PDA

View Full Version : 24u Spa-Francorchamps: donderdag bijeenkomst?


Guy
25-07-2004, 22:33
Misschien donderdagavond een De Paddock-drink aan het drankstalletje 'l'arbre' (of hoe heet dat spul ook weer ?)om laat ons zeggen 19.00 uur of 20.00 uur
Jullie zeggen het maar !

Pascal
26-07-2004, 00:05
Originally posted by guy
Misschien donderdagavond een De Paddock-drink aan het drankstalletje 'l'arbre' (of hoe heet dat spul ook weer ?)om laat ons zeggen 19.00 uur of 20.00 uur
Jullie zeggen het maar !

Je bedoelt waarschijnlijk "l'arbre qui tue" ('k weet niet of het juist geschreven is... Dat is in de paddock en nogal discrimenerend voor zij die geen paddock-ticket hebben. Mss daarom voorstellen onderaan de Raidillion (drankenstalletje "Eau Rouge") om vervolgens samen de "night qualifs te volgen" op de tribune van de Raidillion. Je weet wel die tribune die er tijdelijk wordt opgezet, enkel voor de 24 uur.

Ikzelf, mijn vrouw en onze kleinste zullen er zeker zijn. Samen met onder andere Werner vertrekken we al op woensdagmorgen en hij zal er waarschijnlijk dan ook wel zijn ;)

Dus we zijn al met 4 Paddockers...

Wie volgt ???

C U

Aan de mods : deze misschien afsplitsen naar "Depaddock meetings"

B.V.S.
26-07-2004, 18:22
Senior en ik gaan donderdagavond...
dus Pascal, ge kunt al raden waar we mekaar gaan tegenkomen hé :D

Scapa
26-07-2004, 18:56
Originally posted by Pascal

Aan de mods : deze misschien afsplitsen naar "Depaddock meetings"

Vwala :)

airco
26-07-2004, 19:48
ik ga ook nog eens een efforeke doen om er te geraken ....

Helaas zal ik er wel pas zaterdag zijn .... Weet jullie wel te vinden ;)

Maarten
26-07-2004, 22:58
ik ben er vrijdag
zitten jullie opnieuw achter de banden aan de eau rouge tussen de bomen? weet niet of ik er dan geraak, maar ik zet mijn tent en vrouwen boven aan de weicamping tussen comben en bruxelles
ik kom de mannen wel tegen in de paddock zeker? hoe toepasselijk .. de paddockers in de paddock ;)

Raceboy
26-07-2004, 23:08
OOk toepasselijk u tegenkomen als ge er ene gaat drinken he :p

PorscheGT
27-07-2004, 13:14
tot nu toe volgend www.kmi.be word het mooi weer de donderdag,vrijdag en zaterdag... :D hopelijk word dit dan een droge versie van de 24uren van spa :)

airco
27-07-2004, 14:32
Originally posted by Marcosmeister
tot nu toe volgend www.kmi.be word het mooi weer de donderdag,vrijdag en zaterdag... :D hopelijk word dit dan een droge versie van de 24uren van spa :)

bwaa ..... Heb vorig jaar nochtans bangelijk genoten van de "haalt ie het of haalt ie het niet" bestormingen van de Raidillion .....

Alain
27-07-2004, 14:33
Ik loop daar alleen zaterdag rond maar waar bier is, is alain niet veraf...

Scapa
28-07-2004, 00:21
Originally posted by alain
Ik loop daar alleen zaterdag rond maar waar bier is, is alain niet veraf...

Had ik zaterdag gekomen dan waren we elkaar zeker tegengekomen dan :D

Het kan zijn dat ik donderdag kom kijken. Zaterdag kan ik pas rond de middag daar zijn, véél te druk dan.