PDA

View Full Version : Online uitzendingen van Raceworld.tv


Mark
12-07-2004, 21:33
Via http://www.raceworld.tv/ is er elke week een praatprogramma over autosport online te bekijken. De uitzending van week 28 gaat over de Euro GT series en de Stealth die mee zal rijden in de race van de Euro Gt's tijdens de Marlboro Masters.

De gasten zijn Rob Knook (Stealth) en Hein Hartman (Euro GT), tijdens het programma komen heel wat oude beelden voorbij. Onder andere van een Ferrari-Porsche Challenge race op Circuit Zolder in de vroege jaren negentig. Ook toen kwam David Hart niet ongeschonden door de eerste linkse ;) :D

Leuk programma waarin de heren heerlijk slap ouwe hoeren over autosport. Presentatie is handen van de twee Eurosport heren, Bert Devies en Rick Bolt..........niet schrikken :D

Rechtstreekse link: http://www.raceworld.tv/content/newsContent.asp?pid=96

Programma duurt 48 minuten en is opgedeeld in 4 stukken van 12 minuten. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering................

FIRE
12-07-2004, 21:57
Programma is inderdaad best goed.

Speesman
12-07-2004, 22:10
Heb net al deel 1 bekeken. Best wel leuk!!!

Brecht
13-07-2004, 16:37
Ik heb gisteren het eerste deel gekeken. Maar vandaag wou ik de andere delen kijken maar jammergenoeg waren er problemen met de server en kan ik nu niet kijken. :(

Greetzz.. Corvetteboy

Mark
15-07-2004, 22:15
Vandaag de nieuwe uitzending met Jan Lammers en Tom Coronel, niet echt een centraal thema dit keer maar een beetje babbelen over ditjes en datjes. Er zitten een paar amusante anekdotes tussen..........

Leuke beelden van de Marlboro Masters '97 en diverse FIA Sportscars wedstrijden uit de tijd dat velden nog vol waren. 48 heerlijke minuten "cafe-praat"in een TV Studio. :)

Rechtstreekse link: http://www.raceworld.tv/content/newsContent.asp?pid=207

FIRE
15-07-2004, 22:17
Originally posted by Marshal
Vandaag de nieuwe uitzending met Jan Lammers en Tom Coronel, niet echt een centraal thema dit keer maar een beetje babbelen over ditjes en datjes. Er zitten een paar amusante anekdotes tussen..........

Leuke beelden van de Marlboro Masters '97 en diverse FIA Sportscars wedstrijden uit de tijd dat velden nog vol waren. 48 heerlijke minuten "cafe-praat"in een TV Studio. :)

Rechtstreekse link: http://www.raceworld.tv/content/newsContent.asp?pid=207
Zal hem van het weekend eens bekijken. Heeft Lammers het ook nog gehad over de (donkere? :() toekomst van RfH.

Mark
15-07-2004, 22:20
Het is idd pruimentijd bij Racing for Holland, trouwens de hele uitzending staat bol van de financiële perikelen. Concrete plannen voor de Domes zijn er niet........hij heeft er niks over gezegd. Alleen Petit Le Mans staat nog op zijn programma voor dit jaar.

Bart.Vandecavey
15-07-2004, 22:44
Die Rob Knook heeft die een vod in zijn mond zitten misschien?

Mark
26-07-2004, 20:11
Originally posted by Bart.Vandecavey
Die Rob Knook heeft die een vod in zijn mond zitten misschien?

Een hete aardappel :D

Week 30 is vanaf heden te zien met als gasten Peter de Bruin en Nicky Pastorelli. Niet veel nieuws, wel veel gekeuvel. Ze laten beelden zien van de Euro 3000 op Spa en van de EK Karting Genk 1999.

Met Pastorelli praten ze over zijn Euro 3000 deelname, De Bruin verteld over zijn "kart-imperium" .......wist niet dat die kerel ooit Senna heeft verslagen tijdens een WK karting in Nivelles.

Ach, het is weer 48 minuten ontspannen ;)

Mark
03-08-2004, 22:42
Komend weekend zijn de races van de Euro GT's op Circuit Zandvoort live te zien op raceworld.tv In die race rijden enkele leuke wagens mee zoals de Vipers van Hart en Kuismanen, een drietal Marcos LM 600 en een BMW M3 GTR............

Een aanrader voor de mensen die binnen blijven met dit weer ;)

Op de site staat ook een filmpje van twee konijntjes in een DTM pitbox..........wel nog met vacht :D

FIRE
04-08-2004, 16:51
Originally posted by Marshal
Komend weekend zijn de races van de Euro GT's op Circuit Zandvoort live te zien op raceworld.tv In die race rijden enkele leuke wagens mee zoals de Vipers van Hart en Kuismanen, een drietal Marcos LM 600 en een BMW M3 GTR............
Waar heb je gelezen dat Euro Gt uitgezonden gaat worden?

Mark
04-08-2004, 17:30
In de press release van de euro gt serie:

RaceWorld TV will broadcast from its mobile TV studio on the Euro GT Series paddock during the Marlboro Masters of Formula 3 on August 7 and 8. Drivers’ interviews, races, and reviews will be shown live on the internet site www.raceworld.tv. A link will be made with the Oschersleben race track for live broadcasting of the DTM Superpole and the DTM race.

FIRE
04-08-2004, 17:36
Bedankt.

Begrijp ik hier uit dat DTM ook via raceworld.tv uitgezonden gaat worden?

