PDA

View Full Version : SRT 24u Zolder


Mika 2000
22-08-2004, 21:28
Euphony 24 uren van Zolder

De 24 uren van Zolder kondigden zich goed aan voor het team van Patrick Selleslagh. Een probleemloze kwalificatie en een sterke pole van Marc Goossens lieten het beste verhopen. Om klokslag 17.30 nam Marc de start. Gedurende het hele openingsuur van de wedstrijd voerde de Gelenaar het Belcar veld aan. Na méér dan een uur gaf hij het stuur aan streekgenoot Franz Lamot over.

“ Ik had een probleemloos eerste uur. De wagen liep perfect en ik hield me aan het afgesproken tempo. Dit is immers een 24-uren wedstrijd en geen sprint over 125 minuten, “ vertelt Marc na zijn eerste relais.

Franz kweet zich eveneens perfect van zijn taak tot een losgekomen wiel roet in het eten gooide. Hij raakte zonder andere problemen aan de box. SRT bewees wederom over een goede technische crew te beschikken en na een korte interventie kon David Hart snel de piste weer op voor een inhaalrace.

Maar het noodlot rijdt blijkbaar mee aan boord van de Corvette. Na enkele ronden zocht de Nederlander de box op met een aandrijfprobleem. Het euvel was van die aard dat de teamleiding bij het vallen van de avond besliste de handdoek in de ring te werpen.

Alhoewel de ontgoocheling vanzelfsprekend groot was, zit er niets anders op dan te focussen op het slot van het Belcar seizoen en dit met een eerste afspraak tijdens het Spa Racing Festival eind september.

SRT Presse

Integra
22-08-2004, 23:02
Ik ben teleurgesteld naar huis gegaan (zaterdag) toen ik te weten kwam dat de Corvette (wederom :( ) had opgegeven.

Mika 2000
23-08-2004, 10:59
Ik ken dat gevoel....

Brecht
23-08-2004, 11:19
hetzelfde gevoel bij mij, BALEN !!!

Greetzz.. Corvetteboy

Belle
23-08-2004, 11:42
Same here... De teleurstelling is altijd zo groot en ik vind het zo erg voor het team...

Ik ga toch heel hard duimen tijdens Racing Festival! ;)

Corvette fan
26-08-2004, 22:48
De motivatie om de race te blijven volgen was ineens spoorloos verdwenen.
We zijn dan maar huiswaarts teruggekeerd :frusty:

Volgende keer beter, we blijven duimen

Brecht
27-08-2004, 19:55
Hopen dat ze het beter doen in de 2 volgende wedstrijden, met toch zeker een overwinning. Oh ja, Corvette fan -> Welkom op het forum, ik zie dat wij waarschijnlijk goed overeen zullen komen. :D

Corvette fan
27-08-2004, 20:13
Dank u

Ja ik denk het wel ;)

Misschien komen we elkaar in Spa wel tegen