PDA

View Full Version : Mse Op 2 Podia


Marnik
22-08-2004, 19:08
http://www.m-s-e.org/Foto's%202004/24%20H%20mse%20finish.jpg

Maarten
22-08-2004, 20:01
idd proficiat

ook aan ons aller 'BVS' ;)

me dunkt reed de mondeo wel heel langzaam tijdens de laatste uren van de race
spijtig dat de BMW de eerste plaats niet heeft kunnen houden, problemen tegen het einde aan hebben hen dat belet meen ik mij te herinneren! Maar toch, het einde halen met de twee wagens is niet slecht hé, proficiat!

Pascal
22-08-2004, 23:21
Inderdaad proficiat aan B.V.S. en aan onze "pa". Helaas waren er nog problemen in de eindfase.

Mogen we ook niet vergeten dat het hele team MSE een dikke proficiat verdient. Ze hebben in de trainingen en kwalificaties en zelfs in de opstellingsronde heel wat problemen gekend maar hebben het voor beide wagens alsnog voor mekaar gekregen.

C U

B.V.S.
23-08-2004, 12:05
Iedereen bedankt voor alle aanmoedigingen... dat doet enorm deugt tijdens een race...
We hebben het inderdaad gehaald... en we zijn ontzettend blij met het resultaat. Het team heeft prachtig werk geleverd en mijn 'collega' piloten (waaronder ozze pa :) ) hebben heel constant en safe gereden.
Vanaf de nacht hebben we constant 1e TB gehangen, en in de top 3 Tourisme. Toen ik het laatste 1,5u aan m'n relais wou beginnen (op dat ogenblik 1e TB, 2e Tourisme), merkten we dat de motor zo goed als op z'n einde was, en hebben we het zekere voor het onzekere genomen... en de wagen laten staan om op het einde nog enkele rondes te rijden.
En het resultaat is een 2e plaats TB en 3e Tourisme, waarmee we enorm tevreden zijn... :)

De Mondeo kampte ook met motorproblemen, maar al vroeger tijdens de race. Ook hier werd dezelfde tactiek toegepast als bij de BMW, en dit resulteerde in de 3e plaats in de TA klasse.

Bart.Vandecavey
23-08-2004, 15:56
Proficiat, met die motorproblemen nog 3de kunnen worden in TA, sterk

Mark
23-08-2004, 23:13
Proficiat aan MSE voor de geleverde prestaties.

@Marnik
Waarom plaats je dit in de mediacorner? De foto kan net zo goed geplaatst worden in de actuele Belcar thread over de 24 uur. Of volgt er nog een press release?