PDA

View Full Version : BommaNews naar de eeuwige jachtvelden?


TiBo
26-10-2001, 14:07
Sinds korte tijd slaag ik er niet meer in om op BN te geraken. Ook via de nieuwsgroepen (Outlook) lukt het me niet meer om de "dominion" groepen te vinden.
Heeft Telenet daar een stokje voor gestoken of ligt het aan mij?

Oneliner
26-10-2001, 14:18
Tibo, kzal u ff de oplossing doorspelen sé: (ik weet het ook pas sinds gisteren, van onze pa en dejos)
Ge veranderd bij uw instellingen gewoon de server "news.pandora.be" naar "newsbin.telent.be"
Kzou zegge, profiteert ervan, want het is terug razendsnel wegens einde van de maand en het feit dat veel mensen het nog niet weten dat de server veranderd moet worden.

Btw, misschien voor alle bommanewsers onder ons, post hier aub is regelmatig welke films op welke groep staan.

kzal al meteen beginnen:
The longest Journey op alt.binaries.dominion.bugger.snot.slime


One

Savi
26-10-2001, 14:29
Hoe gaat dat precies in zijn werk, dat bommagedoe ?

Oneliner
26-10-2001, 14:38
Dat is enkel voor telenetters onder ons.
Het programma werkt met "nieuwsgroepen", en op die groepen kan men dan muziek, films games, crackz, appz enz enz posten.

Het programma is te downloaden @ users.pandora.be/vlad/bommanews en daar ergens versie 1.2.0 downloaden as ik me niet vergis.

Het enige wat ge dan moet doen is het installeren en de naam van de server zetten op "newsbin.telenet.be" , de groepsnamen ophalen, en het downloaden kan beginnen

TiBo
26-10-2001, 15:41
Als we het echt onder ons willen houden kunnen we deze topic best ff removen ;)

Oneliner
26-10-2001, 16:13
naar??? :)

Savi
26-10-2001, 16:38
Naar ergens anders tjièn ! :D

TiBo
26-10-2001, 17:09
- Voila sé, ... ff spiderman binnengehaald :D
- Zo'n aantal dagen zonder BN is toch niet alles zenne ;)

Savi
26-10-2001, 17:19
Spiderman de film ? Zoja, is die goed en de moeite waard om der achter te gaan zoeken ???

Oneliner
26-10-2001, 20:24
Originally posted by TiBo
- Voila sé, ... ff spiderman binnengehaald :D
- Zo'n aantal dagen zonder BN is toch niet alles zenne ;)

waar staat al die inboedel?? (groepsnaam plsss)

TiBo
26-10-2001, 22:00
1. Spiderman het spel. Is even uit de rekken geweest omdat men na de aanslagen van 11/09 niets van hoge gebouwen wou weten. Go figure !!
2. alt.binaries.dominion.bugger.snot.slime.ball; het is een CD-image (.BIN, .BWT en .CUE bestand). Weet er trouwens iemand met welk prog ik dit moet branden?


3. Voor de Telenetters: newsbin.telenet.be

Finish
26-10-2001, 22:08
TiBo, om bins en cues te burnen moet je de *.cue file laden in het programma Cdrwin. Dat is freeware maar dan mis je wel enkele opties als je het niet registreert (lees: kraakt :D )

dus ik zou zo zeggen kom nekeer online morgen ofzo (tenzij ik dan niet win xp aan het installeren ben :D ) en dan zend ik crack en programma wel door.

Anders burn je je cd tegen 1X speed...

Voor de rest; volgens spelletjesgarnaal is Spiderman een 'speelbaar' spel maar moet je er niet al té veel van verwachten, dus geen verrassingen ;)

Oneliner
27-10-2001, 00:18
heb het al gespeeld, en kmoe zegge, als ge echt nix beters te doen hebt is et een fun game.

Maar nix speciaals, dus as ge gene spiderman fan zijt, mist ge nix door het niet te hebben

airco
27-10-2001, 09:40
ff terug ON topic

als ge de nieuwe bommanews download, das versie 1.12 dan hebde de mogelijkheid om authenticated in te loggen op news-server van pandora!!!

Gevolg!! betere downloadspeeds!! terwijl de gewone nieuws-server serieus brak is, is den authenticated bangelijk!! haal zelfs om 22h00 savonds (piekuur) een downspeed van 920 KB/sec!!

dus das wel echt bangelijk moek zeggen!!

airco

Oneliner
27-10-2001, 20:39
gimmegimmegimme the link voor da te downen :p

airco
28-10-2001, 22:16
http://prdownloads.sourceforge.net/b-news/B-News1.1.2.zip

enjoy