Log in

View Full Version : Schumi rijdt laatste wedstrijd WK kart !!

Rrubinio
17-10-2001, 22:04
Schumi rijdt laatste wedstrijd WK kart.
Viervoudig wereldkampioen Formule 1, Michael Schumacher, doet op 28 oktober in Kerpen (zijn geboorteplaats) mee aan de slotmanche van het wereldkampioenschap kart. De Duitser heeft sinds zondag, toen hij in de Japanse-Grand Prix zijn negende seizoenszege boekte, vakantie. « Kartraces is voor mij geen inspanning maar een passie. Dat is plezier, vrije tijd en vakantie, want ik sta niet onderdruk ». De wereldkampioen F1 neemt wel enig risico. « Als ik win, zal iedereen dat normaal vinden. Maar als ik niet win, word ik misschien uitgelachen ».
Bron: Metro

Werner333
17-10-2001, 22:07
Tof dat hij dit aandurft.
Nu nog zien wat hij ervan terecht brengt.

RoBByNiO
17-10-2001, 22:11
cool!

rijden er nog andere bekenden mee?

airco
17-10-2001, 22:11
kzijn ies benieuwd wat dat gaat geven!! moe wel is fun zijn peisek om schumi tussen goei karters bezig te zien!!!! want ok ieder jaar is er da evenement met vanalle racers in parijs Bercy!! Maar echt top-karten is dat toch niet he (das zo ongeveer gelijk onze kart-meetingskes mee depaddock :D :D :D )!!!

niet dat ik verwacht dat em gaat winnen zene, just curious!!

airco

Bernie
17-10-2001, 23:52
In ' t weekend op Eurosport nog gekeken naar de karting in Monaco. 't Was de moeite zelfs J. Herbert deed mee verder nog morbidelie, deradiques en de rest is me nie meer bij gebleven. Sorry als ik de namen fout schrijf ik deed mijn best

Alain
18-10-2001, 09:23
Ik ben benieuwd. Hij zal het moeten opnemen tegen oa. Liuzzi, Fore, Beggio, Orsini en Manetti. De laatste twee zijn ex wereldkampioenen en de eerste twee hebben zowat iedereen overvleugeld dit seizoen.
Afwachten wat het geeft...

Bart.Vandecavey
18-10-2001, 09:36
ik heb gelezen dat hij intensief aan het trainen is met Jos Verstappen.

RoBByNiO
18-10-2001, 17:30
een heleboel fotos van Michael Schumacher te kart en ook andere vind je op :

http://www.sutton-images.com/news/latest/schukart01/.html (http://)

er zijn er een aantal schitterende bij!