PDA

View Full Version : www.dealsforwheels.org


ydg
17-07-2004, 14:28
Deze site, gebouwd om potentiële handelspartners te overtuigen te investeren in autosportprojecten, ondervindt een paar levensgrote moeilijkheden.

Hoewel dagelijks bezocht door een twintigtal bedrijven, loopt het fout, waarschijnlijk bij de navigatie... Gemiddeld worden immers slechts tussen 4 en max. 10 pagina's bekeken, daar waar er toch een 40'tal per taal ter beschikking zijn.

Heeft er iemand een idee om de potentiële partners langer en/of gerichter te leiden doorheen de site.

Het gaat hier weliswaar om een commerciële site, maar het staat iedere piloot of medewerker van een team vrij gebruik te maken van de diensten van Deals for Wheels. Dit kost niets zolang geen budget wordt gevonden, daarna commissievergoeding.

Dank alvast voor alle opbouwende reacties / suggesties.

ydg
09-10-2004, 18:42
beetje aangepast...

Guido
09-10-2004, 19:22
Ben even gaan "navigeren" op de site, om eens te kijken en... verloren gelopen. :( Ik kon niet echt een structuur terugvinden en de "home" optie is er niet. Dus ik kon niet terug.

Dan opnieuw geprobeerd en toch een "home" knop gevonden. Dus blijkbaar staat die er niet overal.

Ik zou als suggestie willen geven. Kleinere foto's en tekst, zodat je het geheel op minder pagina's kan brengen. Als je mensen teveel doet klikken, haken ze al snel af.
Probeer eens volgens het principe "boom structuur" te werken. Dit is niet alleen overzichtelijker, maar ook "Google-spider" vriendelijk.

ydg
09-10-2004, 19:31
Bedankt, ik begin er aan.

Raceboy
09-10-2004, 19:32
Ik vind dat de site goed ineen zit. Lekker levendige kleuren en eenf risse look. En het belangrijkste W3C is gerespecteerd.

Enig klein opmerkingske op de contactpagina is de ene URl in het vet de andere half wel half niet. Dat staat zo slordig.

/Edit: heb juist gezien waarom dat gedaan is. mss beter die 4 in een andere kleur ofzo?