PDA

View Full Version : SRT naar de 24u Spa


Mika 2000
09-07-2004, 22:26
Voor het tweede opeenvolgende jaar zal SRT een van de Belgische fakkeldragers zijn tijdens de Proximus 24 uren van Spa. Het team rond Patrick Selleslagh bereikte zonet een akkoord met de verschillende partijen, waaronder huissponsor Ambi Pur, en zal op de startgrid op 31 juli present tekenen.

Achter het stuur van de snelle Amerikaan vinden we naast de Franse piloten Yvan Lebon en Eric Cayrolle ook Marc Goossens en Anthony Kumpen. Alhoewel beiden reeds een rijk gevulde carrière hebben, is het de eerste maal dat ze samen rijden.

Naast de twee Belgen vinden we dus ook twee Fransen op de Corvette. Eric Cayrolle is een ervaren toerisme en GT-piloot die in het verleden al bewees van veel markten thuis te zijn. Yvan Lebon tenslotte kon de wagen tijdens de laatste wedstrijd van de FFSA GT, ofwel het Franse kampioenschap voor GT wagens, al aan de tand voelen. Dat hij nu ook weer deel uitmaakt van het team onderstreept zijn ervaring en prestatie in Dijon.

“ Het is positief dat Marc en ik samen een team kunnen vormen,” legt Anthony Kumpen aan de telefoon uit. “Marc en ik vechten al jaren op de Belgische en internationale circuits en hebben een goede persoonlijke band. Het is dan ook een soort bekroning om samen te kunnen werken. Marc is een toppiloot en ik zal ogen en oren openhouden tijdens de trainingen en de wedstrijd. Ik ben er van overtuigd dat ik, op de Corvette, nog zeker veel van hem kan opsteken,” onderstreept Anthony de kwaliteiten van zijn ploegmakker.

“Onze Franse teamgenoten ken ik niet echt maar de informatie die ik kreeg, was positief. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in,” gaat het jonge Limburgse talent verder.

“ Het zal hard werken worden in Spa daar ik geen gelegenheid meer heb om de wagen te testen maar met dit team moeten we in de Ardense etmaalrace zeker ver kunnen komen.” besluit Anthony het gesprek.

De komende weken zal er in de ateliers van SRT 100% gefocust worden op de Proximus 24 uren van Spa om zodoende een sterk resultaat neer te zetten.

SRT Pers www.selleslaghracing.com

laurent
09-07-2004, 23:23
Goooooooooooo SRT!!

En leuk van AK & MG is samen te zien op een auto.
Benieuwd wie in een zelfde machine de toptijd gaat zetten.