Log in

View Full Version : Wie gaat er naar de 24 H ?

The Leader
22-07-2004, 20:53
Ik alleszinds voor het 4e jaar op rij, ( en de 6e keer in totaal) van vrijdag avond tot zondag avond.

Vive les 24 heures.

Nicki_Mks
22-07-2004, 21:22
Nope. Veel te duur voor evenveel spektakel als volgende maand in Zolder. Alhoewel het feit dat ik op 31/7 in Florida zit er ook wel voor iets tussen zit... ;)

Brecht
22-07-2004, 21:49
Ik ga Zaterdag naar Spa.

Greetzz.. Corvetteboy

The Leader
22-07-2004, 21:54
Originally posted by Nicki_Mks
Nope. Veel te duur voor evenveel spektakel als volgende maand in Zolder. Alhoewel het feit dat ik op 31/7 in Florida zit er ook wel voor iets tussen zit... ;)

Ja da ge in florida zit begrijp ik, ma kwa 24H zijn die van Francorchamps, wel van een ' ietsje ' hoger niveau als die van Zolder ze.

Ik vind Zolder ook goe he doe ik ook al 4 jaar na elkaar, maar kwa deelnemers veld vind ik Spa toch stukken beter ze, en kwa circuit ook.

Autofan
23-07-2004, 23:25
Ik vind Zolder toch beter en vooral véél veiliger.

gunther1
23-07-2004, 23:34
Ik zal er zijn maar dan om te helpen bij RED(Rescue and Extraction for Drivers).4 Dagen lang in de Ardennen

Belle
24-07-2004, 00:12
Ik ga de zaterdag en de zondag naar de 24 uren van Spa en die doe ik dan ook aan één stuk door, want ik zou niks willen missen! :D

Ik ga dan ook naar de 24 uren van Zolder, vanaf de woensdagavond voor de avondtraining tot de zondagavond, daarna ff pitten in de Wheels... ;)

Daartussen Europees Kampioenschap Rally meepikken... Jaja, we gaan voor de race-overload! :cool:

The Interceptor
24-07-2004, 00:23
Ik ga zeker naar de 24 Uren!!
Net terug van het zonnige Corfue, kwou eerst nog vannacht de wagen inspringen om naar Hockemheim te rijden, maar 't zal der nimmer van komen :(

Ik ga de donderdagavondtraining zien, en dan ook vanaf zaterdagmorgend. Hoelang? Dat zal van het weer en de prestaties vd Corvette afhangen ...

En Zolder ga ik ook heen, maar de start zal ik (wegens vakantiewerk) wel moeten missen :(

moore
24-07-2004, 01:18
wij zulle er dus ook zijn vanaf woensdag al ;)

Buzzbomb
24-07-2004, 01:42
Originally posted by Nicki_Mks

Te duur? :confused:

Ik ben er wel in ieder geval :)

Pascal
24-07-2004, 05:17
Voor te duur is er een oplossing. Indien je (voor 12 €) lid was geworden van racb racefan zie www.racb.be kon je bij ING tickets in voorverkoop kopen aan 22 € ipv 28 € en kreeg je het paddock ticket (waarde 28 €) er gratis bij. Dus 22 € voor racefestijn op hoog niveau van woensdag tem zondag vind ik persoonlijk toch niet echt te veel...

C U

Belle
24-07-2004, 14:06
Inderdaad, ik ben ook al een 4 maand lid van Racefan en als je't mij vraagt heb je je 12 euro al heel snel terugverdiend!

fiagt
24-07-2004, 14:48
Ik ga ook 2 dagen, gratis. Verklaring : VIP bij Total, dus zit ik in de Source, echt een mooi zicht daar.

Raceshot
24-07-2004, 19:29
Ik vertrek morgenvroeg al. Eerst vier dagen de ziel uit mijn lijf rijden met mijn koersfiets (ga is proberen La Redoute, Stokeu en andere Ardense bulten op te sukkelen), en vanaf donderdag kruip ik wel ergens rond het circuit.

fiagt
25-07-2004, 21:42
Het circuit van Spa-Francorchamps zal een dagske langer ne lastige gast over de vloer krijgen (lees als : ik :D ). Donderdagavond ga ik namelijk naar de Qualifying Practice Night Session.

