PDA

View Full Version : Sophie Verstappen op de buis, SBS 6 21.25 21-09-04


Mark
21-09-2004, 16:11
Een kijkje in het leven van Sophie Verstappen


Wie eens een kijkje in het privé leven van Jos Verstappen wil nemen, moet vanavond afstemmen op het programma “Meer dan de vrouw” op SBS6 wat gepresenteerd zal worden door Daniëlle Overgaag.

In de eerste aflevering zal meteen bij Sophie Verstappen op bezoek gegaan worden. De moeder van de 6-jarige Max en 4-jarige dochter Victoria is full-time moeder. Ze is samen met Jos en de kinderen vaak te vinden op de kartbaan waar zowel zoon als dochter al regelmatig rondjes draaien.

Daniëlle probeert aan de hand van verschillende thema’s een beeld te krijgen van het leven van een bekend persoon. Zo komen thema’s als ‘(negatieve) publiciteit’, ‘geld’ en ‘succes en falen’ aan bod.

“Sophie is geen volgzaam vrouwtje die op alles wat de soms nukkig overkomende Jos zegt, ja en amen knikt. Bovendien is Jos privé een enorm zachte en lieve vent. Had je vast niet gedacht, hè?” aldus precentatrice Daniëlle Overgaag.

Programma: Meer dan een Vrouw
Zender: SBS 6
Wanneer: Vanavond 21:25

FIRE
21-09-2004, 16:40
Ben benieuwd

Jan
21-09-2004, 17:11
Ik niet :D

jan

Mark
21-09-2004, 17:23
Originally posted by FIRE
Ben benieuwd

Of Danielle Overgaag een strak truitje aanheeft ? :D

Benieuwd naar items "Succes en falen", eentje zal wel erg kort zijn ;) :D

FIRE
21-09-2004, 17:59
Originally posted by Marshal
Of Danielle Overgaag een strak truitje aanheeft ? :D
Nee, meer aan of Jos de afwas doet, de was strijkt en het tuinonderhoud doet. :D

pascual
21-09-2004, 18:38
In Belgie naar SBS 6 kijken is piraat kijken! Dus moet ik even naar Nederland gaan kijken :D . Ja die stomme wetten hé.

Mark
21-09-2004, 21:55
De "reality-soap" van de Frans Bauer onder de Formule 1 coureurs is al voorbij. Het gaat in huize Verstappen zo slecht nog niet ;)

Jos kwam eindelijk eens ontspannen in beeld, we zagen hem zelfs achter een PC internetten twerwijl de dames aan het beppen waren over de gordijnen en de stofjes. Ik meen een screen te hebben gezien van depaddock.eu ;)

De kleine Max Verstappen lijkt verdomd veel op zijn vader, tijdens een F1-spelletje op de PC kwam Max terecht in de grindbak. Reactie van Max was een luid: Godverdomme :D

O ja, de oren van Max werken niet. Toen de dames het prive binnenzwembad betraden kreeg de kleine een waarschuwing van moeder Sophie: Max, geen bommetje!

Wat doet de kleine vlegel, een bommetje :D

Scapa
21-09-2004, 22:04
Originally posted by Marshal
Ik meen een screen te hebben gezien van depaddock.eu ;)



Dag Jos :D

Meen je dat nu?

FIRE
21-09-2004, 22:10
Originally posted by Marshal
De "reality-soap" van de Frans Bauer onder de Formule 1 coureurs is al voorbij. Het gaat in huize Verstappen zo slecht nog niet ;)
Alleen de achtertuin vond ik wat saai. :D

Originally posted by Marshal
Jos kwam eindelijk eens ontspannen in beeld, we zagen hem zelfs achter een PC internetten twerwijl de dames aan het beppen waren over de gordijnen en de stofjes. Ik meen een screen te hebben gezien van depaddock.eu ;)
Hij was inderdaad ontspannen, behalve toen hij achter zijn pc zat en hem werd gevraagd over het feit dat hij dit seizoen niet reed, op dat moment zag je zijn gezicht betrekken.

Originally posted by Marshal
De kleine Max Verstappen lijkt verdomd veel op zijn vader, tijdens een F1-spelletje op de PC kwam Max terecht in de grindbak. Reactie van Max was een luid: Godverdomme :D
Idd, bovendien had junior ook een beetje die verlegenheid van Jos.

FIRE
21-09-2004, 22:10
Originally posted by Scapa
Dag Jos :D

Meen je dat nu?
Hij zat volgens mij naar een Engelstalige website te kijken.