PDA

View Full Version : Nieuwe vrouw in de F1??


RoBByNiO
17-10-2001, 14:49
Er gaat een zekere Sarah Kavanagh zal een evaluatie krijgen als MOGELIJKE testrijder bij McLaren. Wie kent er deze dame?

http://www.sutton-images.com/news/latest/kavanmcl01/.html

dailyf1.com:

McLaren, the former champion team, is reportedly evaluating Irishwoman Sarah Kavanagh for a test role next season.

Kavanagh, 28, has gained useful experience driving late 1990’s model Grand Prix cars in Euro Boss, a UK-based amateur Championship tailored for older machines purchased directly from the teams.

She has also been given a vote of support by F1 Boss Bernie Ecclestone, but most importantly proven herself physically having undergone tests in McLaren’s ‘white room’ driver centre in Woking. McLaren has used this facility for Mika Hakkinen and David Coulthard in the past, and senior officials said the results were ‘very good’.



‘There is nothing in her results that suggest that Sarah could not drive a Formula One car right away,’ said McLaren International managing director Martin Whitmarsh.

Previously it has been considered women are physically inferior to men in crucial areas to drive Formula One machinery, particularly in the forearms for heavy steering.

Kavanagh would become the first woman to enter F1 in an official role since Italian Giovanna Amati, who raced for Brabham in 1992 but bowed out early in the season.

‘Last month Bernie Ecclestone told me to never give up and he was right,’ added Kavanagh.

‘As a huge Ayrton Senna fan it was always my dream to drive for McLaren, and hopefully that might now happen.’

McLaren’s official tester will be Austrian Alexander Wurz next year – Kavanagh could be signed as a development driver to work alongside him.



Dat ze senna-fan is kan je zien op de fotos van bovenstaande URl, haar helm lijkt er veel op


Tzou neig zijn een vrouw in de F1!

Sennake
17-10-2001, 18:12
Ik heb ze een jaar gelden al aan de paddock-leden voorgesteld en voorspeld dat ze wel eens de volgende vrouw in de F1 zou kunnen worden. Waar of niet Werner en Mario???

airco
17-10-2001, 18:32
idd sjust!!

vooral op PR-vlak zou dit een monster-stunt zijn!!

airco

Sennake
17-10-2001, 18:41
En ze ziet er nog appetijtelijk uit ook :-)

RoBByNiO
17-10-2001, 20:28
een jaar ben ik heir nog niet dus kon ik niet weten

kennen jullie haar kwaliteiten?

Bernie
17-10-2001, 21:21
jong wat zijt gij me toch iets........ een jaar geleden bestond de paddock nog nie in deze vorm. Toen moesten we het nog doen met de pits, en het is da wat Sennake bedoeld of zijt ge nu echt nie slimmer ?????????????????

RoBByNiO
17-10-2001, 21:28
bernie waar wil je naartoe?

airco
17-10-2001, 21:30
depaddock bestond toen al wel!!

al moet ik zeggen dat we toen nog niet deze graad van professionalisme hadden!!! depaddock in huidige vorm staat sinds Mei!!

airco

Bernie
17-10-2001, 21:48
oeps da wist ik niet, maar wat deed dan iedereen bij de pits ?????
als er toen al depaddock bestond.........

airco
17-10-2001, 21:58
mja oorspronkelijk is het begonnen met ne man of 5 van sport24!! waarbij we probeerden om sport24 nog een beke op te kalfateren!! toen hadden we maar een heel simpel board zonder smilies enzow (is ondertussen weeral meer dan een jaar geleden)!! en veel te weinig users (eerst 5, daarna 20 ofzow). Dan zijn we verhuisd naar depaddock.f2s.com. waar we ongeveer hetzelfde board hadden als dit (nog wel andere kleuren enzow)Dat was rond januari 2001!! en sinds mei 2001 is er dan depaddock.eu!!

airco

Mark
18-10-2001, 00:22
Nou zo goed was Sarah niet in der Jordan 193 tijdens de Boss-serie op Zolder in 2000................maar wel een lekkertje.........:D

Jan
19-10-2001, 13:09
Inderdaad Sennake, over die Sarah hebben we het in een ver verleden al eens gehad, maar ik dacht dat we toen vooral aandacht besteedden aan de "looks" .

Ons forum heette destijds nog ONEList FormuleEEN.
Bestaat daar trouwens nog iets van???

Jan