PDA

View Full Version : depaddock.eu hervormen


airco
17-10-2001, 22:48
ok,

we hebben de voorbije weken al een paar wijzigingen uitgevoerd aan het forum!!! Maar blijkbaar zijn de wijzigingen niet perfect, of worden er nog nieuwe forums gevraagd zoals een forum met alle posts over US-motorracing.

daarom vraag ik aan iedereen die het iets kan schelen om hier zijn layout van het forum eens te posten

nu ziet het forum er min of meer zo uit
--formule1
--formule1
--f1-history
--andere autosporten
--rally-forum
--belcar-forum
--autosport algemeen
--The paddock-community
--geplande ontmoetingen
--voorbije ontmoetingen
--Stuffis generalis
--spam-forum
--sport algemeen
--modelbouw-forum
--informatica-forum
--babes-forum
--f1-quiz
--games-forum
--admin-corner
--vraag aan admin's

dus post ongeveer op dezelfde manier zoals je graag zou hebben dat depaddock eruit moet komen zien!! en post ook de nodige argumentatie!!!

<hr>
<hr>

en dan nog een vraagje uit interesse!! als depaddock.eu een heuse autosport-website zou worden (forum blijft er een onderdeel van natuurlijk)!! welke dingen zijn dan absoluut noodzakelijk!! welke goeie ideeën heb je zelf in gedachten!! welke site is een site zoals je hem graag hebt!! zou je eventueel willen meewerken als newsposter????

Ik loop de laatste tijd met veel ideeën rond, en daar is een website er 1 van!! Maar als ik iets doe, dan wil ik wel dat het goed is!! daarom dat ik deze vragen stel!!!

airco

Werner333
17-10-2001, 22:56
Hier gaan we

-formule1
--formule1
--f1-history
-andere autosporten
--rally-forum
--belcar-forum
--autosport algemeen
-The paddock-community
--ontmoetingen
-Stuffis generalis
--spam-forum
--sport algemeen
--modelbouw-forum
--informatica-forum
--babes-forum
--paddock-quiz
--games-forum
-admin-corner
--vraag aan admin's

Een forum voor de ontmoetingen en de F1 kwis naam veranderen naar de paddock kwis.
Verder heb ik ja gestemd voor een apart US-autosport onderdeel, maar blijkbaar wordt er op dit moment niet veel US gepost vandaar dat ik het niet vermeld heb.

En aan de site wil ik ook wel actief meewerken. Fotokes zeker en misschien nog meer.

Finish
18-10-2001, 13:18
Hulp voor de site nodig ? Count me in.

Forum ---> Van 'paddockmeetings' een subforum maken onder 'stuffis generalis' ipv een forum op zich. Mocht er een site komen kunnen we de voorbije meetingen bijvoorbeeld daar onder klasseren ipv er een heel forum van te maken.

Is een er een 'project' mogelijk waarbij men bijvoorbeeld over alle autosporttakken een menuutje plaats op de site en verschillende members dan artikeltjes kunnen plaatsen ?
(ik had gedacht aan een systeem als tweakers.net)

Wat foto's betreft: Is er ergens op dit forum geen plaats voor enkele banners ? Bovenaan en onderaan de pagina lijkt er me toch plaats genoeg te zijn, en als je afkomt met de drukbezochte status die paddock nu toch wel heeft verworven, denk ik dat er toch enkel sponsors zouden geinteresseerd kunnen zijn.

Meer zelfs, als er banners zouden komen ga ik er elke dag op klikken ;)

RoBByNiO
18-10-2001, 17:05
--formule1

--formule1
--f1-history

--andere autosporten

--rally-forum
--belcar-forum
--autosport algemeen

--The paddock-community

-- ontmoetingen alleen: bij geplande ontmoetingen als er een ontmoeting voorbij is, moet die toch altijd gemoved worden naar voorbije! Voorbije ontmoetingen wordt anders toch niet meer van gesproken een maand erna!

--Stuffis generalis

--spam-forum: sport wegdoen, dit kan bij spam gezet worden. Bij sport wordt er toch bijna nooit een thread gepost!

--modelbouw-forum
--informatica-forum
--babes-forum
-- paddock-quiz: sennake zei dat hij rally vragen ging toevoegen enzo. dit is al besproken op een thread
--games-forum

--admin-corner

--vraag aan admin's

Voor de website zou ik wel willen meewerken maar ik moet zelf een eigen website onderhouden dus doe ik niet mee >>> teveel werk anders!

Savi
18-10-2001, 17:16
Ik wil ook wel helpen voor de website, of voor nieuws te posten. Als je me nodig hebt, laat me maar iets weten.

airco
19-10-2001, 17:09
4 reply's is nog nie echt bere-veel om te vergelijken he!!!

uds post ulle mening is plz!!

airco

Joosen
20-10-2001, 16:01
Een Paddock-site is een goed idee en een manier om nog meer volk (en dus nieuwtjes) binnen te krijgen. Ik wil met alle plezier alle Belgische en buitenlandse nieuwtjes die ik te horen krijg bezorgen.

