PDA

View Full Version : geen files meer

Raceboy
15-07-2004, 21:58
dankzij http://www.verkeerscentrum.be/ . best wel handig om voor het vertrekken nog is te raadplegen.

Guido
15-07-2004, 22:25
Da's allemaal wel heel leuk, maar Wallonië staat er niet op. Als ik naar Brussel moet, is er wel altijd een stukje autobaan in Wallonië bij. En laat nu net daar een ongeluk gebeurd zijn...

Enfin, er is nu sowieso geen file. Leve de vakantie! :D

R@ce@holiC
16-07-2004, 01:34
Originally posted by Huudo
Da's allemaal wel heel leuk, maar Wallonië staat er niet op. Als ik naar Brussel moet, is er wel altijd een stukje autobaan in Wallonië bij. En laat nu net daar een ongeluk gebeurd zijn...

Enfin, er is nu sowieso geen file. Leve de vakantie! :D Is het geen oplossing als ge den expressweg neemt tot hasselt en daar de autostrade neemt ?

Guido
16-07-2004, 22:08
Originally posted by R@ce@holiC
Is het geen oplossing als ge den expressweg neemt tot hasselt en daar de autostrade neemt ?

En dan over de A2 naar Brussel? neen dankje wel. Liever naar Gingelom en in Walshoutem de E40 op, dan wil het nog wel lukken tot Haasrode. Een enkele keer met regen en een ongeluk in Boutersem daargelaten :D

De tijd die ik nodig heb om in Hasselt te geraken, is exact dezelfde tijd die ik nodig heb om in Tienen te zijn. (kan een minuut of 2 verschil opzitten.) Bovendien zijn de lichten op de expressweg dusdanig afgesteld dat ik altijd en overal rood heb én het is een gevaarlijke weg. De mensen die ik persoonlijk ken die er al een ongeluk op gehad hebben, ook dodelijk, zijn niet op 1 hand te tellen. Steeds hetzelfde, ene die van de zijkant komt door het rood en pats erop. :(

Altijd via de oude baan als ik eens over Hasselt moet. ;)

Toch merciekes voor het advies. ;)

Sorry voor de OT. ;)