Pedro
26-07-2004, 14:12
Ik zal er ook zijn

woensdag, misschien donderdag, zaterdag en hopelijk ook nog zondag

Raceboy
26-07-2004, 14:14
ik zal er ook zijn. Maar om woensdag in Luik te geraken dat zal niet gemakkelijk zijn. Ik vraag me zelfs af of ze alle rijders daar gaan krijgen en dan daarna nog terug. En de autos staan dan in Spa. Logisch :rolleyes:

Maarten
26-07-2004, 23:04
ik kom met benklak en de vrouwen
van vrijdagavond tot zondag
boven aan de bruxelles op de camping buiten de omheining van het circuit, een eerste keer met de ladies, ben benieuwd wat dat gaat geven, zo een paar uur in de nacht met pinten in de volle gietende regen onder een schamel parapluutje in de dubbele linkse zitten en genieten zit er misschien niet in, alhoewel, met benklak en misschien ons aller scapa, moet het wel lukken!
CU there

Mark
26-07-2004, 23:10
Originally posted by Maarten

boven aan de bruxelles op de camping buiten de omheining van het circuit, een eerste keer met de ladies, ben benieuwd wat dat gaat geven

Kun je het wel "stil en rustig" doen? Wij proberen aan de andere kant van de draad van onze nachtrust te genieten :D

Vrijdagavond vanaf 20.00 uur ook present, ergens rond Bruxelles.

Scapa
26-07-2004, 23:35
Originally posted by Maarten
ik kom met benklak en de vrouwen
van vrijdagavond tot zondag
boven aan de bruxelles op de camping buiten de omheining van het circuit, een eerste keer met de ladies, ben benieuwd wat dat gaat geven, zo een paar uur in de nacht met pinten in de volle gietende regen onder een schamel parapluutje in de dubbele linkse zitten en genieten zit er misschien niet in, alhoewel, met benklak en misschien ons aller scapa, moet het wel lukken!
CU there

Was wel genieten vorig jaar, bangelijk gewoon :)

Als gij met de mertes in een tentje kruipt en ik met de twee ladies in een ander kom ik wel af :D

Benklak
26-07-2004, 23:51
Da wordt sinds lange tijd nog eens een goed shaft-weekendje! De race is natuurlijk ook altijd leuk meegenomen! :D

Greetzzz

Raceboy
27-07-2004, 11:05
Gaat er iemand naar Luik morgen? Ik vind het een eetje stom om alleen naar daar te rijden om de rijders te zien. terwijl alle autos in Spa staan.

raceshot 2nd
27-07-2004, 12:38
Vanaf donderdag ben ik te vinden op het circuit in de hoop wat mooie plaatjes te kunnen schieten.

The Leader
27-07-2004, 13:05
Zo te zien gaan er veel paddockers naar de 24 uur, mss kunnen we een meeting doen op zaterdag avond of zo? Let me know.
Tis te hopen dat weer ewa beter is als vorig jaar, voor de koers is da schoon regen, ma voor de toeschouwers, amaai ze.

Cu bye

Stefan
27-07-2004, 13:37
als ik het weer nu bekijk en vooral kijk naar de voorspellingen dan ziet er er super uit komend weekend.

Scapa
27-07-2004, 13:38
Originally posted by Pascal
Voor te duur is er een oplossing. Indien je (voor 12 €) lid was geworden van racb racefan zie www.racb.be kon je bij ING tickets in voorverkoop kopen aan 22 € ipv 28 € en kreeg je het paddock ticket (waarde 28 €) er gratis bij. Dus 22 € voor racefestijn op hoog niveau van woensdag tem zondag vind ik persoonlijk toch niet echt te veel...

C U

Krijg je met je racefan kaart ook gratis paddock als je in Spa zelf nog een ticket koopt?

Raceboy
27-07-2004, 14:20
nee je moest ze vooraf bestellen.

fiagt
27-07-2004, 14:35
Weet iemand dat als je een gewoon entry-ticket gekregen hebt, kan je dan in Spa nog bijbetalen voor in de paddock te kunnen ?

Maarten
27-07-2004, 17:38
volgens mij moet dat wel lukken fia gt, aangezien de prijzen los van mekaar gegeven worden! gewoon vragen en bijbetalen als je je ticket in een bandje laat omzetten

ik ben vandaag mijn ticketten gaan halen bij een ING filiaal, 45euro is het laagste dat ik op deze moment nog gevonden heb wat prijs betreft, voor de proximus aanbieding was ik té laat want dat gaat met overschrijving en opsturen enzo

Belle
27-07-2004, 23:57
nee je moest ze vooraf bestellen.

Jawel hoor, Raceboy. Je kon de tickets in voorverkoop bestellen als je ze vóór 16 juli kocht. Indien je ze later koopt, dus op de dag zelf, heb je nog altijd de mogelijkheid om free paddock te krijgen. Let wel, je moet Racafan zijn en je moest lid geworden zijn vóór 16 juli... Maar als je al lid was, maar geen kaarten vooraf kocht, krijg je dus wel nog de free paddock.

