En na mijn vakantiewerk op zoek naar een job als informaticus.

pompierke
02-07-2004, 15:52
Originally posted by Ottooke
En hier geen enkele maand verlof. Ik ben namelijk afgestudeerd :) Gedaan met school, het werd tijd. En na mijn vakantiewerk op zoek naar een job als informaticus.

Proficiat Ottooke,

taart is goed bij de Touring van 11/7.
Veel succes met het zoeken naar een job.

Mark
02-07-2004, 17:14
Originally posted by pompierke
Proficiat Ottooke,

taart is goed bij de Touring van 11/7.
Veel succes met het zoeken naar een job.

Zeer goed gesproken Pompierke, vooral dat van die taart :D

@Ottooke,
Welkom in het echte leven, de weekenden op Zolder zullen je dierbaar worden ;)

dulu
03-07-2004, 12:52
Dat is het ja, maar wij zeggen meestal "arm Belgisch leger" :D

Awel Sennake ge slaat de nagel op de kop :D

ik ben zelf ook "werknemer" in die "firma" en het is triestig om te zien welke noodzakelijke plannen voor modernisering in de "kast" worden geduwd wegens "budgetaire maatregelen"

PR dat is blijkbaar het enige wat nog telt, defensiedagen, open-doors etc.. maar om niet te ver van deze thraed af te wijken...
er zijn er in de ABL genoeg die nog werken.
Zeker als je een brigade steunt die om de haverklap volk mag leveren voor Kosovo, Afganistan, etc..., om daar de :fight: partijen op andere gedachten te brengen.....

Maar hoe dan ook wat je ook doet en waar je ook mee bezig bent voor iedereen een prachtige vakantie toegewenst of ze nu 3 dagen, 3 weken of 3 maanden duurt, dus laat de zon maar komen :cool:

Scapa
17-09-2004, 16:51
Den deze is dus geslaagd voor z'n tweede zit. 2de Lic dit jaar en daarna werken...

Netforce_1
17-09-2004, 19:31
Proficiat Scapa!
En dat ge ons nog veel heugelijk nieuws moogt brengen :o

Raceboy
17-09-2004, 19:36
Originally posted by Scapa
Den deze is dus geslaagd voor z'n tweede zit. 2de Lic dit jaar en daarna werken...

'werken'? :D :+

Scapa
17-09-2004, 19:50
Originally posted by raceboy
'werken'? :D :+

Toch hard doen alsof eh :D