Log in

View Full Version : Bleutooth

Supra
26-07-2004, 17:27
ik heb zopas een nieuwe gsm gekocht. ik wou mij dan ook direct een usb kabel aanschaffen voor mijn gsm maar de prijzen van deze kabel lopen al direct op tot 40 euro. ik heb ook bleutooth aan men gsm en nu vroeg ik mij af als er niets bestond om op je pc aan te sluiten waardoor je contact kan maken met de gsm.
weet iemand hier meer over ???

Megane
26-07-2004, 17:35
Originally posted by Supra
ik heb zopas een nieuwe gsm gekocht. ik wou mij dan ook direct een usb kabel aanschaffen voor mijn gsm maar de prijzen van deze kabel lopen al direct op tot 40 euro. ik heb ook bleutooth aan men gsm en nu vroeg ik mij af als er niets bestond om op je pc aan te sluiten waardoor je contact kan maken met de gsm.
weet iemand hier meer over ???

Als gij ook bluetooth hebt op Uw pc bent gij vertrokken, en anders moet gij een bluetooth kaartje kopen voor ook ongeveer 40€

Mother Goose
30-07-2004, 13:41
Koop u gewoon een USBstaafje met bluetooth onvangst en ge zijt onderweg. Kost u 30€

Supra
30-07-2004, 16:27
ah ok
merci
ik heb het probleem ook al kunnen oplossen door de memory card in en card reader te stoppen.

TiBo
30-07-2004, 18:26
Pas wel op met wat je je aanschaft!

Ik heb zelf een Nokia (7650) en die werkt slechts met een beperkt aantal "Bluetooth dongles". Ik heb zelf een Bluetooth zendertje van MSI en dat werkt perfect.

Lees dus eerst even de commentaren na van het product dat je je wil gaan aanschaffen.