PDA

View Full Version : nieuw item ?


beamer
23-05-2001, 22:24
vraag aan den grote baas :Ik had hier opeens zo een gedacht : bestaat de mogelijkheid om een nieuw item op te starten waarin er dingen te ruil, te koop of gezocht kunnen in vermeld worden ?
Wel allemaal spul ivm met de autosport en autos (boeken, miniaturen, speciallekes,...)
Indien bezwaar, no hard feelings

Sennake
23-05-2001, 22:25
Ik heb alvast geen bezwaar, maar ja ik ben ook niet den groten baas eh...
Ge riskeert wel dat ze u dan "moderator" maken van die thread eh Beamer...

Oneliner
23-05-2001, 22:42
Ja, das dus echt een hel, moderator zijn :D:D:D

Sennake
23-05-2001, 22:43
Breek me de bek nie open eh oneliner LOLOL

airco
24-05-2001, 02:49
hmmmmm

ik sta voor alle voorstellen open, maar ......

1. als er nog sectie's bijkomen, dan wil ik wel dat er genoeg gepost wordt!! Ik hoop dat ge begrijpt dat 1 sectie waar iedere maand slechts 1 ding in te koop wordt aangeboden, dat dit vrij onzinnig is!!! elk sub-forum moet een serieus aantal posts halen!!

2. sluit een beetje aan bij het vorige!!

meer secties = meer onoverzichtelijkheid

-----------------------

conclusie:

mijns inziens komt dit voorstel nog net eventjes te vroeg, misschien binnen een paar maanden als depaddock weeral een stuk gegroeid is!!!

dit is mijn mening he, als een meerderheid er echt op aandringt dat deze sectie er komt, wil ik dit ook maken!! Maar ik heb mijn bedenkingen of er genoeg vraag naar is!!

airco

Sennake
24-05-2001, 11:25
Het is wel zo dat zo een sectie enkel zin heeft als er voldoende potentiële klanten zijn die iets willen kopen ook. Alleen maar advertenties plaatsen zonder dat er iemand ooit op ingaat heeft idd weinig zin.
Anderzijds kan het ook zijn dat je net DOOR het oprichten van zo'n sectie iets in gang steekt dat een groot succes is...
Wie kan er in de glazen bol kijken?

Oneliner
24-05-2001, 11:59
Ik zou toch ook wachten tot we echt vollek hebben die huneigen daarin echt willen toeleggen.

Finish
24-05-2001, 12:09
Ter informatie: ik hoop dat het sport-forum een goed idee was...?

Sennake
24-05-2001, 12:10
Maar waar gaan we de grens trekken eh?
Wat als er morgen ene een forum wil over zeilen of jumping?

airco
24-05-2001, 12:17
mja, nu mag het echt wel nen tijd stoppen met de sub-forums zene!!

airco

beamer
24-05-2001, 13:09
T is misschien nog wat te vroeg , even goed voor mij. Plannen nog eventjes in de koelkast ? (PS al die onheilspellende berichten omtrent het ambt van moderator doen mij geloven dat deze job nogal wat invloed zou kunnen hebben op mijn bloeddruk, niet ?
;-)

Oneliner
24-05-2001, 14:17
aangezien ge aa nde pillen zit.... :)

Sennake
24-05-2001, 14:51
Ik zou het idee inderdaad wel in de ijskast zetten, maar zeker niet vergeten!
Ik vind het principe wel interessant!

airco
24-05-2001, 15:36
same thoughts here

RoBByNiO
25-05-2001, 23:07
sport-forum: SLECHT! het gaat nog altijd over f1 hier (= uitspraak oneliner op spam forum; what the fuck)

over da riuilen enzo: prachtig idee beamer!!!!! Airco, laat dat doen en als het niet goed gaat kunt ge het altijd nog deleten he!!!!

IKI BEN VOOR EEN RUILFORUM!!!!

ijskast; dan wordt het ZEKER vergeten!!! (we waren me pasen aan zee de scampis ook vergeten uit de diepvrieser te halen en twee weken geleden kwamen we trug in de caravan en stinken dat het deed!!!!!!)

tsjolder
26-05-2001, 09:33
Ik ben dus 100% voor het sportforum. Ik ben een sportfreak, eerder nog dan een F1freak. Volgens mij zijn er toch nog wel een aantal mensen die in vele andere sporten geïnteresseerd zijn. Maandag start bijvoorbeeld Roland Garros, waar we de prestaties van onze landgenoten kunnen volgen. Den giro is nog 2 weken bezig en de nationale ploeg moet nog 2 keer spelen. Daarna is 't al rap Wimbledon en tour de france, gesprekstof genoeg mijns inziens.

Sennake
26-05-2001, 09:49
Ik ben eerder van oordeel dat we in een forum dat "The Paddock" heet, enkel gemotoriseerde sporten mogen toelaten...
Tenzij je de paddock letterlijk opvat en er dus ook paardesport gaat bespreken natuurlijk. Maar als er nood is aan een forum over andere sporten ga ik het natuurlijk niet tegenhouden hoor, ik ben ook maar één stem en onze mening wordt gevraagd dus vandaar...
(Allez de GP nadert en we komen alweer niet meer zo goed overeen Tsjolder LOL)

airco
26-05-2001, 10:13
bwa,

ik vind het goe zo gelijk het is!!! :cool:

airco

tsjolder
26-05-2001, 10:58
Als er een informaticaforum opzit, waarom dan geen sport forum?

airco
26-05-2001, 11:27
bwa de forums hebben precies toch succes he!!! gezien het aantal posts!! dus waarom zouden ze dan niet mogen blijven!!!

en voor de rest nog de volgende regel!!

als een bepaald subforum u niet interesseerd, post er dan niet he!!! dan hebde der gene last van!!

airco

Werner333
26-05-2001, 17:58
I agree with Airco.

Ferrari Forever
23-06-2001, 00:49
laat alles zoals het is. Dit is onze stek op het net en we amuseren ons prima. Houd het zo.

airco
23-06-2001, 01:54
roger that