View Full Version : 91ste Tour de France: 2004
Mjah, alles wat te maken heeft met deze editie van de Tour kan in deze thread :)
mijn favoriet is voor dit jaar Janneman Üllrich, de zegereeks van Armstrong mag wel eens verbroken worden.
Ik hoop dat Armstrong er niet in slaagt om voor de 6e keer te winnen, het zou namelijk jammer zijn als De Kanibaal en de anderen die 5x gewonnen hebben hun record kwijtraken.
Helaas kunnen wij in Nederland Sporza niet ontvangen. :(:(:(
het zou inderdaad spijtig zijn, want Armstrong kan volgens mij niet typen aan de palmaressen van al die andere renners.
Op dit moment is Tom Boonen trouwens zijn proloog begonnen :)
Originally posted by yvdp
het zou inderdaad spijtig zijn, want Armstrong kan volgens mij niet typen aan de palmaressen van al die andere renners.
Inderdaad. Eddy Merkx reed een volledig seizoen en probeerde alles te winnen wat hij kon. Tegenwoordig concentreerd men zich alleen op de Toer.
Originally posted by yvdp
[B]Op dit moment is Tom Boonen trouwens zijn proloog begonnen :)
Matige tijd voor Boonen.
mjah, Armstrong zegt wel dat hij heel het jaar door z'n ploegmaats helpt en de ploegmaats hem tijdens de tour.
Maar wat ik enkel hoor van Armstrong is dat hij zich aan het voorbereiden is op de tour...
Inderdaad, voor Armstong telt maar 1 ding en dat is het winnen van de Toer.
Originally posted by FIRE
Helaas kunnen wij in Nederland Sporza niet ontvangen. :(:(:( [/B]
daar is niet veel jammer aan hoor ge moet er de belgische kranten maar eens op nalezen, ( lezersbrieven ) elke dag opnieuw verontwaardigde sportliefhebbers uit alle lagen van de sport die toch zeer veel vragen hebben bij de kwaliteit en kwantiteit van deze zender, en om eerlijk te zijn als ze al eens bvb. een formule 1 wedstrijd live en volledig uitzenden dan is het volle bak gieren van't lachen met de onzin wat de commentatoren soms uitkramen :confused: :o :D
Oneliner
04-07-2004, 11:16
Matige tijd voor boonen? :)
Het is niet omdat je de proloog in de electro tour hebt gewonne dat da in den tour ook kan é.
Hij is de eerste topsprinter in het klassement, wat perspectieven opent voor de eerste week...
jep, en nu maar hopen op een paar goede resultaten van hem hé :)
Originally posted by dulu
daar is niet veel jammer aan hoor ge moet er de belgische kranten maar eens op nalezen, ( lezersbrieven ) elke dag opnieuw verontwaardigde sportliefhebbers uit alle lagen van de sport die toch zeer veel vragen hebben bij de kwaliteit en kwantiteit van deze zender, en om eerlijk te zijn als ze al eens bvb. een formule 1 wedstrijd live en volledig uitzenden dan is het volle bak gieren van't lachen met de onzin wat de commentatoren soms uitkramen :confused: :o :D
Ok, F1 op VRT neem ik niet echt serieus, echter het commentaar tijdens de Tour vind ik een stuk beter dan op de Nederlander. Ook de voor- en nabeschouwingen op voetbalwedstrijen vind ik vaak ook beter en leuker.
voetbal is zelfs overdreven op noxa, maarja het gaat hier over wielrennen hé ;)
commentaar tijdens F1, EK en de Tour is goed op Sporza, de voor en na beschouwing, daar maak ik liever geen woorden aan vuil!
Hebt ge gisteren ook ex wereldkampioen mario chippolini gezien.hij moest aan de start nog de laatste hand aan zijn costuum leggen :D :D :D
hij kwam aan de start met een lange broek uit een stuk. dit mag niet en daarom moest hij deze aan de start nog afknippen.
ik vind mario gewoon een aansteller...
by the way: Armstrong wint , Boonen wint een étape...
dat die man ooit wereldkampioen is geweest...