Idee : Maak een onderscheid tussen nieuwtjes en geruchten, op die manier kan je alles (dus ook niet bevestigde dingen) kwijt en kan "De Paddock" misschien met een paar primeurs en scoops uitpakken.

Oneliner
20-10-2001, 22:55
Kwil me alles helpen :)
en over schikking, die ontmoetingen maybe idd beter onder stuffis generalis...

vincentdb2001
20-10-2001, 23:57
Ik wil ook wel helpen voor de website. Als je me nodig hebt, laat me maar iets weten.

Ik vind ook dat het leuk is als je aan iets kan deelnemen, zoals de wedstijd van de mooiste fotos van het sezoen bv. dat de leden van de paddock meer pariciperen.

Rrubinio
21-10-2001, 22:08
Je kunt natuurlijk van alles een nieuw forum maken, voor iedere cup, voor iedere autosport discipline als je wilt. Maar moet je niet alles wat met autosport, maar niet met F1 – Rally – Belcar posten onder AUTOSPORT ALGEMEEN. Dan is ANDERE AUTOSPORT al achterhaald en dus overbodig. Als je het JUISTE forum gebruikt voor de juiste dingen te posten. En niet op het F1 forum afkomt met onnozel dingen zoals (wie weet op welk circuit de 24 uren van Zolder gereden worden of kan mij iemand zeggen waar de Spa Ferrari days doorgaan) en je geeft de dingen een duidelijke titel dan wordt het al heel overzichtelijk en moet je geen 24 forums bezoeken om dat gene te vinden wat je eigenlijk zoekt.
IN HET JUISTE FORUM POSTEN MET EEN DUIDELIJKE TITEL !!!!!!
Nieuw: Belcar is wel ok, maar verder ????

Ben ik te streng ?.

Sennake
22-10-2001, 22:02
Ben grotendeels akkoord met Airco. Ik heb dan ook zeker niet te klagen wat modereren betreft :-)
Ik weet wel dat het modelbouwforum minder posts bezit dan de anderen maar
1) Modelbouw is iets wat ik vooral in de winter doe (ben vandaag al bezig geweest trouwens)
2) Iedereen hier is wel autosport-fan (per definitie) maar daarom nog geen modelbouwer!
Voor de rest vind ik wel dat ontmoetingen een apart forum moet blijven. Stuffis generalis vind ik voor onze paddock ontmoetingen een beetje te "gewoon".
En natuurlijk ben ik steeds bereid te helpen of zelfs "de kar te trekken" waar nodig of gewenst. Samen maken we er iets moois van.

Bernie
23-10-2001, 07:27
ook een goed idee een forum anti-MS en een forum pro-ms.

airco
23-10-2001, 12:46
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eee

dan kunnen we daar evengoe de naam ambras-kot aan geven!!!

lees ff history, en dan ziede wat zulke threads al hebben opgebracht!!! ==> ambras!!

dus kstel een veto tegen zulke forum's

airco

Savi
24-10-2001, 15:37
Waar kunt ge "history" lezen dan ?

airco
24-10-2001, 16:51
ga gewoon eens naar formule 1 forum, en geef onderaan de pagina aan dat em alle threads moet laten zien from last year!!

dan krijgde alle threads die hier al geweest zijn!! Der zijn der verscheidene (pro-contra schumacher) die al boel hebben opgeleverd!! Das waarom ikke daar zo tegen ben!!

airco

Sennake
24-10-2001, 17:49
Grooooooooot gelijk Airco!
I'll back you up 100%!!!

Alain
30-10-2001, 10:38
Awel, mijn voorstel hieronder :

Formule 1
- Formule 1
- F1 History

Autosport Algemeen : hier denk ik dat je bepaalde zaken duidelijker kan centraliseren
- Rally(cross) forum : rally en rallycross
- Autosport Nationaal : alles over de autosport in de Benelux met oa. Belcar
- Autosport Internationaal : alles over de landsgrenzen, US, Fia GT, F3000, DTM, etc

De rest zou ik behouden zoals het nu is.

Werner333
30-10-2001, 22:15
Originally posted by alain
Autosport Algemeen : hier denk ik dat je bepaalde zaken duidelijker kan centraliseren
- Rally(cross) forum : rally en rallycross
- Autosport Nationaal : alles over de autosport in de Benelux met oa. Belcar
- Autosport Internationaal : alles over de landsgrenzen, US, Fia GT, F3000, DTM, etc

Zo had ik er nog niet over gedacht. Een frisse kijk op de zaak.:)