PDA

View Full Version : Verstappen naar DTM?


TommySoprano
02-09-2004, 21:15
In het Nederlandse blad Racereport van vandaag zegt Verstappen dat hij wil testen, ontwikkelen en racen. En dat de F1 haast onmogelijk wordt lijkt nu eindelijk ook bij hem te zijn doorgedrongen. DTM, Le Mans, Cart... Kortom allesbehalve de ovals van de IRL? Finally some sense...?

smiley
02-09-2004, 21:47
laat die verstappen maar komen... kijken of hij wel kan mee rijden met de top

ps: er zijn ook geruchten van panis naar DTM
lijkt me niet echt slecht

Guido
02-09-2004, 21:53
Verplaatst. DTM = Toerismewagens. ;)

TYRI F1
02-09-2004, 22:47
Originally posted by smiley

ps: er zijn ook geruchten van panis naar DTM
lijkt me niet echt slecht

dat zeiden ze ook van frentzen.... :frusty:

ik ben wel benieuwd wat jos kan met n andere soort race wagen...

Snelle Japie
03-09-2004, 16:15
Originally posted by TommySoprano
allesbehalve de ovals van de IRL? Finally some sense...?

De reden hiervoor is ook bekend, hoe kan je op een oval in de grindbak rijden :D :D :D

smiley
03-09-2004, 16:34
Originally posted by TYRI F1
dat zeiden ze ook van frentzen.... :frusty:

ik ben wel benieuwd wat jos kan met n andere soort race wagen... ja tis wel wat gokke met die f1 rijders.. alesi doet het toch wel redelijk goed..
frenzen heeft wat meer tijd nodig.

TYRI F1
03-09-2004, 18:53
meer tijd? als f1 rijden hoor je al een top rijder te zijn die in een andere auto ok 1-2-3 goede (niet persee top) tijden rijdt.

frentzen duurt het al gauw 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
frentzen kan in mijn ogen alleen heel hard in snelle auto's en dat kunnen nog veel meer coureurs...

Autofan
03-09-2004, 22:10
Originally posted by TYRI F1
frentzen duurt het al gauw 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
frentzen kan in mijn ogen alleen heel hard in snelle auto's en dat kunnen nog veel meer coureurs...

Jij bent precies enorm tegen Frentzen :no:

TYRI F1
03-09-2004, 23:09
waarom geef je me dat vingertje? heb ik het mis? is frentzen wel een topcoureur? wat heb ik gemist!?

dulu
05-09-2004, 22:16
Het mag eens gezegd worden dat al de 21 DTM piloten in alle opzichten "atleten" zijn in hun klasse, ik geloof nooit dat ge de'r "zo maar" bijkomt, het is een selecte club van toppiloten en zo als in alle race's is er altijd een eerste en een laatste.
Dat het deelnemers veld jaarlijks wisselt van piloten is een normale zaak, en dat daar heel veel testwerk aan vooraf gaat en nieuwkomers "getest" worden is niet meer dan logisch.
Als "jos the boss" volgend seizoen de rangen komt versterken zou dat mooi zijn, maar niks is zeker zo is er heel wat te doen geweest rond de overstap van C.Albers naar de F1, maar die is stevig teruggefloten, wie komt en gaat ??
DTM is Bigg bussinis, Live op TV, Life stream, en noem maar op een media gebeuren dat nog steeds groeit, met 75.000 toeschouwers per race, kortom the top in tourismewagens, en daar bijhoren en mee mogen racen dat is alleen weggelegd voor de beste piloten.
dat is wat ik er persoonlijk over denk ;)

Baron
07-09-2004, 00:39
Originally posted by TommySoprano
In het Nederlandse blad Racereport van vandaag zegt Verstappen dat hij wil testen, ontwikkelen en racen. En dat de F1 haast onmogelijk wordt lijkt nu eindelijk ook bij hem te zijn doorgedrongen. DTM, Le Mans, Cart... Kortom allesbehalve de ovals van de IRL? Finally some sense...?

Het verstand komt blijkbaar niet voor de jaren. Verstappen blijft al enkele jaren halsstarig geloven dat hij nog een kans maakt in de Formule 1. Het is een beetje zoals Coulthard die denkt dat hij nog wereldkampioen zal worden. Iedereen, behalve hijzelf, ziet dat het niet meer zal lukken.
Maar laat Verstappen maar een stapje terugdoen en het eens proberen in een andere klasse. Ik ben er zeker van dat hij best nog leuke dingen kan laten zien.