Originally posted by Supra
by the way: Armstrong wint , Boonen wint een étape...
Da's al in orde, dus.
Wie nog twijfelt dat Armstrong van zijn voetstuk getild gaat worden, is wel heel erg tegen de Amerikaan.
ik ben er niet tegen hoor, en toch twijfel ik ;)
Originally posted by Autofan
Wie nog twijfelt dat Armstrong van zijn voetstuk getild gaat worden, is wel heel erg tegen de Amerikaan.
Elk Voetstuk valt ooit om zele ... Is het dit jaar niet ... dan is het volgend jaar ....
Deze ploegentijdrit zal de tour heus niet beslecht hebben ...
neen tuurlijk niet. Vergeet niet dat de bergen er nog aankomen hé ;)
PorscheGT
11-07-2004, 00:15
woensdag krijgen we al een colletje van 1ste categorie.. en vrijdag krijgen we een hoop van 2de en 1ste dus de bergen beginnen stilaan te naderen :)
Nicki_Mks
17-07-2004, 15:12
Wel, wel, Hamilton uit koers omdat zijn hond gestorven is. Daar kan Michael Schumacher nog eens een voorbeeld aan nemen...
Het is wel een afvalwedstrijd geworden vandaag...:(
Originally posted by Nicki_Mks
Wel, wel, Hamilton uit koers omdat zijn hond gestorven is. Daar kan Michael Schumacher nog eens een voorbeeld aan nemen...
Die hond is ondertussen al wel een week dood he ..... En nu is het plots nodig om daarvoor op te geven. :cool: :rolleyes:
De enige echte reden bij Hamilton is dat hij het niveau in deze Tour niet aankan .... Dan is het makkelijker om nu rap een excuus op te biechten, en met de staart tussen de benen te verdwijnen.
Net daar ligt misschien wel het grote verschil met Schumacher .... Die hoeft helemaal geen excuses te zoeken om eigen falen te verdoezelen. Die presteert gewoon ... zonder meer.
Hamilton is ook de Schumacher van de tour niet hé. Dat is Armstrong blijkbaar.
Mijn twijfels zijn trouwens volledig weg :)
Originally posted by airco
Die hond is ondertussen al wel een week dood he ..... En nu is het plots nodig om daarvoor op te geven. :cool: :rolleyes:
De enige echte reden bij Hamilton is dat hij het niveau in deze Tour niet aankan .... Dan is het makkelijker om nu rap een excuus op te biechten, en met de staart tussen de benen te verdwijnen.
Hij was vorig jaar anders toch wel mooi 4e. Ik begrijp van TV dat hij last heeft van zijn rug, in hoe verre dit waar is weet ik niet.
Originally posted by airco
Net daar ligt misschien wel het grote verschil met Schumacher .... Die hoeft helemaal geen excuses te zoeken om eigen falen te verdoezelen. Die presteert gewoon ... zonder meer.
Ik denk niet dat je wielrennen en autosport kunt vergelijken. Armstrong zou ook winnaar worden met de fiets van RAGT, Schumacher niet met een Minardi.
Rallyloverke
20-07-2004, 12:55
Allez, Mayoke is ook gestopt. Chance dat ik die maar in één van mijn 9 megabike-ploegen heb. Alleen jammer dat ik Basso ook maar in één ploeg heb en serieus op Hamilton heb getipt ... Die staat in 5 of 6 van de 9 ploegen.
Oneliner
24-07-2004, 11:52
Vandaag tijdrit sé. Ondertussen straf nummer van virenque gezien, een sterke amerikaan en een verbazende basso, een goede merckx en enkele spannende ritten...
Benieuwd of T mobile plaats 2 en 3 kunnen pakken...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.