Raceboy
28-07-2004, 00:16
Originally posted by Belle
Jawel hoor, Raceboy. Je kon de tickets in voorverkoop bestellen als je ze vóór 16 juli kocht. Indien je ze later koopt, dus op de dag zelf, heb je nog altijd de mogelijkheid om free paddock te krijgen. Let wel, je moet Racafan zijn en je moest lid geworden zijn vóór 16 juli... Maar als je al lid was, maar geen kaarten vooraf kocht, krijg je dus wel nog de free paddock.

Als je als RACB Race Fan een algemeen inkomticket aankoopt (via www.proximus24hours.com, of een agentschap van ING of INNO), heb je recht op een gratis paddockkaart (waarde = 28 euros)!

staat niets bij van aan de kassa he.

Scapa
28-07-2004, 00:19
Dan kan het zijn dat ik donderdag maar is ga kijken.

Astra-fan
28-07-2004, 15:47
Ik ga ook naar de 24 uren en dit voor de eerste maal.

Probleem is dat ik niet goed weet waar ik mijn wagen ga moeten parkeren. Dit zou zo dicht mogelijk bij het circuit moeten zijn.

Iemand suggesties?

gouwyf
28-07-2004, 16:18
Originally posted by Astra-fan
Dit zou zo dicht mogelijk bij het circuit moeten zijn.

Iemand suggesties?

In de paddock ? :D

Mark
28-07-2004, 17:33
Originally posted by Astra-fan
Ik ga ook naar de 24 uren en dit voor de eerste maal.

Probleem is dat ik niet goed weet waar ik mijn wagen ga moeten parkeren. Dit zou zo dicht mogelijk bij het circuit moeten zijn.

Iemand suggesties?

Nu al moe van het lopen? :D

Gewoon de bordjes volgen, parkeerplaatsen zijn nooit ver van de ingang op Spa.........tis wel betalen.

Gratis kan ook, kwestie van vroeg aanwezig zijn en 500 meter extra lopen voor lief nemen. Richting La Source kun je vanaf de frituur gratis parkeren.

O ja welkom op het forum ;)

A.J.
28-07-2004, 17:47
wat dat parkeren betreft kan je best aan les combes parkeren, toch als je niet persé in de paddock moet zijn. daar parkeer je gratis en moet je maar 500m wandelen tot aan het circuit. Als je op zaterdag middag naar het circuit gaat sta je in de file en moet je toch redelijk ver wandelen. Vanuit les combes is het ook ver wandelen tot aan de paddock maar je ziet de auto's dan toch tenminste rijden.

Bart
28-07-2004, 18:34
Originally posted by Pascal
Voor te duur is er een oplossing. Indien je (voor 12 €) lid was geworden van racb racefan zie www.racb.be kon je bij ING tickets in voorverkoop kopen aan 22 € ipv 28 € en kreeg je het paddock ticket (waarde 28 €) er gratis bij.

Alleen een beetje spijtig dat je dit gratis paddock ticket moet gaan afhalen aan de "Welcome" (file verzekerd op zaterdag) en niet gewoon kan inwisselen aan de ingang van het circuit... maar een gekregen paard kijk je niet in de bek zeker :)

Ik ga vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgend naar Francorchamps.

PorscheGT
28-07-2004, 18:44
op tv vind je ook info over spa, op RTL-TVi vandaag geweest, morgen en vrijdag rond 18u10... :) duurt maar 10 maar vandaag kon je de wagens zien die er stonden in spa, en wat opbouw van teams

S. Claeys
28-07-2004, 20:20
De mannen van RaceSimCentral gaan ook naar de Spa 24H.
Velen niet van Belgie, zelfs van denemarken, UK, duitsland,....

Ze hebben zelf een vlag mee van RSC en hebben 1 uur exclusieve toegang tot de GTR (simulatie game voor de noobs) tent voor een test drive. Je zal ze daar het meeste van de tijd vinden denk ik.

Ik ben er ni, stom werk. :fight: Moet het ganse weekends werken, ja ook 's avonds als je het wil weten,--> ben kok in een restaurant. Verdomme he. Ik word al een bettje ziek. :D

Ik mis gewoon het beste van het beste het ganse jaar.

Amuseer jullie he en vele fotootjes maken en eventueel wat filmpjes.

Bart
29-07-2004, 13:15
Kartboyke heeft dus nog 2 duo tickets te koop => http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=8684

(even afgesplitst van deze thread ;) )