PDA

View Full Version : F1 DVD's : the grand prix collection


A.J.
20-09-2004, 21:24
Heb vandaag enkele mooie DVD's aangekocht.
De F1 seizoenen 1970 tot en me 1975.
Telkens meer dan 50 minuten en alle races staan erop met de mooie Cosworth geluiden e.d..
Hier zie je de Wagens nog door de bochten driften, hier zijn het de piloten die het verschil maken.
eerste GP in Zolder 1973, schitterende beelden van het circuit.
Ook de Nurburgring levert mooie plaatjes.
Deze serie zenden ze trouwens tegenwoordig uit op MOTORS TV maar nu ze te koop zijn heb ik ze direkt aangeschaft.

Voor de F1 rookies onder jullie, die enkel Schumacher, Villeneuve, Hakkinen, Hill en vaag Senna, Mansell en Prost kennen is het zeker de moeite. Rindt, Stewart, Fitipaldi en Lauda...

FormulaV-JH495
20-09-2004, 21:46
via DUKES ??

A.J.
20-09-2004, 23:11
ja, info op dukevideo.com

damamaho
21-09-2004, 19:18
deze DVDs zijn natuurlijk ook te koop bij ROADRUNNER in Hasselt.
hij verkocht gisteren trouwens nog enkele DVDs aan een paddocker! heb ze ook, zijn echt de moeite waard!
Groetjes, DANNY.

Sennake
21-09-2004, 22:49
Ik heb 1970 en 1972 al sinds Goodwood. Ik had wel gehoopt van kleurenbeelden te zien van de GP van Jarama 1970, waar Jacky Ickx en Jackie Oliver een spectaculaire crash overleven, maar jammer genoeg wordt die GP gewoon overgeslagen :(

Ook ben ik nogal ontgoocheld over de steriele commentaar, zonder enige emotie.

Maar wel prachtige beelden en geluiden. Een document, sowieso.

Raceboy
21-09-2004, 23:03
Originally posted by Sennake

Ook ben ik nogal ontgoocheld over de steriele commentaar, zonder enige emotie.


dat hebt g bij Duke's wel meer. De commentator op die Le Mans DVD's is altij precies tegen zijn goesting bezig.

A.J.
22-09-2004, 01:42
Originally posted by damamaho
deze DVDs zijn natuurlijk ook te koop bij ROADRUNNER in Hasselt.
hij verkocht gisteren trouwens nog enkele DVDs aan een paddocker!

zou ik die paddocker kunnen zijn :D

damamaho
22-09-2004, 18:20
Sennake, ik heb een video-film "Todespiste Le Mans Racing Inferno". Ondanks de titel heeft het niets met Le Mans te maken, maar het WK F1 1970 wordt als rode draad gebruikt.
De manier waarop Oliver Ickx torpedeert is zeer goed te zien, en in kleur. Het verhaal is natuurlijk waardeloos, maar er zijn mooie beelden te zien uit 1970.
Ik kocht de film via ebay ergens in Duitsland.
Groeten, DANNY.