View Full Version : 24u van Zolder: woensdag nachttraining?
Ik ben van plan om morgenavond naar de nachtraining te gaan. Als er hier nog wat volk gaat kunnen we misschien ervoor, tijdens of erna ergens afspreken?
ik kom. ist tweedezitmeeting? :D kom wel elleen voor de nachttraining betalende trainingen waar 5 autookes rijden interesseren mij niet.
Erna, in ons clublokaal ;)
erna? ik zeg juist dat het een tweedezitmeeting is. :D vergeeet je mij en ons ma morgen niet mark?
Ik zal er morgen ook zijn. We zullen elkaar wel ergens tegen het lijf lopen zeker. Zo druk zal het morgen nog niet zijn. Nadien nog even doorspoelen in ons clublokaal...
C U
Originally posted by raceboy
erna? ik zeg juist dat het een tweedezitmeeting is. :D vergeeet je mij en ons ma morgen niet mark?
Tweedezitmeeting :D
Ik kom met mijn vader dus na de training in clublokaal is twijfelachtig. Denk dat ik het merendeel van de tijd wel zal rondlopen in de boxen.
Ik ga naar de free practice van de MVD Belcar van 16:00 tot 18:00. Daarna naar huis om te eten, en dan terug komen voor de avondtraining.
Greetzz.. Corvetteboy
Ik zal er ook zijn. Weliswaar om te "werken" maar ik zal wel hier en daar wat tijd kunnen afpitsen zeker? ;)
Guy en Zoon Boetzie eveneens aanwezig vanavond!
Ik ben vanavond ook aanwezig met een ex-baanpost van circuit Zolder :) Samen gaan we een kijkje nemen in de pitbox van het Daikin Racing Team met de Mini Cooper S3. Ik zal er om 19.15u tot rond middernacht zijn ;) Vanmorgen nog een nieuw geheugenkaartje gehaald voor leuke foto's te maken ;)
Niemand (althans geen bekende gezichten) gezien in de Wheels..........dus gelijk door naar huis. Hier en daar was ik een beetje doorweekt ;)
Originally posted by Marshal
Niemand (althans geen bekende gezichten) gezien in de Wheels..........dus gelijk door naar huis. Hier en daar was ik een beetje doorweekt ;)
Heb toch heel wat Paddockers gezien vandaag.
Idd niet in Wheels vanavond : onze kleinste was wat te moe...
C U
Aangezien ik een kwartier geleden pas klaar was met foto's bewerken, ben ik maar rechtstreeks naar huis gereden :)
en ik heb thuis weer water staan scheppen. Merde regen. :mad:
Niemand (althans geen bekende gezichten) gezien in de Wheels..........
Ik zat in de Ottobar ;)
Ook een kwartier voor tijd vertrokken. Moest nog langs Turnhout om iemand af te zetten ;)
Werner333
20-08-2004, 16:23
Wel wat volk tegengekomen. En blijven hangen tot 2.00 uur :-)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.