Frits
05-08-2004, 18:16
Je kan de DTM online volgen op:

Saturday
13:30-14:20 DTM Superpole Oschersleben
Live on internet

Sunday
14:00-15:10 DTM race Oschersleben
Live on internet

Bron: www.raceworld.tv

Mark
24-08-2004, 20:14
Er staan weer twee nieuwe programma's online, opgenomen tijdens de vrijdag en zaterdag van de Marlboro Masters.

De vrijdag aflevering is een wat kleurloze uitzending, die van de zaterdag niet.

In de zaterdag uitzending zijn de gasten: Cor Euser, Duncan Huisman, Patrick Huisman, Rene Snel, Hein Vergeer.

Vooral deel 3 & 4 zijn genieten, Euser op zijn best! Euser geeft trouwens zware kritiek op het beleid van enkele fabrieken jegens DTM en ETCC. Ander nieuwtje is dat Patrick Huisman met grote waarschijnlijkheid een Nascar wagen in de States gaat testen.

Beide Huismannen schijnen het Nascar-virus te pakken te hebben, had ik nooit gezocht achter die twee.

FIRE
25-08-2004, 15:22
Originally posted by Marshal
Vooral deel 3 & 4 zijn genieten, Euser op zijn best! Euser geeft trouwens zware kritiek op het beleid van enkele fabrieken jegens DTM en ETCC.
Inderdaad, DTM was toen dus ook al veel politiek. Het blijft toch jammer dat Euser met zijn LM600 in Spanje rijdt en niet in Belcar. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze ook een wagen runnen voor 2 Spanjaarden. Kom wel tot de conclusie dat Euser niks van politieke spelletjes moet hebben.

BTW Misschien is TelSell wel iets voor Cor Euser. :D


Duncan Huisman zegt dat BMW Nederland niet in staat is om een Nederlands Dealer Team te financieren, daar heeft hij misschien gelijk in. Maar naar mijn mening zouden ze Carly Motors wel meer kunnen steunen. Carly is toch al jaren het toonaangevende team in het privateers kampioenschap.


Originally posted by Marshal
Ander nieuwtje is dat Patrick Huisman met grote waarschijnlijkheid een Nascar wagen in de States gaat testen.

Beide Huismannen schijnen het Nascar-virus te pakken te hebben, had ik nooit gezocht achter die twee.

Dat had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht.

En Cor Euser lijkt inderdaad wel op zo'n Nascar veteraan.


Ik vond dit tot nu toe de leukste uitzending.

FIRE
04-09-2004, 12:18
Nieuwe aflevering met Jeroen Bleekemolen, Michel Bleekemolen en Rene de Boer (persmanager Opel): http://www.raceworld.tv/content/newsContent.asp?pid=258

TommySoprano
05-09-2004, 01:52
Bedankt voor de tip, wel leuk om nog eens Bert Devies te horen en te kijken hoe die mens er nu uitzag. Net zoals ik dacht... :D

Mark
06-09-2004, 23:55
Raceworld Talkshow NL: DTM Zandvoort nr. 2 staat online............met een geweldige blunder in het pauze stukje tussen deel 1 en 2.

Een van de gasten is Lewis Hamilton, de junior van McLaren, die reeds op 13-jarige leeftijd een contract in handen had van Ron Dennis. Bert Devies vraagt in het eerste deel enkele malen naar zijn McLaren contract..........aan de reactie van Lewis is te merken dat ie dat niet leuk vindt.

Lewis (zijn microfoon staat "dicht") plaatst waarschijnlijk een opmerking richting Bert om te stoppen met het vragen stellen omtrent zijn McLaren kontrakt. Bert (zijn microfoon staat nog steeds "open") wringt zich in alle bochten om Lewis weer tevreden te stellen. Reactie van de andere gast, Sebastiaan Bleekemolen: Bert, je weet het weer leuk te brengen :D

De zware crash Nico Rosber in de Formule 3 is ook te zien in deel 2. De sullige dubbelcrash van Duval en Franchi in de eerste bocht na de start zien we ook terug in deel 2.

Dan andere gasten zijn de broertjes Zwolsman, pa stond vandaag in de krant als het ultieme voorbeeld van de slecht werkende Nederlandse wet:"Pluk ze kaal" ;) :D

FIRE
07-09-2004, 17:09
Originally posted by Marshal
Dan andere gasten zijn de broertjes Zwolsman, pa stond vandaag in de krant als het ultieme voorbeeld van de slecht werkende Nederlandse wet:"Pluk ze kaal" ;) :D
De broertjes profiteren er (denk ik) nog steeds van....

Frits
29-09-2004, 21:29
Is de weekelijkse studioshow op raceworld (http://www.raceworld.tv) gedaan?

FIRE
30-09-2004, 16:35
Weet ik niet. Kon helaas geen emailadres vinden op hun site anders had ik ze even gemaild.

Mark
13-10-2004, 20:05
Weer een hele rits nieuwe streaming video's zijn te bekijken op de site..........

Raceboy
13-10-2004, 20:22
Originally posted by Marshal
Weer een hele rits nieuwe streaming video's zijn te bekijken op de site..........

een hele tiret ? :+
die snap je als Nederlander niet he ? :p

Mark
20-10-2004, 19:30
De races van de Historic GP te Zolder zijn nu online te bekijken:
http://212.23.62.55/041015_rw_1 en http://212.23.62.55/041015_rw_2

Trouwens leuk speeltje:
Verander de laatste twee nummers achteraan van de onderstaande URL:
http://cpz.finaleraces.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=2&video=64

Zo kom je heel wat leuke filmpjes tegen, in het bovenstaande filmpje zie je de startcrash van de FRenault 2000 op Zandvoort afgelopen weekend.