PDA

View Full Version : www.kellyjamers.tk


RX-7 freakske
07-09-2004, 17:09
Na lange problemen aan men pc kan ik eindelijk terug door doen aan de site van onze amazone.

De veranderingen tot nu toe zijn:
-Teller
-Gastenboek
-Links
-verschillende foto's bijgekomen

Veranderingen in het kort:
- Gaan nog veel foto's bij komen vandaag of morgen maar dan zullen julie het hier wel horen.
-indien jullie je eigen link er willen zien staan dan laat je hier maar iets achter dan zet ik hem erbij.


Mvg Tim

RX-7 freakske
08-09-2004, 01:30
Er zijn weer tal van foto's bij gekomen.

Foto's uit het verleden zoals:(archief)
-yaris Cup
-Megane Cup
-Belcar 2003
-4 uur Karting te Sint Niklaas

Foto's van nu int kort:
-Belcar 2004
-Mini Challenge
-Touring Cup

Foto's met dank aan:

Sennake, Don Kamiel, Robin Gehrels, Gregory Eyckmans, Tom Gielen, Ronald Janssen, en andere.

Bedankt voor jullie hulp;)

RX-7 freakske
09-09-2004, 23:19
Momenteel zijn er even problemen met men webspace die vol zit, dus tweede bij gevraagd zodat ik verder kan uploaden.
Op dit moment staan alle foto's int klein erop maar int groot gingen ze er niet meer bij op de webspace.
Hopelijk is dit morgen opgelost.

RX-7 freakske
10-09-2004, 13:22
Website is terug volledig in orde.
Nieuwe webspace aangevraagd en alles werkt nu perfect.

Veel plezier.

P.s.: Ga gerust even langs het gastboek.

RX-7 freakske
13-09-2004, 14:22
De website van Kelly is weer volledig aangepast, weer een iets andere look, nu ben ik enkel nog op zoek naar iemand die mij een soort van foto ( gelijk ze hier gebruiken op de paddock onder hun post's) indien er iemand is dit die mij kan leren of die er mij ene wilt maken, stuur even een mailtje timmekerx7@hotmail.com
Alvast bedankt.

RX-7 freakske
13-09-2004, 16:16
Op dit moment zit ik aan men uploadlimiet voor vandaag dus de site is jammer genoeg nu niet zichtbaar.:(.
Denk dat ze na middernacht terug zichtbaar is.(hoop ik)

RX-7 freakske
20-09-2004, 16:31
Website staat terug online, is volledig aangepast, deze week ngo de reclame wegwerken.
De intro die ik heb gemaakt moet er ook nog opkomen en dan nog een andere achtergrond en ze is volledig af.

Enjoy it.

Vergeet het gastboek niet ;)

Marnik
21-09-2004, 13:53
Beste
Ik stel vast dat op www.kellyjamers.tk u een aantal foto van mij heeft gebruikt ZONDER toestemming te vragen.

mag ik U bij deze vragen deze foto's te verwijderen voor eind van deze week.

Inbreuk nadien zal overgemaakt worden aan SOFAM.

U ben verplicht zoals op mijn site staat eerst toestemming te vragen alvorens de foto's te gebruiken.

Vriendelijke groeten
Marnik Mouchaers
Free-lance fotograaf

RX-7 freakske
21-09-2004, 19:20
Mijn excuses hiervoor, foto's worden vandaag er nog afgehaald, had foto's door gestuurd gekregen van iemand.

Nogmaals sorry.