PDA

View Full Version : Grand Prix Legends (jaja, jullie lezen het goed geeuw ;))


Mario
23-05-2001, 22:02
Ik kom hier dus maar weer eens met m'n vaste topic aandraven.

Het eerste seizoen van de eerste liga (niet meer de enige) waar ik aan meedoe, loopt zowat ten einde. Ik sta nu tweede in het kampioenschap, na tot de vorige race aan de leiding te hebben gestaan. Maar dat boeit niet en ben gewoon blij dat ik er aan het meegedaan.

Nu wordt er aan gedacht een tweede seizoen te organiseren en ik kom hier dus gewoon vragen of er hier interesse is om mee te doen. Je moet het niet doen voor mijn schoon ogen of om me een plezier te doen, maar enkel als je het zelf wil.

Aangezien we dit seizoen enkele races hebben gehad waar het startveld uit welgeteld 3 deelnemers bestond, moet er zich deze keer meer volk van in het begin inschrijven en ook trachten met elke race mee te doen. Indien de inschrijvingen tegenvallen (minder dan 5 gegarandeerde deelnemers of zo) laten we het idee vallen en doen we gewoon mee met de andere liga's waar we in zitten.

Geef maar een seintje als je interesse hebt (dit is uiteraard nog geen engagement of zo, we willen gewoon weten of het de moeite is er nog tijd in te stoppen). Deze liga zal hoogstwaarschijnlijk ook pas vanaf september-oktober starten.

Sennake
23-05-2001, 22:05
Mario, ik wil meedoen, en nie voor je schoon ogen zelle :D

Oneliner
23-05-2001, 22:47
same here

Sennake
23-05-2001, 22:48
yep, we zijn dus al met 3!!

Finish
23-05-2001, 22:54
Ewel, als mijn exams gedaan zijn, zal ik eens extra werk pompen in het up-tweaken van mijn systeem, en hopelijk zal ik tegen die tijd GPL er eens keertje terug opgesmeten hebben.

Ik heb wel 1 probleem:
Dan moet ik die grote hoop stof die er op ligt nog eens afvegen en ik kan daar niet zo goed tegen *kuch*

:D

Mario
23-05-2001, 23:52
Allez, da's meer dan verhoopt.
:)

Ca marche du tonnerre ici :D.

Mario
24-05-2001, 08:16
Ik zet hier dan ook nog maar eens de url van een website waarvan ik een van de oprichters ben. Neem gerust een kijkje:http://www.brm.freeservers.com/.

De presentatie zou eigenlijk beter moeten kunnen, maar daar kan ik niet veel aan doen (geen banner, afhankelijk van de resolutie kun je de tekst goed lezen of niet...).

En die foto zou eigenlijk eens moeten worden vervangen...

Sennake
24-05-2001, 11:21
Ik kan gedeeltes goed lezen, en andere delen zijn gewoon verdwenen, Mario. Is dat normaal?
De foto is ook een "kruiske".

Mario
24-05-2001, 11:28
Dat hangt van de resolutie af Sennake. Als je ook met 1024 zit, heb je dat voor. Ik geloof dat de maker hem ontworpen heeft met een lagere schermresolutie in gedachten.

Ik zal er hem toch eens over moeten interpelleren, want 't is niet schoon meer.

En neen, normaal gezien zou je een gangsterachtige foto van mij te zien moeten krijgen. Van de foto van m'n teammaat zullen we maar helemaal zwijgen... :D.

Sennake
24-05-2001, 11:31
Ok thanks. Dan moet ik mijne PC toch nog niet door het raam gooien LOL!

krikke
24-05-2001, 21:21
het zou goed zijn om eens een uitlegje te verschaffen over hoe online spelen en zo. Ik heb er namelijk géén idee van hoe te werk te gaan. Ik zal alvast gpl er terug opzwieren, van de ini files moet afgebleven worden zeker?

Hakki
24-05-2001, 21:38
Originally posted by krikke
het zou goed zijn om eens een uitlegje te verschaffen over hoe online spelen en zo. Ik heb er namelijk géén idee van hoe te werk te gaan. Ik zal alvast gpl er terug opzwieren, van de ini files moet afgebleven worden zeker?

voor uitleg, Mario is de kenner van gpl eh, daarmee dat em moderator is..

Voor de rest: WELKOM hier krikke!(ik heb hem gebracht)

Mario
25-05-2001, 12:49
Om het on line te spelen, moet je een aantal bestanden downloaden: de updat van GPL (1.2.0.1) en Winvroc (op http://www.vroc.net, op deze site zou je trouwens al heel veel nuttige info moeten vinden).

Dat is een begin.

Als je grafische kaart een 3Dfx-kaart of Rendition is, moet je daar niets meer mee doen (de mijne is een Voodoo 3000, dus geen probleem). Heb je een andere grafische kaart, dan moet je nog een of twee andere bestanden downloaden om het grafisch helemaal snor te krijgen.

Ik hou je op de hoogte.

Hakki
25-05-2001, 13:34
Originally posted by Mario
Om het on line te spelen, moet je een aantal bestanden downloaden: de updat van GPL (1.2.0.1) en Winvroc (op http://www.vroc.net, op deze site zou je trouwens al heel veel nuttige info moeten vinden).

Dat is een begin.

Als je grafische kaart een 3Dfx-kaart of Rendition is, moet je daar niets meer mee doen (de mijne is een Voodoo 3000, dus geen probleem). Heb je een andere grafische kaart, dan moet je nog een of twee andere bestanden downloaden om het grafisch helemaal snor te krijgen.

