PDA

View Full Version : SRT: Race incident eindigt mooi weekend


joost
05-07-2004, 11:42
Race incident eindigt mooi weekend

Na de warm-up bleek duidelijk dat het werk van de SRT begon te lonen. “ De wagen is in perfecte balans en wat vooral belangrijk is, we hebben een goede set-up die voor alle weertypes bruikbaar is. Het hele weekend is het al wisselvallig dus je kan niet voluit voor één bepaalde set-up kiezen. We leven dus vol vertrouwen naar de wedstrijd toe. Ten slotte mag je ook niet vergeten dat we héél hard hebben moeten werken na Dijon om dit resultaat te bereiken. Het is zodoende een motivatie voor het hele team dat hun werk zijn vruchten afwerpt,” onderstreepte Marc Goossens het vele werk van het team.
De wedstrijd startte op een droge piste en Franz Lamot nam naar gewoonte de start. Maar jammer genoeg bewees een vroeg race incident dat je in autosport naast veel inzet ook een portie geluk nodig hebt.
“ Ik nam een goede start en nestelde me op de rechte lijn in het zog van Anthony Kumpen. Jammer genoeg raakte ik Markus Palttala in de openingsronde en dienden we beiden op te geven. Dit is een ongeval zoals er wel vaker voorkomen maar je wil er natuurlijk niet zelf bij betrokken zijn. Ik vind het ook erg jammer dat ook Markus verdween uit de wedstrijd ” verklaarde een aangeslagen Franz Lamot.
Het SRT team focust vanaf nu op de 24 uren van Spa waar ze willen schitteren.

SRT Presse