PDA

View Full Version : Go, Erv, go!!!


RoBByNiO
20-10-2001, 16:58
gelezen op f1racing.nl:

Irvine liet om te beginnen weten dat hij niks snapt van Flavio Briatore. Volgens Irvine heeft Briatore een grote fout gemaakt door Giancarlo Fisichella te laten vertrekken naar Jordan. Irvine had liever gezien dat Button de zak gekregen had, zodat Fisichella en Trulli samen een team zouden vormen.

"Als ik in Flavio's schoenen gestaan had, had ik tegen Jenson gezegd: Jenson, jij bent de zwakste schakel, tot ziens", vertelde Irvine. "Ik weet dat Jenson een uitstekend eerste seizoen gereden heeft, maar dit seizoen waren zijn prestatie ver beneden maat. Hij was constant langzamer dan Fisichella."

Ook Kimi Räikkönen moest het ontgelden van Irvine.

"Iedereen heeft het er nu wel over hoe goed Kimi wel niet is, maar ik ben nooit echt onder de indruk geweest van zijn prestaties. Kijk alleen maar naar de laatste paar races. Daar was hij veel langzamer dan Heidfeld, en presteerde hij niks bijzonders. Als je het seizoen in zijn geheel bekijkt, was Heidfeld duidelijk beter dan Räikkönen. Ik vraag me dan ook af of McLaren wel de juiste keuze gemaakt heeft."

Met het geval van Button ben ik het Irvine mee eens: Fisico-Trulli zal een perfect duo vormen. Button presteerde idd heeeel zwakjes dit jaar. Fisichella doet een stapje achteruit door naar Jordan te gaan vind ik! Renault kan een stevige wagen vormen, hebben we de laatste races al gezien dit jaar!!! Button moet zich in 2002 echt wel bewijznen of hij zal zin stoeltje kwijtraken!

Over Raikkonen half en half mee eens: hij is pas nieuw heeft geen enkele ervaring kent circuits niet enzo dan is het nogla wat logisch dat je onderdoet voor je teamgenoot die al ervaarder is! Heidfeld heeft contract met Mclaren maar ze pakken Kimi is wel een smerig zaakske voor Nick. Kzou daar ook ni mee kunnen lachen!!

airco
20-10-2001, 18:42
mijn voorspelling voor volgend jaar:

na button dit jaar, wordt Raikonnen volgend jaar de piloot die niet kan bevestigen!!!!
/me snapt de zet van McLaren ook nie echt goe!! moja, zal wel aan mij liggen zekers!! En akkoord, Raikonnen moet ook leergeld betalen, en daardoor maybe trager dan Heidfeld!! Maar volgens mij waren er betere piloten vrij dit jaar zene, waar McLaren voor kon kiezen!! Fisichella bv... en ook Heidfeld, waarom niet eigenlijk!! Heidfeld kent McLaren al, heeft er al een contract, en zijn integratie in het team zal er alleen maar rapper op gaan!!

Airco

Finish
20-10-2001, 21:12
besparingen bij McLaren ? :D

Mark
20-10-2001, 21:15
Juist daarom Raikkonen naar McLarie. Heidfeld is 3 jaar testrijder geweest bij McLarie............beter vergelijkingsmateriaal is er in mijn ogen niet.

M.a.w. het zegt dus genoeg dat ze Raikkonen boven Heidfeld plaatsen.................:D

Bernie
21-10-2001, 10:52
dat irv eerst eens zijn eigen seizoen bekijkt ..............


't Was anders ook nie veel soeps.....

airco
21-10-2001, 14:37
ja ok da is wel waar wat ge zegt bernie!!

vind de uitspraken van bad irv anders altijd wel gieren!!!

airco

Oneliner
21-10-2001, 14:43
ne mens moe toch ergens mee opvallen.....

Bernie
21-10-2001, 14:56
In den tijd dat hij voor MS moest rijden had hij ook altijd commentaar, en later toen hij (noodgedwongen) de kopman mocht zijn bij Ferrari kon hij het ook niet waarmaken. Hij heeft het geprobeerd, maar moest toch de duimen leggen. Moest men hem zeggen awel Eddie als ge op handen en voeten het circuit van Spa-Francorchamps afgaat dan moogt ge terug bij Ferrari komen en in dienst rijden van MS, hij zou dadelijk ja zeggen........

Sennake
21-10-2001, 19:28
Bwa, allemaal wel akkoord zelle, maar anderzijds is het ook zo dat iedereen zijn zeg mag doen, ook al is hij zelf niet de schitterendste piloot. Als alleen de beste recht van spreken zou hebben zou er niet veel gezegd worden op een seizoen denk ik...