Ik hou je op de hoogte.
euh, opletten als je een url typt mario, als hje er vlak na een komma of punt zet, dan vindt ie het niet

den url is dus waarschijnlijk http://www.vroc.net

kwestie da krikke het juiste adres vindt

krikke
27-05-2001, 08:47
ik ga vandaag de hele zwik eens opnieuw installeren, en uit proberen.

Oneliner
27-05-2001, 11:42
kweeni ze hakki, mor mario's url was volledig juist zenne.... :)

airco
27-05-2001, 13:00
hmmmzzzz

als de finish ooit nekeer zo lief zou willen zijn om mijn een copy'ke van de game te bezorgen, dan wilek mijn PC-games talent ook wel nekeer laten zien!!!

mijne rijstijl:

hard en driftend met dienen achterkant!! altijd tot op de limiet, en soms derover!!

airco

Oneliner
27-05-2001, 13:26
hebde daar ooit al eens mee gereden me da game?
Das dus vreselijk moeilijk als ge da voor den eerste keer doet zenne.
Dus als ge het nog nooit gedaan hebt, zult ge toch wa moeten oefenen eer ge uw rijstijl kunt toepassen denk ik :)

morja, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Mario
27-05-2001, 13:54
Originally posted by Oneliner
kweeni ze hakki, mor mario's url was volledig juist zenne.... :)

'k Heb hem achteraf geëdit Oneliner, zodoende... Den Hakki was dus niet aan het hallucineren.

Mario
27-05-2001, 15:55
Toch nog 1 positief gevolg van die race in Monaco: ik heb de FF van mijn stuur ook in gang gekregen voor GPL :).

Werner333
27-05-2001, 18:37
Mario,

Wanner begint dat nieuwe seizoen?
Hopelijk pas na de zomer.
Nog effe rap ergens die GPL op de kop tikken wat oefenen en dan doe ik ook mee.
Ik heb vroeger den demo eens gespeeld vandaar eerst nog wat oefenen.:D

Finish
27-05-2001, 18:48
Werner als ge er wanhopig naar op zoek zijt: ik heb het onlangs in A'pen op de Wapper in de Free Record Shop voor 299,- zien staan. (zonder doos, gewoon CD met hoesje)

Hup naar A'pen :D

vrDennis
01-06-2001, 19:16
Zo mario ik zie dat je al weer wat mensen heb weten te strikken. Het zou wel gaaf zijn als er inderdaad meer mensen meededen want zoals het in Monaco was was het in en in triest.

(even voorstellen ik ben ook van de league) :D....

Voor de rest vind ik het gaaf dat er dus nu al weer een paar meer meedoen. En over het begin van het nieuwe seizoen, dat weet ik eigenlijk nog niet het is dus ook nog niet zeker of het volgend jaar door gaat dat hangt natuurlijk af van het aantal deelnemers. Zo als Mario al zij bij minder dan 5 deelnemers is het natuurlijk niet leuk en erg saai vooral op circuits zoals de Ring. Maar zeker is het dat het na deze vakantie gaat gebeuren aangezien zondag de laatste race wordt verreden, en daarna vele nog met vakantie zullen gaan (?). Tegen die tijd zal er natuurlijk ook nog een site worden gemaakt maar dat krijgen jullie nog wel te horen!...

vrDennis
01-06-2001, 19:20
Originally posted by Mario


'k Heb hem achteraf geëdit Oneliner, zodoende... Den Hakki was dus niet aan het hallucineren.



Wat zie ik nou mario?? Rij jij in een Ferrari? Is dat niet in strijd met het BRoMvlieg contract???

Mario
19-07-2001, 08:45
Originally posted by vrDennis




Wat zie ik nou mario?? Rij jij in een Ferrari? Is dat niet in strijd met het BRoMvlieg contract???



Hier is een misverstand in het spel Dennis. Dat ben ik niet, maar is een screenshot dat ik van het Net heb gehaald (sorry voor het late antwoord, maar m'n advocaten vonden nu pas een goed excuus :D).

Nog een reden waarom ik deze ophaal: taraaa, raad eens wie GPL het beste F1-spel (ok, bij sommigen rijzen de haren ten berge als je deze term gebruikt, maar ik volhard in de boosheid) vindt (nog altijd) ? J.-P. Montoya !

Gewoon kwestie dat jullie het weten :p.

Sennake
19-07-2001, 09:06
Mario, is het goed dat ik vrijdag namiddag dan eens afkom om je stuur uit te testen? En hoe laat mag ik dan op het appel verschijnen?

Mario
19-07-2001, 09:29
Euhm, ja, moet ik even met moeder de vrouw overleggen. We hebben voor vrijdag nogal wat op het programma staan en met Arthur is het moeilijk om er een uur op te plakken.

's Avonds zou geen probleem mogen zijn, maar in de namiddag, dat kan ik niet meteen zeggen rond welk uur je kunt komen. Ik hou je op de hoogte.

Mario
19-07-2001, 11:06
Vanaf 4 uur 's middags zou kunnen voor ons, later is ook goed. Laat maar iets weten.

Mario
30-08-2001, 09:39
Hehe GPL rockt dus wel degelijk, ook bij de echten.

Na JP Montoya is het ook Dario Franchetti's favoriete computerspelletje. Joehoe.