PDA

View Full Version : rally van Argentinië

Bart
17-07-2004, 22:42
wat een slagveld en wat een tijdsverschillen: Solberg, Grönholm, Martin en Sohlberg naar huis.

Citroën ruim op kop: Sainz, Loeb + 1'37, Duval +3'57, Hirvonen + 8'44, Rovanpera + 10'39

afwachten of Sainz màg winnen van Citroën...

En als Citroën geen gebruik maakt van (verdoken) teamorders, moet Mitsubishi het misschien nog wel doen!
Gilles Panizzi 8e (= 1 pt voor het pilotenkampioenschap) op 17'08 met zijn WRC en Gianluigi GALLI op 17'37 met zijn Groep N...

Guido
17-07-2004, 23:06
Ik zat net ook naar de tussenstanden te kijken. Niet te doen, niet te doen. :eek:

Het leek vandaag een titanenslag te gaan worden tss Gronholm en Sainz, zo eentje voor in de boekskes waar nog jaren over verteld wordt. Beide verdeelden zowat de scratches met Gronholm een dikke 10 seconden op kop. En dan gaat 'em eraf! De'r scheelt iets met Marcus, zoveel crashes... en Rovanpera dan. 'k weet wel zeker dat Freddy verdikke beter zou doen nu.

Citroën-boys op rozen. Ik hoop dat er geen teamorders komen. Sainz verdient het om te winnen - en mijn prono ook :D Als dit de eindstand wordt en Loeb wordt 2de, dan neemt 'em hier een deftige optie op de titel. De 3 naaste volgers out en hem zo goed als het volle pond. Staat ie bijna 20 punten los.

Op rally-racinglive.com (http://rally.racing-live.com/en/) zijn de foto's terug te vinden hoe de toppers aan hun einde kwamen. Martin is er heel deftig afgegaan. Tegen 180km/u. op een recht stuk. Er schiet niets meer over van de Focus. :eek: Beide werden naar het ziekenhuis gevoerd uit voorzorg maar niets gebroken. Ook een WRC is een veilige machine om in te crashen.

Bart
18-07-2004, 10:42
Originally posted by Huudo
Ik hoop dat er geen teamorders komen. Sainz verdient het om te winnen
Volgens Loeb en Frequelin gaat Sainz Loeb NIET moeten voorlaten. (interview Champion's) ;)

Guido
18-07-2004, 21:14
het ziet er idd zo naar uit. Met nog 2 specials te gaan, Sainz nog altijd riant op kop. :)

Resultaat prono zal iets later gepost worden. Huudo = ziek. :(

Rallyloverke
19-07-2004, 13:00
Duval staat nog maar 5 puntjes achter Martin in de stand, en dat is meteen de derde stek in de rangschikking van het WK momenteel.

Sainz heeft dan eindelijk zijn 26ste WK-zege te pakken! :)