PDA

View Full Version : sporza en olympische spelen

yvdp
17-08-2004, 15:03
Toch even men bedenkingen over Sporza en hun uitzendingen ivm de olympische spelen.

Eerst en vooral vind ik sporza een mooi initiatief, maar...

Er wordt teveel gepraat op die zender en een mens wil actie zien. Want dat is toch sport volgens mij!
Ze beginnen om 13u30 (vandaag toch) met de hoogtepunten van de voormiddag. Dan gooien ze er een herhaling tussen van een praatprogramma van de dag ervoor. Dan in de studio babbelen met Frank Raes en laten ze nog wat beelden zien van vroeger en eventueel ook nog van de dag zelf.
Gisteren-avond kon ik dan eindelijk live gaan kijken naar de spelen op sporza, namelijk het turnen.
Dan uiteindelijk stoppen ze ermee tegen een uur of 11 in de avond. Om dan een nieuwe aflevering van dat praatprogramma hotel titania uit te zenden.

Wat ik dus wil zeggen is dat er veel te veel wordt gepraat op die zender. Ik ben dan natuurlijk sneller tevreden op zender zoals Nederland 2 of eurosport. Die laatst genoemde is 24uur op 24 bezig met live sport uit te zenden. Of een evenement dat ze eerder niet konden uitzenden, in herhaling uit te zenden.

Dit is zeker geen aanval op sporza, dit is enkel een vaststelling.

Guy
17-08-2004, 15:57
Je moet weten dat er verschillende kontrakten bestaan in verband met uitzendrechten.

Sporza heeft een kontrakt gemaakt voor maximum 6 uren live-uitzending per dag....vandaar !

yvdp
17-08-2004, 16:08
daar komen ze zelfs nog niet denk ik... :s

Integra
17-08-2004, 18:38
En als ze dan al eens iets live uitzenden is het om de 5 minuten wel iets anders. :o

Pat
18-08-2004, 02:58
:fight: Sporza, dat is simpel ... storingen dat het niet mooi is om te zien ! Tot nu heb ik op dit klote-zendertje nog niets kunnen bekijken langer dan 2 minuten. Als ik daarna naar de muur kijk, lijkt deze te zweven.
Bij Sporza zeggen ze dat het probleem bij Telenet ligt. Bij Telenet zeggen ze dat het niet hun fout is en dat alles opgelost is.
Het EK voetbal en de Ronde heb ik gezien bij onze buren.
De Spelen probeer ik zo'n beetje te bekijken op alle mogelijke zenders. Dat is dan nog eens een pak leuker. Je ziet al eens sporten waar ze op Sporza nog niet eens weten dat ze bestaan !

marcel
18-08-2004, 03:03
je moet de juiste frequentie zoeken. telenet verdeelt sporza via frequentie 427.25 (je kan ook via mozaiek kijken, maar daar heb je idd storing (bij ons kon je tegelijk ook TV1 volgen))

Pat
18-08-2004, 03:50
Ik heb toch al een twintigtal keer geprobeerd de juiste frequentie te laten zoeken. Telkens met hetzelfde resultaat, Sporza staat er éénmaal op en is gigantisch gestoord.