PDA

View Full Version : SRT : Hart - Bleekemolen


joost
12-08-2004, 19:39
Persbericht:
Euphony 24 uren van Zolder

De kogel is door de kerk. Na de Fransen Lebon en Cayrolle tijdens de 24 uren van Spa, versterken de Nederlanders David Hart en Sebastiaan Bleekemolen SRT in de komende Euphony 24 uren van Zolder.
David Hart is geen onbekende voor de Belgische race liefhebber. Hij kwam de laatste jaren regelmatig met zijn eigen Viper in het Belcar kampioenschap uit. Vooral in 2002 stapelde hij samen met Mike Hezemans de overwinningen op. Datzelfde jaar trok David ondermeer aan het langste eind tijdens het Spa Racing Festival waar hij occasioneel aantrad met Sebastiaan Bleekemolen. Diezelfde Bleekemolen zien we dus ook terug op de Corvette.

“ Ik ben verheugd op de Corvette te rijden,” aldus David. “ Het leukste is echter dat ik eens tegen Mike kan uitkomen. Wij kennen elkaar al jaren en rijden meestal op dezelfde wagen en dit is eens iets anders. Ik ben wel blij dat we met vier piloten aan de start komen omdat Zolder een vermoeiend circuit is. Dat Sebastiaan meerijdt maakt het dubbel zo leuk daar ik hem ook goed ken, ” gaat David vlot door. De Nederlandse piloot is rotsvast overtuigd van een goed resultaat in Zolder.

SRT Pers, 12 augustus 2004