PDA

View Full Version : Donderdag 25 oktober, vrije-trainings-dag


Rrubinio
26-10-2001, 00:35
Donderdag 25 oktober, vrije-trainings-dag

Loix & Mitsubishi
Loix en co was het gesprek stof van de dag. Belcar het dag thema.
Ook vandaag was het duo zitten weer in. Zal wel kei tof zijn om mee te rijden, maar oervervelend voor wie langs de baan staat. Maar vandaag dan toch iets nieuw. PSI motorsport heeft op een chassis van een boxer een ultra lichte Porsche gebouwd met een GT2 motor en voorzien van twee turbo’s. Vreemd, dat ze bij PSI eigenlijk nog niet wisten in welke competitie deze wagen zou kunnen thuis horen. (Alleen ASAF dachten ze). Mooi en fris pronkte hij in de pit-straat, een halve ronde later stond hij al in de muur geparkeerd (post 15). Eén uur werk en heel veel tape, maar het Porscheke bolde weer. Wat niet kan gezegd worden van de Formule 3 die ietsjes te snel de Bianchi bocht in dook (post 6). Effen spelen in het grind en dan de vangrails over, one day i’ll fly away. Piloot ok, maar de F3 ?????. Ja, nu begrijp ik het, mijn souffleur :o verteld mij juist dat het al drie donderdagen « SPONSOR DAGEN » zijn, dus gratis rijden voor de teams (ipv 6.300 Bfr.) en de mogelijkheid om iemand van de sponsoring mee te nemen !!!. Vandaar dat er zoveel Belcar wagens aanwezig zijn, zelfs de Xeikom Viper van GLPK zit op het circuit. Next donderdag is het 1 november en is het VW & Audi Club Day en bijgevolg is er geen vrije training. Toch nog even dit, op 11 november organiseert Rik Vonken een « Eindeseizoenshappening, for Old en Young Cars ». Met volgende races (Fun-Faireplay racing 2x30min) – (Demostratierit voor eenzitter) - (Regelmatigheidrit 30+90 min) en een (Ladies-cup van 2x30min). Verleden jaar een van de betere raceweekeinde.

Mark
26-10-2001, 10:37
toevallig bekend welk F3 team of rijder?:D

Rrubinio
26-10-2001, 22:14
Hoi Marshal,
wie er met dat F.O. reed weet ik niet, maar als je mij u e-mail adres laat weten stuur ik u een foto van die ongelukkige F3.
RJ

Werner333
26-10-2001, 22:20
Beter nog: Post hem dan kunnen we hem allemaal zien.

Mark
26-10-2001, 23:41
als ik hem binnenheb, dan post ik hem wel................

:D

Mark
27-10-2001, 23:19
Miljaar, daar ga ik weer met mijn grote bek. Hele grote kans dat het een nederlander was:D

Het is sowieso een wagen van JB Motorsport, nr. 20 behoord toe aan Robert Doornbos. Die heeft volgens mij de laatste races in het duits kampioenschap meegereden.

Begin van het jaar heeft ie meegereden in sholarchip class F3 in Engelang bij Fred Goddard Racing, redelijk succesvol. Zijn eerste optreden in 2001 F3 wagen, tijdens het festival op Spa, was nou niet echt succesvol te noemen...............filling up the numbers, back at the grid!

http://home.wanadoo.nl/mark.reijnders/index.html/formule3.jpg

Oneliner
27-10-2001, 23:45
And now he's filling et autokerkhof van spa :D

Werner333
28-10-2001, 13:33
Originally posted by Oneliner
And now he's filling et autokerkhof van spa :D
:no:
Dat van Zolder ja.